تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۱۰۰۲۱۶

در شرکت نفت گچساران چه گذشته و می گذرد؟!(۱)

۳۹
۰
کبنا ؛بهنام عکاشهnaft-gachsaran

از محوطه شرکت نفت موسوم به کارمندا یا کارگری که می گذری متوجه تغییراتی در شکل و ظاهر می شوی.

برای اولین بار گیت های ورودی نفت دارای هویت شده اند و از زشتی دیرین خود فاصله گرفته اند. فضای سبز منطقه شرکتی به زیبائی های شهر کمک شایانی کرده است و برخی به این تحول انقلاب سبز نامیده اند.

حمایت و پشتیبانی نفت از شهر افزایش یافته و خدمات شرکت به شهر دارای تعریف خاص و روزآمد شده است.

اما اینها ظاهر امر هستند و هر چه بیشتر غور می کنی متوجه ناملایمات در نفت گچساران می شوی که بخش مهمی از این مشکلات به تغییرات منفی دهه اخیر در کشور، خاصه نفت برمی گردند.

نبود آموزش کافی به پرسنل بویژه نیروهای پیمانی، احساس تبعیض میان نیروهای رسمی و قراردادی، فقدان احساس امنیت شغلی در نیروهای ارکان ثالث، روند رو به رشد بازنشستگی کارمندان و کارگران مجرب و نبود افراد جایگزین،سمت های خالی و افراد بلاسمت  و... برخی از مشکلات در حوزه افراد شاغل در نفت می باشد.

مشکلات به همین جا ختم نمی شوند. حرف و حدیث های قدیمی و البته نامستند(حداقل به زعم راقم) پیرامون واگذاری ها و مناقصات، برخی تخلفات در حوزه های حساس و امور مربوط به بخش خصوصی، استخدام های غیربومی و غیرقانونی(در مدیریت جدید تاکنون موردی گزارش نشده است) و ... گوشه هائی از مشکلاتی است که مدیریت نفت با آن سربه گریبان خواهد بود.

در حوزه فنی کمترین مواردی از مشکلات گزارش می شود و به نظر می رسد در این حوزه مشکل قابل بیانی به جز آموزش ناکافی پرسنل نباشد و در این معاونت، کارکنان تبحر و تجربه ویژه ای در امور چاه ها کسب کرده اند.

در بخش عملیات که از مهمترین ارکان در نفت می باشد نیز مشکل خاصی گزارش نشده است. ترکیدگی لوله ها و فقدان سازوکار مناسب برای رفع این مشکل امنیتی نیز به نظر می رسد در یداختیار مدیران نفت گچساران نباشد.

کارکنان این بخش و حوزه فنی در یونیت های بهره برداری و چاه ها زحمات شبانه روزی برای تحقق پیش بینی های کارشناسان و مدیران مبنی بر میزان تولید(فورکست) برداشته و تا کنون موفقیت های چشمگیری در این زمینه داشته اند.

در بخش روابط عمومی(برای قضاوت درباره ریاست جدید کمی زود است) به نظر می رسد هنوز این واحد از سرزندگی و پویائی لازم برای پیوند این سازمان عریض و طویل به بدنه پرسنل و خانواده ها و بالاخره جامعه برخودار نباشد. جوانی مدیر جدید این واحد انتظارات را کمی بالا برده است.

در ماه های اخیر اتفاقی نامیمون در نفت گچساران افتاد و چندین نفر از پرسنل خوشنام و بی حاشیه، به دلیل تعجیل در معرفی آنها به سمت های جدید دچار لطمات شخصیتی شدند که بایستی اعاده پرستیژ اداری از این افراد شود.

وجود یک روابط عمومی قوی می توانست مانع این مسائل گردد. در نهایت این عملی ضدانگیزشی بوده و تکرار آن در آینده می تواند خطرناک باشد.

در فوتبال نفت هم متاسفانه شاهد سقوط نفت به دسته پائین تر بودیم و گرچه مدیر فعلی کمترین نقش منفی یا سازنده را در این تیم بازی کرد ولی نمره خوبی در کارنامه وی ثبت نمی شود.

این در کنار عدم نتیجه گیری مناسب تیم های دیگر ورزشی، مقداری تغییر در نگاه ها به ورزش نفت را ضروری کرده است.

