تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب : ۱۰۱۷۰۶

پاسخ تند گوهرگانی به مدیرکل تعزیرات استان+ سند

۳۹
۰
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع ۷۰ درصد میوه شب عید استان در خارج از شبکه توزیع، کذب محض است.
جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در استان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه مطلوبی انجام گرفت، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سیاست‌های مرکز، میوه شب عید از جمله پرتقال و سیب‌درختی را برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ میوه‌ها در ایام عید با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی میوه مورد نیاز را وارد استان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب را وارد استان کردیم، بیان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۳ میوه‌ها را در بین غرفه‌هایی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی این سازمان تدارک دیده شده بود، در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کردیم.
گوهرگانی با اشاره به مناطق ۹گانه استان به لحاظ بعد مسافت از جمله چرام، لنده، بهمئی، کهگیلویه، باشت، بویراحمد، دنا، لوداب و مارگون، افزود: با هماهنگی فرمانداران عاملین توزیع میوه شب عید را به صورت روزانه سهمیه می‌دادیم و توزیع روزانه بستگی به گزارش روز قبل ستاد تنظیم بازار در خصوص توزیع درست میوه شب عید در شبکه و بر اساس قیمت مشخص شده سیب و پرتقالی که دولت معین کرده بود، صورت می‌گرفت. اگر کسی تخلفی می‌کرد ضمن حذف سهمیه با او برخورد می‌شد.

گوهرگانی اضافه کرد: در سطح شهرستان بویراحمد ۱۸ عامل توزیع کننده میوه شب عید فعالیت می‌کردند که ۱۳۸ تن سیب و ۱۸۴ تن پرتقال در یاسوج توزیع و مابقی میوه‌ها در بین سایر عاملین شهرها پخش شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا روز ۱۰ فروردین ۹۴ میوه‌ در انبار موجود بود و همه آنها را به شکل مطلوبی توزیع کردیم، افزود: با توجه به گزارش‌های نهادهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت که جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عضو آن هم نیست، یکی از بهترین سال‌های که توزیع و نظارت خوب انجام گرفت، امسال بود.
گوهرگانی تصریح کرد: خدمات‌رسانی در خصوص توزیع میوه شب عید و تنظیم بازار به لحاظ کیفیت، تسریع در روند کار و وحدت بین دستگاه‌های ستاد تنظیم بازار خیلی خوب بود.
گوهرگانی افزود: با دو مورد عامل که تخلفی انجام دادند، برخورد کردیم.
وی با اشاره به سخنان مدیرکل تعزیرات حکومتی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که گفته بود،۷۰ درصد میوه‌های توزیع شده در شب عید به دست مردم کهگیلویه و بویراحمد نرسید، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی عضو ستاد تنظیم بازار است، گرچه گلایه‌های از این دستگاه وجود دارد، چرا که به نحوه مطلوب و مستمر همکاری خوبی نداشتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: گرچه سازمان‌های بازرسی ضعف آنها به جهت اینکه میوه شب عید درست توزیع و به نحوه مطلوب به دست مردم برسد را پوشش می‌دادند ولی همکاری آنها قابل قبول نبود.
وی افزود: متاسفانه در جلسه تنظیم بازار، رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد که سواد آماری ندارد و نمی‌دانست ۷۰ درصد ۶۰۰ تن چقدر می‌شود، اعلام کرد که ۷۰ درصد میوه‌ها خارج از شبکه توزیع شد.
گوهرگانی ادامه داد: در جلسه ستاد تنظیم بازار گذشته به رئیس تعزیرات حکومتی گفتیم آمار شما کذب محض است و اگر میوه‌ای در خارج از شبکه توزیع گردیده، وظیفه تعزیرات جکومتی بود که جلوی آن را بگیرد.
وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار منکر این مسئله هستند که میوه‌ها خارج از شبکه توزیع شده است. خوشبختانه بر اساس گزارش روزانه، خطا در توزیع بسیار پایین و به ۷ درصد هم نمی‌رسد، چه بخواهد که به ۷۰ درصد برسد.
