تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۱۰۱۸۵۶

همایش پیاده‌روی نفتی‎‌‌ها در گچساران

۲
۰
کبنا ؛ 
 
همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت و با حضور خانواده های صنعت نفت گچساران و جمعی از مدیران این شرکت همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در مجموعه صنعت نفت گچساران برگزار شد.
مدیر خدمات نفت گچساران در این همایش با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی در بین خانواده های صنعت به طور جدی پیگیری می شود، اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی انسان و جامعه را از رخوت ، سستی و کاهلی نجات میدهد که نیازمند تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است.
یوسف باقری با بیان اینکه مجموعه مدیران در صنعت نفت گچساران به دنبال خدمات هرچه بیشتر به خانواده های صنعت نفت هستند گفت: امروزه توجه به ورزش و زیر ساختهای آن ، در صنعت نفت مورد توجه مجموعه خدمات این شرکت می باشد.
وی باشگاههای ورزشی ، احداث پیاده روهای سلامت ، تجهیز و تکمیل پروژه مختلف ورزشی را نشان از اهتمام مجموعه وزارت نفت به امر ورزش و سلامت در جامعه دانست .
باقری با بیان اینکه امسال هفته سلامت با شعار «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» است، تصریح کرد: ترویج نشاط در بین خانواده ها و ترویج فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه بخشی از وظایف ما در مجموعه خدمات نفت و گاز گچساران می باشد.
گفتنی است در این همایش خانواده ها مسیر تعیین شده از محل اداره امور مسافرت تا استادیوم شهدای صنعت نفت را پیاده روی کردند و در پایان جوایزی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد و از زحمات ادارات روابط عمومی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، امور ورزش، بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
untitled1 untitled-1 untitled2 untitled3 untitled4
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا" که، کبنا جان تو همایش پیاده روی هفته سلامت که جمعه گذشته برای عموم مردم برگزار شد رو در سایتت اعلام نمیکنی، اما خبر پیاده روی شرکت نفتی ها که بخشی از مردم گچساران هستند رو با جزییات تمام و عکس رو سایتت میذاری. واقعا" تاسف آوره.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چقدر شکم دارند این شرکتی ها بابا یکم وزن کم کنید برای بازنشستگی خوبه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1