به نظر می رسد اوضاع شرکت نفت گچساران مانند برخی لوله هایش کمی خوردگی دارد و مدیریت جدید باید با بازرسی موشکافانه، لوله های زنگ زده را یا به طریقی احیا نموده یا برای همیشه از رده خارج کند.

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";handbags online
birkin hermes bag
orologi alviero martini
prada shoes
prada portafoglio donna
tom wedges
hogan online
timberland shoes
prada purse
timberland scarpe uomo
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی نفت مانند مابقی جامعه دچارسیاست زدگی شدید میشود وافراد را برای احراز مشاغل براساس وابستگی فامیلی جناهی طایفه ای انتخاب میکنند اونوقت ادم میگه واقعا مقرراتی که قبلا بر شرکت نفت حاکم بود بی دلیل نبود همان زمانی که توی شرکت نفت کارگری کارمندی و یقه سفید و ابی حاکم بود ولی الان وقتی تو اداره مرکزی میری میبینی دهتا یکی میزهاشون برای اونهایی که اشغالشون کردن خیلی بزرگن
مزد
Iran, Islamic Republic of
پارتی بازی وقوم گرایی واستخدامهای فامیلی و دهاتی شان ومن زلت نفت را پایین آورده وابهت آن را نا بود کرده با اجرای قانون وعدالت عظمت از دست رفته را باز یابید!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها نماینده ایی که تاکنون کمترین دخالت را کرده جناب دکتر تاجگردون هست درصورتی کهنماینده مردم حقشه که ت تمام امور شهر نظارت داشته باشهی اش خداوند نعمتی بنام حاج غلام را به مردم گچساران هدیه کرده خوب یادتون هست نمایندگان سابق و مدیران قبلی چه تبعیضی در بکارگیرس نیروی انسانی داشتند اما حاج غلام فقط به فکر خدمت بی منت به این شهر هست بی رضای خداوند حرف نزنید
حیدر کرار
Iran, Islamic Republic of
جابجایی در هر سازمان امری طبیعی است افرادی که تغییر کردند و افراد دیگری امدند همگی عضو خانواده نفت هستند قرار نیست که همیشه یک نفر ثابت بماند این تفکر کاملا اشتباه است باید دید عملکرد افراد جدید چگونه قضاوت عجولانه منصفانه نیست ،هر امدنی را رفتنی است این یک اصل است و باید انرا پذیرفت همه در
شرکت سهیم هستند و نباید با ان موروثی برخورد کنیم
تغییرات در هر سیستمی لازم است به هر حال نماینده یک شهرستان معنی ان این نیست که فقط نام انرا یدک بکشد
باید عملا امتیاز انرا هم دارا باشد همه نمایندگان بههمین صورت عمل کرده اند تعیین مدیران از اختیارات نماینده است اگر الان این
کار را انجام ندهد کی انجام دهد مگر سید قدرت نماینده سابق پاکدل را نیاورد و بواسطه او افراد منتسب به او در مدیریت ها گماشته نشدند کمی منصف باشیم
صادق
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای مثلا متخصص نفتی
کامنت های شما بسیار تکراری و خسته کننده شده
شما و گروه کامنت نویس ها که یک هدف رو دنبال میکنید.و واسه ما مخاطبان سایت خبری کبنانیوز خوب شناخته شده اید.وقتی مطلب تئ سایت خودتون(...)کم میارید میان اینورا پرسه میزنید.
