تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۰۲۷۷۷

بر شهرداری دهدشت نظارت نمی‌شود/ پیمانکاری که ۵ سال پول پرداخت نمی‌کند

۱۲
۰
کبنا ؛حجت خواه اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر را نظارت بر امور مالی و خرید هایی شهرداری دانست و گفت: انتقاد بر ما اعضای شورا وارد است که چرا تا الان هیچگونه نظارتی بر کار شهرداری دهدشت نداشته ایم.
HOJAT'
سهراب حجت‌خواه عضو شورای شهر دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ سیستم و اداره‌ای بی‌عیب و نقص نیست، گفت: در هر سازمانی مشکلاتی وجود دارد و شهرداری دهدشت هم مجزا از سایر ادارات نیست وداری نقاط ضعف و مشکلاتی است.
وی گفت: شهرداری دهدشت مشکلات فراوانی داشته است و همچنان هم دارد.

حجت خواه با اشاره به اینکه زحمات شهردار دهدشت را نمیشه نادیده گرفت افزود: ساماندهی پارک جنگلی دهدشت که قبلا نیمه کاره رها شده بود و با کمک شهرداری و شورای شهر تکمیل شد و پرداخت حقوق و پرسنل شهرداری که قبلابا تاخیر پرداخت می شد و در حال حاضربا تلاش شهردار دهدشت به موقع پرداخت می شود ازجمله تلاش های شهرداری دهدشت است.
وی گفت: در کنار تمام  کارهای مثبت شهرداری معایبی هم وجود دارد ما هم به عنوان نمایندگان مردم حق داریم که انتقاد کنیم و از شهردار دهدشت بخواهیم که این معایب را برطرف کنند.
عضو شورای شهر دهدشت با بیان اینکه انتقاد ما از از روی احساس وظیفه و تکلیف و حس دلسوزی است، گفت: دوست داریم که شهر ما در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته باشد و مشکلات شهر برطرف و موجب رضایت وخوشحالی مردم شود.
وی با اشاره به اینکه حق واقعی شهرداری از بازار روز دهدشت از این مبلغی که الان شهرداری دریافت می کند بسیار فاصله دارد گفت: قرار بود که در یک پروسه چند مرحله ای شهرداری به حق واقعی خود از بازار روز برسد.
حجت‌خواه گفت:شهرداری به حق واقعی خود در بازار روز دهدشت هنوز دست نیافته است.
وی با بیان اینکه خود شهردار دهدشت بارها گفته است که ما در شهرداری ۱۴۸ نفر نیروی مازاد داریم و این نیروها هم نیروهای متخصص و متعهدی هم نیستند، گفت: اما شهردار دهدشت برای خدمات شهری باز هم درخواست به کارگیری نیرو کرده است.
حجت‌خواه ادامه داد: اگر شهرداری دهدشت ۱۴۸ نفر نیروی مازاد دارد و از محل عوارض مردم حقوق آن ها را پرداخت می کند چرا شهردار دهدشت باز درخواست به کارگیری نیروی جدید دارد؟
وی با اشاره به اینکه شهرداری دهدشت دارد کم‌کاری پیمانکار فضای سبز را برطرف می‌کند، گفت: این در حالی است که قرار بود فضای سبز در اختیار پیمانکار باشد تا  باری از دوش شهرداری دهدشت بردارد.
حجت‌خواه با بیان اینکه هدف از واگذاری فضای سبز به پیمانکار بالا رفتن کیفیت بود، افزود: کیفیت که بالا نرفت خود شهرداری دهدشت را هم در گیر فضای سبز شهر کرد.
وی گفت: شورای شهر از ابتدا تذکر داد که این شخص توانایی نگهداری فضای سبز را نخواهد داشت.
عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به اینکه یکی از اولین مصوبات شورای شهر دهدشت راه‌اندازی اتوماسیون شهرداری بود، گفت: بعد از گذشت ۱۸ ماه هنوز اتوماسیون شهرداری راه‌اندازی نشده است.
وی با بیان اینکه پرونده تبلیغات شهری دهدشت تا به حال بررسی نشده است، گفت: این پرونده باید بررسی شود که در پنج سال گذشته پیمانکار تبلیغات شهری دهدشت چه هزینه‌ای به شهرداری پرداخت کرده است.
حجت‌خواه اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر را نظارت بر امور مالی و خریدهای شهرداری دانست و گفت: انتقاد بر ما اعضای شورا وارد است که چرا تا الان هیچگونه نظارتی بر کار شهرداری دهدشت نداشته‌ایم.
--------------------
آذرگون-کهگیلویه
--------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
په اگر نمیخوای معروف بشی چرا علنی میکنی ولی میدونیم جناب میخوای معروف بشی اما این ره که تو میروی به ترکستان است
نسیم بیداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حجت خواه عزیز .
به امید روزهای خوب.
معلم
Iran, Islamic Republic of
حجت خواه دکترای هوش مصنوعی برای شهر مفید تر است یا بزرگواری و موحد و بقیه
معلم
Iran, Islamic Republic of
دکتر حجت خواه دکترای کامپیوتر - هوش مصنوعی ، دلسوز مردم این دیار است .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر آدم های کاربلد و باهوش را تخریب کنیم دهدشت بدتر از این میشه
خیراله عزیزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حجت خواه
همینکه دکتر قبول دارند که انتقاد بر اعضای شورا هست خودش خیلی جای تقدیر دارد...
ایشالا با کار و تلاش فراوان و با همکاری همه نهاد ها بخصوص شهرداری که وظیفه سنگینی در زیبا سازی و امور شهری دارد که شهر زیبا بیانگر شهرداری خوب در سایه حمایت شورایت برای شهرستان های ما محقق شود..
در ضمن به عنوان شهروند چرامی از اعضای شورای دهدشت میخوام که ورودی شهر دهدشت از طرف چرام خیلی جالب نیست و در شان شهرستان بزرگ مثل دهدشت نیست که زباله دانی شده که باید پیگیری شود...
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
درود برشما
مرگ .
مرگ.
س ...
Iran, Islamic Republic of
در زندگیم مسئولی ...از تو ندیدم ونخواهم دید ...
والله قسم تو.. زدی که تصور میکنی وجودت برای شهر واستانت غنیمته ... خودتو ..ی ... هیچ ... نداری تا زمانیکه در روحیات واخلاقت تجدید نظر کنی