گوهرگانی این صحبت‌ها را مغرضانه دانست و گفت: مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این گزارش را نادرست اعلام کرد ولی رئیس تعزیرات حکومتی سخن خود را تصحیح نکرد.
وی با بیان اینکه مدیرکل تعزیرات حکومتی مشکلی داشته است، گفت: اجر زحمات دولت و همکاران و جلسات متعددی که جهاد کشاورزی و سایر عوامل از جمله صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار انجام داده‌اند، با فرمایش مدیرکل تعزیراتی کاملاً زیر سئوال رفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استنباط من این است که ایشان نمی‌داند، ۷۰ درصد این میوه چقدر بوده است و طبق گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، ۴۲۰ تن میوه از شبکه توزیع خارج شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ریز توزیع میوه شب عید در شهرستان‌ها، آمار روزانه، مانده انبار در طول روز، میزان توزیع شده و فروش وجود دارد و جدول آماری آن کاملاً مشخص و کنترل شده است و ریز عملکرد در توزیع میوه شب عید وجود دارد.
گوهرگانی سخن فروش میوه عید با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان را کذب محض عنوان کرد و افزود: میوه شب عید با قیمت دو هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رفت و حتی ۱۰۰ تومانی اضافه‌تر فروخته نشد.
وی تصریح کرد: اجر ستاد تنظیم بازار را مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر سئوال برد.
jadval-shab-aaid
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته . میوه سهم استان ک.ب. در شهرستانهای همجوار به فروش رفت و ..میوه با قیمت گزاف هر کیلو ۶۰۰۰ تومان در گچساران فروخته شد .........
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما تا روز ۱۱ فروردین چشمان به میوه شب عید باز نشد میگفتن میدان نرگس اخر کارکنان توزیع میشه ولی چند بار رفتیم اما خبری نبود دیدودیه جا خوش کرده و برای چاپلوسی... نه بفکر صنعت ومعدن و تجارته نه مردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
کسی هم نیست که پیگیری کنه
خارج از استان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مدیر کل محترم جهاد کشاورزی
نترس و دلاور و باسواد
دکتر گوهرگانی دوستت داریم
کریمی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر مدیر کل محترم شجاع و نترس جهاد کشاورزی استان
درود بر گوهرگانی مرد روزهای سخت
دوستت دارم گوهرگانی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت کر باوی نترس
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ باوی دکتر گوهرگانی.....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
..به کلام خدا سر فلکه باشت سه جعبه به نرخ بازار خریدم ..
Iran, Islamic Republic of
باید مودبانه انتقاد کرد متهم کردن افراد در رسانه به بی سوادخارج از اخلاق اسلامی است
Iran, Islamic Republic of
... مدیربایدقدرت انتقادداشته باشه آقای تاجگردون بفرمایید ..
Iran, Islamic Republic of
آماردقیق است ولی توزیع کجا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
راست میگه اقای گوهرگانی میوه .و .رو ۲۹۰۰ ت می دادند
Iran, Islamic Republic of
درود بر گوهر گانی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای گوهرگانی، اگر چه هم فکر و هم عقیده هستیم و هم ولایتی ، ولی در خصوص قیمت میوه شب عید کاملا د,,,, می گویی ، چون خودم شخصا حضور داشتم که به قیمت ۳۵۰۰تومان و حتی تا ۵۰۰۰هزارتومان در گچساران ,,، و وقتی شخصی به فروشنده اعتراض کرد ، گفت دوست دارم وکسی نمی تونه کاری انجام بده ، نهایتش اینه که دو سبد میوه بدهم به مامور تا کار تمام بشه ، ,,,( البته در گچساران بودن یا نبودن این دو اداره فرقی نداره ).