بکوری چشم شماها انشالله منتظر دیگر انتصابات مهم در نفت باشید
یکی یکی دارید سنگرهارو از دست میدید واستون متاسفم...
وبلاگ بصیرت در زمستان
Iran, Islamic Republic of
فضای چاپلوسی تو شرکت نفت بیداد میکنه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که به نیروهای متخصص، علمی و جوان میدان داده نشود و استخدام ساده ترین مشاغل در نفت بر اساس کارایی و ارزش صورت نگیرد نفت و گچساران مظلوم به جایی نخواهد رسید چه تاجگردون نماینده باشه چه هر کس دیگری یکی از ارکان اصلی و مهم هر ارگان و سازمانی حراست آن مجموعه می باشد که متاسفانه بعضاً افرادی با... در این اداره تحت هر عنوان شغلی بکار گرفته می شوند که این امر تبعاً مشکلاتی فراوان در پی خواهد داشت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت فقط با یه مدیر جوان و تحصیلکرده و با تجربه مثل دکتر قابضی و امثال ایشان که کم هم نیستند می تونه از این منجلاب بیرون بیاد
چکاوک
Iran, Islamic Republic of
ترور شخصیت در سازمان ، رفتار یک فرد یا افراد خاصی است که چون برای دستیابی به هدفهای شخصی یا گروهی خود قادر به استفاده از روشهای صحیح نیستند و نمی توانند منافع خود را به شیوه ای صحیح ، مقبول، پذیرفته شده و مطابق با موازین اخلاقی به دست آورند، می کوشند با اعمال قدرت و براساس ترس و حذف روانی فرد یا افراد دیگر ، به مقصود خود برسند و طی این فرایند، آن شخص یا اشخاص خاص را در نظر رؤسا، مرئوسان و همکارانش نامطلوب ، کم کار، مخالف اهداف سازمان و در نهایت، مخالف شیوه های متداول و پذیرفته شده در جامعه، معرفی کنند.
متاسفانه در این میان بعضی از افراد به ترور شخصیت نماینده و مدیر خدمات و بعضی از دیگر از افراد جامعه می پردازند. کاش یاد میگرفتیم عملکرد افراد رو مورد انتقاد سازنده قراد بدهیم نه شخصیت افراد رو.
خواننده سايت
Iran, Islamic Republic of
درود بر متخصص نفتی که حقایق رو بیان کرد متشکرم
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون اسطوره بی دلیل
قلم توتم من است!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعن برات متاسفم کبنانیوز
مگر رسالت یک رسانه که باید آنرا خط مشی خود قرار بده و به اون افتخار کنه چیزی جز عمل کردن به خواسته برحق مخاطب آن رسانه است؟
تا قبل از این نمیخواستم قبول کنم اما واقعن باورم شد که شما نمونه بارز یک رسانه میلی هستید.
برای اینکه متوجه منظورم بشید به یادداشتی با نام (کوچه ای پر از خاکریز) که برایتان حدود یک هفته قبل فرستادم مراجعه کنید.
فقط دلم میخواد وجدانتون اگه هنوز خواب نباشه به این سوالم جواب بده که وضعیت کوچه مارو اگه شما داشتید بازم ساکت می موندید؟
میدونم بخاطر منافعتون نظرمو تایید و چاپ نمی کنید اما همین که میخونید واسم کافیه.
مخاطب همیشگی کبنانیوز حامی
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی که تاریخ اقتصاد گچساران را ورق زد.