...باشه اون همه حمایتی که سر جریان انتخابات شورای شهر ازت کردم
""" یکی از دانشجوهای سابقت ازگچساران """

همون که چند روز بعد ازاینکه تو انتخابات اول شدی .. کردی و اون برخورد ناشایست رو باهاش کردی و توی قضیه ای که بهت مربوط نبود دخالت کردی در حالی که صد در صد در اشتباه بودی،،، نمیبخشمت ...
ایلات سرافراز بویراحمد و قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی با چهره ای مانند دکتر سید مصیب افتخاری رقم خواهد خورد. وضعیت استراتژیک خانوادگی ایشان راه گشاست. دعا کنید انتخابات استانی رأی بیاورد.جوان،مدیر، توانا، خلاق و کاردان این ها واقعیت شخصیت ایشان است. باید چشم ها را شست. تنگ نظری یعنی نهایت بی دینی.
تندرست
Iran, Islamic Republic of
درود بر حجت خواه و تمامی انسان های حق طلب
پیاده
Iran, Islamic Republic of
والا دکتر فقط چندتا از مشکلاتو گفتن اینجوری بعضیا حرف میزنن اگه واقعیات بیشتری بگن چکارش میکنین.راست میگه دیگه .شهرداری فقط تودست چند نفره....
پیاده
Iran, Islamic Republic of
والا که شهرداری فقط برا عده ای خوبه.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1