تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۰۱۷۸۰

افتتاح مرکز بهبودی اقامتی فرشتگان گچساران

۴
۰
کبنا ؛رییس اداره بهزیستی شهرستان گچساران در حاشیه افتتاح اولین کمپ اعتیاد بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت، به خبرنگار کبنا نیوز گفت: این مرکز اولین کمپ ترک اعتیاد بانوان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
سید مهران کشاورز با اشاره به اینکه این مرکز جهت بهبودی و سلامتی بیمارانی که به اعتیاد مبتلا شده اند گشایش و ظرفیت اسمی آن ۲۵ نفر می باشد.
وی با بیان اینکه طول دوره درمان ۲۸ روز است افزود : درمان در این مرکز بدون دارو و توسط روانپزشک و پزشک صورت می گیرد.
کشاورز تصریح کرد: هزینه بستری هر فرد بیمار ۳۵۰ هزار تومان می باشد و اداره بهزیستی شهرستان سعی خواهد کرد که به افراد بیمار نیازمند که با مشکل مالی مواجه هستند. در این راستا کمک هزینه پرداخت کند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان گچساران افزود: مشکل اساسی این افراد بعد از بهبودی و سلامتی و ترک این مرکز بیکاری و مشکلات مالی می باشد که از مسئولین انتظار داریم که مساعدت و همراهی کرده و تا این افراد بعد از ترخیص سالم به آغوش خانواده و جامعه بر گرداند.
IMG_8640 IMG_8644 IMG_8654 IMG_8692
IMG_3139 IMG_3144 IMG_3151 IMG_3153 IMG_3156 IMG_3158 IMG_3160فروغ افشین پور در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: این مرکز قبلا در یاسوج بوده که ترجیح دادیم آن را به گچساران انتقال دهیم و از امروز کار خود را به صورت رسمی در این شهرستان شروع می کند .
وی ادمه داد : در این مرکز از هیچ داروی شیمیایی و گیاهی استفاده نمی شود ، طول درمان ۲۸ روز می باشد و در این دوره ۲۸ روزه به بیماران توسط دکتر و مشاور خدمات اراِئه می شود .
مدیر فنی مرکز ترک اعتیاد فرشتگان افزود : مددکارانی که در این مرکز مشغول کار می باشند  از بیمارانی هستند که در گذشته در همین مرکز بیماری خود را ترک کرده اند .
افشین پور در پایان گفت : این مرکز به دلیل اینکه مخصوص بانوان می باشد از لحاظ امنیتی  مشکلاتی دارد و هر چند وقت یکبار افرادی با پرتاب کردن شی یا به هر طریق دیگری مزاحمت ایجاد می کنند لذا از مسئولین شهرستانی تقاضا داریم در رفع این مشکل به ما کمک کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما

راه دور
Iran, Islamic Republic of
انشاالله گامی مثبت در این راه مقدس برداشته شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
شکوهی با شورا خداحافظی کن
ستار
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت ترک دادن بی پشتوانه فایده ای ندارد مسئولین به فکر باشند بهزیستی ونهادهای هم عرض کارشان را می کنند ایا شما به فکر بعد از ان هستید ..بیکاری فقر . انشاالله روزی برسد که منطق وفرهنگ حاکم شود ومعتادی اگر پاک شد خانواده اش قبولش کنندجامعه رهایش نکند برچسب ها ونگاهها از ش دور بشوندوشاهد افتادن جوانها در دره های محله رادک وسادات و.....نباشیم به امید بازگشت دوباره تمامی بیماران معتاد
حسن
Iran, Islamic Republic of
در تایید حرف محمد
...فقط و فقط در این شورا حرف مفت زده و بس
و تا الان چندین قطعه زمین را به طور غیر مستقیم و یا مستقیم از شورا و به عناوین مختلف گرفته و تا کنون من ندیدم که اقدامی در جهت رضای خدا برداشته باشد
فقط حرف مفت زده .. .
.خدا لعنتت کند
باید گفت خداحافظ شورا برای همیشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1