داش غلام دراسفند۹۴ پای صندوق های رای از تو قدردانی خواهیم نمود.
اوسو
Iran, Islamic Republic of
ایسو ای اقا ایتازه نه عدالتی منه کاره نه خدمتی که بی یا با منت بوه
اوسو هم ایبینیم .
ایبینیم جواب ظلم رای به مخالفه هر کی ایخه بوه
ای تا ایسو نفهمیدین اوسو ایفهمین به ظاهر سیل نکنین به باطن مملو از نفرت بنگرید.
Iran, Islamic Republic of
به اوضاعی که در دوره قبلی که شما سخت مدافعش بودید نظری بیندازید تا عمق فاجعه را درک کنید. از روابط عمومی چه ماند؟ چه اتفاق مهم و حتی معمولی قابل دفاع در ۱۸ ماه بعد از .رخ داد؟ به عنوان خبر نگار ورسانه ای چقدر احساس لذت یا رضایت کردید؟ چرا هیچوقت انتقادی نکردید؟ در دوسالی که سکان این شرکت را به قول شما به پیرمرد بختیاری محول کردند چه مشکلی از مشکلات مردم حل شد؟ صد سال دیگه هم که بگذره تا دیدگاه ماها اینقدر سطحی باشه که به هر کسی که یه مدرک ساده و بی دردسر لیسانس که امروزه تو هر خونه ای چند تاشو میشه پیدا کرد داشته باشه مهندس بگیم و تملق گو باشیم هیچ چیز عوض نمیشه. خودتون را خسته نکنید.
نوید
Iran, Islamic Republic of
برو ی تحقیق کن ببین از بین کارکنان شرکت نفت چند تاشون رشتشون تخصصی اصلا چن تاشون لیسانس دارن بعدش بیا ببین چقد فوق لیسانس و لیسانس نفت بیکار هست تو سطح استان و مخصوصا شهرستان گچساران، از ماست ک بر ماست
نوید
Iran, Islamic Republic of
آخرین سنگر سکوت. .............
سعید ملک زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام حاج غلام مثل همیشه ما سراب ننیزیا و طایفه عالیشاهی پشتت هستیم چون لایقشی چون به شهرم و دیارم جان دوباره دادی به امید موفقیت گچسارانی آباد در سایه ایرانی سربلند
بومی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به مطلع:برادرعزیزمعلومه جنابعالی ازافراد سرسپرده ای ونیاز به پاسخ نداری چون می توانستی ازبعضی توانمندیهای دیگرآقای تاجگردون بگی نه چیزهایی که اشکارند را وارونه بفرمایی ولی برای اینکه سایرین بخوانند عرض میکنم که اصلا برخورنماینده با ادارت مخصوصا" نفت نه نظارت است نه دخالت نه مشورت نه توصیه بلکه اصلا" دیگر اداره یا نفتی نمانده وروسا ومدیران فقط دکورندونماینده وبرادرش دارند به انها دستور میدهند وآنها هم فقط بله قربان گوهستند.برای اینکه فکر نکنی مثل شما ازروی تعصب حرف می زنم نمونه هایی را ذکر میکنم شاید کمی شما را به فکر وادارد.۱-درخصوص جذب نیرو قبلا" حداقل سالی سه تا جهار بار ازاداره کار میخواستند نیرو معرفی کنندواگر بخشی را به سلیقه ای می گرفتند عدهای هم درآزمون شرکت می کردند ولی شما بررسی بفرمایید طی دوسال گذشته حتی یک نامه ننوشته اندوهرچه نیرو بوده چراغ خاموش وازبستگان واطرافیان نماینده جذب شده اندامار افراد جذب شده قابل استخراج است هم درنفت وهم بیمارستان نفت وهم سایر ادارات.اگر شک دارید تا اسم ببرم.۲-درخصوص انتسابات که فقط ملاک رای دادن وفامیل بودن است وگرنه سعید غلامی درحد رییس یک اداره ۱۰ نفره هم نیست وبدون یک روز سابقه کار درمنابع انسانی مدیر شده،ساسان حبیبی فقط چون برادر خانم ساسان تاجگردونه رییس شده وموارد عدیده دیگرکه خودتان بهتر میدانید.۴برداشتن نارکی،غلامی،خلیلی موحدیان،حافظی نیا،صالحی و..که جزئ بچه های قوی این حوزه بودند فقط بخاطر این بودکه به ایشان رای نداده بودند.۵-مغازه های شرکت که حکم تخلیه آنها گرفته شده بود برخلاف قانون وبدون هیچ هزینه ای دراختیار امینیها، ملک ÷و،زمانی وسایر بستگان نماینده باقی ماندند۶-باورسا با توصیه تاج وجشن ساز آمد ووقتی ازخواسته های نامحدود وغیر منطق تاج خسته شد واولین نه را به ایشان گفت عزل شد.۷-کاری کرد که ریشه بچه های بومی را خشکاند۸-درحال حاضر هرروز حمید تاجگردون درادارات نفت حتی برای آبدارچی هم تصمیم میگیر وهزاران مورد دیگر.حالا شما چطور میگویی تاجگردون دخالت نمیکند؟!!!!!.کمی فکرکن برادر.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ..........

