تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۰۱۸۳۴

همایش حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از مرحوم حسین پناهی هنرمند شهیر و فقید کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام محمد غفاری صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح عملکرد و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان در ابعاد فرهنگی، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای کارکنان، دانشجویان و اساتید در حوزه فرهنگی داریم.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جشنواره‌های متعددی برگزار خواهیم کرد که یکی از آنها جشنواره آشپزی با شرکت دانشجویان در هفته دوم اردیبهشت‌ماه است.
غفاری گفت: دیگر برنامه ما برگزاری برنامه پاکسازی محیط زیست استان است که هر هفته یک تیم دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان در تفرجگاه‌های استان حضور پیدا کرده و نسبت به پاکسازی محیط زیست اقدام می‌کند.
مدیر فرهنگی دانشگاه‌های آزاد استان از تجلیل بزرگان و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: به همین مناسبت تجلیل از محروم حسین پناهی اولین برنامه ما در این خصوص خواهد بود.
حجت‌الاسلام غفاری افزود: تجلیل از مفاخر استان سن و جنس نمی‌شناسد که پزشکان و روحانیون و سایر اقشار نخبه مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
اولین جشنواره فرهنگی و هنری در دانشگاه آزاد یاسوج
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ۲۹ اردیبهشت‌ماه توسط دانشگاه آزاد خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد غفاری با بیان اینکه در سال جاری برنامه داریم مسائل اجتماعی را پررنگ‌تر ببینیم، اظهار کرد: عمده برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که در دست اجرا داریم جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد یاسوج است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این جشنواره در چهار موضوع قرآن، اهل‌بیت(ع)، انتظار و دفاع مقدس و آزاد شامل عکاسی، پوستر و نماهنگ آثار می‌پذیرد که این جشنواره ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه فرصت ارسال آثار است، گفت: اولین جشنواره با نگاه جدید بوده که امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای در خور شان استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا بگذاریم.
وی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه آزاد واحد یاسوج در حوزه فرهنگی و اجتماعی را جشنواره آشپزی عنوان کرد و گفت: برای اولین‌بار این جشنواره در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود که با هدف نشاط اجتماعی و شناسایی مهارت‌های دانشجویان به اجرا گذاشته می‌شود.
غفاری زمان برگزاری جشنواره آشپزی در دانشگاه آزاد را ۱۵ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره آشپزی در دانشگاه آزاد تجربه جدید این دانشگاه بوده که دانشجویان مشتاق در آشپزی و سفره‌ آرایی شرکت کنند و جوایز نفیسی دریافت کنند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر هفته یک تیم دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان در تفرجگاه‌های استان حضور پیدا کرده و نسبت به پاکسازی محیط زیست اقدام می‌کند.
این مسئول از تجلیل بزرگان و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در راستای تجلیل از مفاخر استانی و شخصت‌های برجسته استانی که در سطح ملی و استانی هستند آئینی را به تناوب برگزار می‌کنیم که به همین مناسبت تجلیل از مرحوم حسین پناهی اولین برنامه ما در این خصوص خواهد بود.
غفاری زمان برگزاری تجلیل از فرهیخته استانی حسین پناهی را نیمه اول سال جاری عنوان کرد و گفت: برنامه داریم که از پزشکان، فرهیختگان، روحانیون برجسته استانی با اولویت‌بندی تجلیل کنیم.
این مسئول با بیان اینکه پررنگ دیدن مسائل هنری را با اجرای تئاتر داریم، گفت: برنامه‌هایی را برای نشاط‌بخشی دانشجویان مثل طناب‌کشی و دارت را به اجرا گذاشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
در بحث فرهنگ سازی، مثل پاکسازی محیط زیست که در مطلب بالا اشاره شد، اگر انجلم شود کار پسندیده ای است و بازتاب خبری آنرا در رسانه ها انجام دهید تا مشوقی باشد برای افراد جامعه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1