تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۱۰۰۲۱۹

احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی آب شرب شهرک‌های لنده

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای شهر لنده با بیان اینکه طرح آبرسانی به لنده از آبرزگه در سال‌های گذشته بخش زیادی از مشکلات مربوط به تأمین آب شرب این شهر را برطرف کرده است، اظهار داشت: خط انتقال آب شرب لنده از پایدارترین خطوط تأمین آب شرب استان است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر لنده از طریق سد کوثر استاندارترین و کارشناسی‌ترین راه برای تأمین آب شرب این شهر و سایر شهرهای کهگیلویه در بلندمدت  است، خاطرنشان کرد: مطالعات این طرح انجام گرفته و رایزنی‌های لازم از طریق آبفای شهری و سایر مسئولان ارشد استان انجام شده است.

* اجرای اصلاح شبکه آب شرب شهر لنده تا یک ماه آینده

لدنی‌نژاد بیان کرد: موضوع تأمین آب شرب لنده از طریق رودخانه موگرمون در سال‌های گذشته توسط کارشناسان آبفای شهری انجام گرفت و مشخص شد که این طرح از لحاظ کمی و کیفی به هیچ وجه کارشناسی نیست و تفاوت چندانی با وضعیت کنونی ندارد و عملاً توقعاتی که در این زمینه وجود دارد، کارشناسی نیست.

وی از اجرای اصلاح شبکه آب شرب شهر لنده تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که کار انتخاب پیمانکار و تأمین اعتبار این طرح هم در اسرع وقت صورت گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از طرح‌هایی که باید در زمینه تأمین آب شرب شهرک‌های اقماری شهر لنده انجام گیرد طرح احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی است.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم در زمینه احداث این مخزن صورت گرفته است، افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم هرچه سریع کار احداث این مخزن کلید بخورد.

لدنی‌نژاد از اعضای شورای شهر لنده خواست تا در زمینه انجام تبصره ۳ با آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتری داشته باشند تا به دنبال اجرای این طرح بتوانیم اعتبارات لازم را برای تأمین و اصلاح شبکه آب شرب شهر لنده از این طریق دریافت کنیم.

گفتنی است، در این نشست اعضای شورای شهر لنده نیز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل مربوط به تأمین آب شرب شهر لنده پرداختند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1