کدوم مدیر کدوم مسئول دلسوز این شرکت نفتیها تیشه به ریشه خود میزنند وبه خود وهمکارانشان رحم نمیکنند لایقتشان همینه . یه مثال میزنم شمانگاه کنید بیشتر افراد زحمت کشی که در قسمتهای عملیاتی هستند وهر روز بایستی در این جاده های پر پیچ خم تردد کنند هیچ مدیری حاضر نیست جاده های دسترسی به محل کارشان را هر چند وقت یکبار ترمیم اساسی کنند فقط موقع ایام نوروز که میشه قسمتی را آسفالت ومابقی دیگر خدا داند واین پرسنل زحمت کش واقعا چند وقت که کار کردند دچار مشکلات مفصلی خواهند شد (درضمن بنده شرکت نفتی نیستم)
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آقای نوید که نظر شماره ۱۶ رو نوشتی جهت اطلاع حضرتعالی و دیگر دوستان :
طبق آمار مستند و عینی شرکت نفت از نظر سواد تخصصی با ۹۳٫۴ % باسوادترین و تخصصی ترین کادر شاغل را دارد.
دوما وقتی رفتید رشته مهندسی شیمی خوندید باید فکر بازار کار محدود این رشته رو میکردید و الان هم اگر واقعا مهندس شایسته و بایسته ای باشید جا برای اشتغال وجود دارد مگر اینکه ...!!!
سوما براتون یه جامعه آماری کوچیک از محل کار خودم میگیرم که با حضور ۲۶ نفر کارمند درحال کار میباشد ازاین تعدار ۱۱ نفر فوق لیسانس مهندسی شیمی و نفت هستند سه نفر لیسانس مهندسی شیمی با فوق مدیریت وده نفر لیسانس مهندسی شیمی و نفت یک نفر فوق لیسانس عمران و یک نفر که البته قدیمی هست دیپلم.
دوست گرامی بازار کار محدود هست ولی کم کاری و نداشتن آینده نگری خودتون رو به دیگران نسبت ندید و بدونید که روزی هرکسی در ید خداونداست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی بود که ب دهد نیروهای قرار دادی میرسید.آخه تا کی اینقدر تبعیض.کو عدالت مولا علی که خیلی ها ازش دم میزنن.همسر من با ۱۵ سال سابقه در حالی که زحمتی که در شرکت نفت میکشه چند برابر یک نیروی رسمیه حقوقش کفاف زندگیمون رو نمیده .به پنجم ماه نرسیده حقوق تموم میشه هون وقت یه نیروی رسمی همین حقوقش چند برابر حقوق همسر منه.خدایا خدا گواه باش.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی هم پیدا میشد جواب ما نیروهای قراردادی وپیمانی رو میداد.نیروهایی که بعضی هاشون سابقه کاریشون به بیش از ۱۵ سال میرسه .آخه تا کی اینقد تبعیض.کو اون عدالت علی ع.شوهر من حجم کارش اینقد زیاده که وقتی میاد دیگه نا نداره.اونوقت یه نیروی رسمی حقوقش چند برابر حقوق شوهر منه ولی کارشم.... مگه همین نیروهای قرار دادی به چه ارگانی دارن خدمت میکنن..به خدا حقوقی که همسر من میگیره نمیدونیم به کدوم دردمون بزنیم. خدایا تو خودت گواه باش
بومی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا کامنتها را گزینشی میزنید.بنده درپاسخ "مطلع "وپاسخ "عدالت رورعایت کنید" کامنتهای طولانی ومستند وبدون ایراد زدم ولی آنها را منتسرنکردید.کجای انصاف است که فقط کامنتهای به نفع نماینده را منتشر میکنی؟
ش.د گچسا ران
Iran, Islamic Republic of
تا جگر دون بیشتر ازاین نمی تواند کار کند
پاسخ به کامنت بومی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز:
یادت رفته برای کمترین سمت در زمان نمایندگی حسینی از انجا مشورت گرفته میشد.
یادت رفت شرکت شده بود محله برو وبیا.
یادت رفت پای هر اد اداره غیر شرکتی به نفت باز شده بود.
یادت رفت که چه حق خوری هایی درانتصابات شده بود که صدای آن به فلک هم رسید.
یادت رفت که بالاترین مقام مدبریتی درنفت زمان انتخابات برای رای به هر کسی التماس می کرد.
یادت رفت.....
یادت رفت.....
یادت رفت....
ضمنآ تفکر بومی وغیر بومی مربوط به دوره تحجر است.مهم شایسته سالاری است.