هم هم
Iran, Islamic Republic of
... تو دهدشت اصلا میوه دولتی ما ندیدیم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
من هم در دهدشت هرچه گشتم میوه زیر هفت زار تومن پیدا نکردم
ر ضا از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب گوهر گانی مگه شما .دارید متسفانه شما که هم از ادب وهم از سواد محرومید .باید به حال این مردم گریست که امسال شما سکان مدیریتی استان رو در دست دارید البته تمام این سومدیریتها بعلت سیاست بازیهای اقای تاجگردون هستش وبدانید مردم بویراحمد جواب این کاراتون رو خیلی زود خواهند داد.
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام من به عنوان یک شهروند گچسارانی گفته های مدیر کل تعزیرات استان را کاملا تایید می کنم وبا جرات واطمینان می گویم شهروندان گچسارانی در اسفندوفروررین میوه زیر ۶ت۷هزارتومان نخوردنداگر هم کسی زیر این مبالغ خریده آشغال میوه بوده نه میوه خوب درود بر مدیر کل تعزیرات که حداقل حرف دل مردم راگفت
جعفری
Iran, Islamic Republic of
این سند فقط روی کاغذ است که ورودی وخروجی میوه ها به انبار را نشان می دهد . رئیس تعزیرات گفته اند : ۷۰ درصد خارج از شبکه توزیع شده است یعنی این مقدار با قیمت مصوب بدست مردم نرسیده است . این موضوع کاملاً صحیح می باشد . در ایام توزیع میوه ها ، آقای گوهرگانی با نماینده گچساران ودوستان خود در پارک ها وبوستانهای گچساران مشغول تفریح بودند وکجا از توزیع میوه بین مردم خبرداشتند ؟ بهتر است آقای گوهرگانی بجای استفاده از الفاظ توهین آمیز ، واقعیت را بپذیرند . خود ایشان نیز در همایش تقدیر از فعالان عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سواد خاصی را از خود به نمایش نگذاشتند . جهت اطلاع ایشان ، ما در گچساران حتی یک کیلو میوه ای که سند آنرا منتشر نموده اند ، نیافتیم .
ممنون
Iran, Islamic Republic of
درود بر گوهرگانی
من در محل توزیع یکی از عاملین با قیمت مناسب خریدم
کیفیت میوه خوب بود
تشکر
مرد فقیر
Iran, Islamic Republic of
به خدای علی حرف بچه های تعزیرات درست است ما امسال ده درصد هرسال میوه دولتی در شهر یاسوج ندیدیم جناب گوهر گانی میوه امد توشهر درسته اما بصرت ازاد فروخته شد دکه های میوه فروشی میوه نداشتند فقط یه خیمه خالی بلند کرده بودند خودت هم خوب میدانی میوه ها کجا رفت باید بچه های تعزیرات سری به جمعه بازار میزدند میوه در پشت نیسان ها بصورت ازاد انجا ودرسا یر نقاط شهر به فروش میرفت ...
مرد فقیر
Iran, Islamic Republic of
اقای گوهر گانی درسته میوه ما ندیدم همه خارج از شبکه توزیع شد اقی گوهرگانی طفره نرو بچه های تعزیرات درست میگن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به خدای واحد سیب و پرتقال را با کیلویی شش و هفت هزار نومان خریدم و هرجه تلاش کردم سیب دولتی بخرم پیدا نکردم .
محب اهل بیت ائمه اطهار
Iran, Islamic Republic of
درود بر انها یی که جان خود را وقف جهاد وخدمت رسانی می کنند احسنت بر مدیر لایق از جمله دکتر گوهرگانی ودیگر مسولین زحمت کش که امسال اینطور بازار میوه را کنترل کردند اجر شما با خداست از سخنان منتقدین نهراسید چرا عزت اجر شما نزد خداوند محفوظ است
ملي
Iran, Islamic Republic of
,,,, این آقا سواد ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,به دیگران می آیا مدرک .
دامدار
Iran, Islamic Republic of
مدیری که تحمل یک انتقاد که حقیقت داشته باشد ندارد چه باید کرد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
من اول صبح روز دوم فروردین رفتم جلوی یکی از عاملین توزیع هیچ خبری از میوه دولتی نبود حتی مامورین بازرسی صنعت و معدن نیز به همین موضوع مطلع گردید اقای گوهر گانی چه چیزی را تکذیب می کنه
لنده
Iran, Islamic Republic of
انصافا میوه اینجاخووب توزیع شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
من که خریدم کیلویی۲۹۰۰ میوهاش خوب بودند و سیبش مقداری ریز
از محله بنگرو باشت
Iran, Islamic Republic of
آقا در باشت میوه به وفور پیدا می شد چند صدوق که خریدم
دست
Iran, Islamic Republic of
,,, من خودم کیلویی ۵۰۰ تومان گرونتر از نرخ مصوب گرفتم همش میره تو جیب اینا
باشت
United States
...صحبت میکنی وطاقت وطرفیت ...مدیر کل تعزیرات درست گفته اند در صورت لزوم من لیست دارم از شهر باشت ارائه خواهم داد تا۳۹۰۰وبیشتر هم بصورت ازاد در مغازه بعداابا قیمت ۶۰۰۰فروش رفته اسناد موجود پس طاقت پذیرفتن کلمه حقیقت را داشته باش اینکه بیایی در رسانه ها ....
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی سه بار ایام عید رفتم باشت هر سه بارمیوه دولتی به وفور یافت می شد. بی انصافی درست نیست شاید تخلف هم بوده اما در کلیت خوب بود.
بلوارمطهری یاسوج تا چندروز بعد عید هم میوه داشت . بی انصافی که کارخوب دیگران را ضایع کنیم.
البته برای آنها که تلاش میکنند خدمت کنند. رضایت خدا اول شرط است و نیز رضایت بندگاتن خدا.
باچندقلم مغرض هیچ فردی ومدیری ضایع نمیشود بلکه آنکه با دورغ بدور از حق وانصاف حرف می زند،ضایع میشود.
Iran, Islamic Republic of
من تو گچساران روز ۳فروردىن در انبار مىوه وتره بار پرتقال کىلوىى ۲۹۰۰خرىدم روز ۹ فروردىن روبروروى شهردارى دوگننبدان کىلوىى ۳۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
والا ما که میوه شی عیدی ندیدیم شاید مثل آقای احمدی نژاد میوه ارزان شب عید تنها در همیسایگی ایشان پیدا می شد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
انصافآ روزقبل از عید به یکی از عاملین توزیع میوه پایین تر از اداره کل ارشاد مراجعه کردم بخدا اونقدر میو هایش ضعیف بودند که نگرفتم .بعداز اون هم در شهر دهدشت بودم وهیج جایی هم از عاملین خبری نبود
جفا
Iran, Islamic Republic of
خداشاهده دریاسوج شش ۶غرفه اش از یک گروه برادران میوه فوش بود که همه میشناسن وسیبهارا بعدا درمغازه های خودشون ۴۰۰۰تومان فروختن بقیه هم بقیه میوه فوشان بودن مگر ۴ غرفه اش که یکی بازنشستگان جهاد بود
سرو
Iran, Islamic Republic of
بخت ملی بوت غیر دروغ راست نمی گویی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مدیرانی که انتقاد پذیرند.
میوه شب عید در دهدشت ما ندیدیم . ولی پارسال در ایام عید وجود داشت .
در ثانی این چه جور دفاع کردن از حوزه کاری هستش که دیگران را به بی سوادی متهم می کنید .
والا خوب نیست این طرز فکر و مدیریت .
بیاییم روحیه انتقاد پذیری ، تعامل و تحمل نظر مخالف را به خاطر مردم شریف و فهیم استان عزیزمان افزایش بدهیم .
به امید فردایی روشن ...
سوق
Iran, Islamic Republic of
اقا در دهدشت کی توزیع می کرد این حرفهای تعزیرات درست می باشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1