قدری تعقل داشته باش.

تاحگردون ودکتر غلآمی فرزندان شایسته این دیارند .این افراد سرمایه های واقعی نظام هستند با این جور حرفهاب بی ارزش شما بیشتر محبوب خواهند شد.
بومی
Iran, Islamic Republic of
برادرخودت میدونی حتی کوچکترین مشورت بااقای حسینی نمیشدوهیچ بروبیایی نبوداتفاقاهیچ عیرشرکتی سیاسی واردنفت نمشددوعلت اینکه تاج نتوانست اون مدیریت راتحمل کنه همین بودکه روبهش ندادوتوصیه هاشونپدیرفت ولی حالاابدارچی هم ازطریق نماینده انتخاب میشه وشرکت شده جولانگاه حمیدتاجگردون وعادل امینی.ساسان حبیبی هم که شده مسول چاپ بنربرا نماینده باهزینه شرکت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
کاش شرکت دونفر دیگه مثل مهندس پودرهای و مهندس موسوی داشت
فولادوند
Iran, Islamic Republic of
درجواب بومی بنده خداحمیدتاج گردون درموردکاری مربوط به شرکت نفت بهش مراجعه کردم گفت هیچ ارتباطی ندارم پرسیدم دیدم واقعادرسته کمی انصاف داشته باش هرچه شنیدی بی جهت قضاوت نکن
Iran, Islamic Republic of
در جواب حسین و مدراک تحصیلی اگه ممکنه بفرمایند همکارانشان از کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شده اند احتمالا همه مهندسی نفت از دانشگاه ازاد گچساران دارند.از هر چه میگی بگو اما از سواد صحبت نکن که سنگینتری.
شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
جناب آقای عکاشه یکی از رسالت های نماینده این شهر رشد دادن افراد بومی که در این شهر محروم زندگی میکنند بوده به نظر شما آوردن مدیر عامل و به تبع آن ریس ترابری و رییس دفتر و پژوهش نفت این رشد بحساب میآید یا سرکوب نیروهایی بومی .من فکر میکنم در این خصوص ایشان نمره منفی دریافت نموده و اگر تصادفی آماری از نفت بگیرید متوجه خواهید شد آرا نفتی ایشان درصد بالای کاهش یافته
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
نفت گچساران و دیگر مناطق به علت عدم جذب نیرو در یک بازه ۱۵ ساله دچار
بحران فعلی شده. مدیران چه پیرمرد بختیاری، چه پیرمرد بهبهانی نمیتوانند معجزه
کنند و مجبورند تا رسیدن به شرایط مناسب از حیث نیرو با همین مهره های موجود
و جابجایی مقطعی مدیریت کنند. من مدیر مناطق را خوب میشناسم مدیری توانمند
آگاه به مسایل، نترس و تا حدودی زیاد دارای عرق ملی است و صفت بارز وی خلاصه
(زیر بار نرو ) است و این طور نیست که همه مصالح را در اختیار نماینده بگذارد. این
کا منتها از تراوشات تفکرات مسموم مخالفین سیاسی است . کسی هم به مدیر جدید
پیشنهادی که در شرایط فعلی قابل اجرا باشد داده ؟ آیا پیشنهادات غیر سیاسی و ۱۰۰
در ۱۰۰ عملیاتی بوده؟ مدیر یکی دو نفر از بیرون آورده داد همه بلند شده، از منطقه
کسی را منسوب میکند، میگوییم از بستگان نماینده است . نماینده ای که دارای صدها نفر
بستگان درجه یک است
بندرت میتوان کسی را کاندید کاری کرد و به نوعی وابسته نماینده نباشد، آیا داشتن چنین
شرایطی مطلوب نیست ؟ حداقل به مخالفین بهانه برای زدن افترا میدهد! ! ! ! بد که نیست ؟ هست؟
مومن
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد این ملت برسه. .من نمیدونم نماینده تو این مسائل دخالت میکنه یا نه.. اگه میدونه که هیچ الفاتحه خدا به دادمون برسه اگه نمیدونه چرا اقدام نمیکنه من فک میکنم نماینده از مشاورهای خوبی برخوردار نیست اطلاعات غلط بهش میرسونن سوال دارم چرا همش گیر دادین به نفت اداره دیگه نیست....من کامنت گچسارانی رو تایید میکنم حقیقت رو گفت. ...یک نکته آقای سعید غلامی با این کارها داره چهره تاجگردون رو خراب میکنه. ..جو گچساران امنیتی شده ما مشکل فرهنگی داریم ضعف فکری داریم همه تنگ نظر شدیم فقط به فکر قوم خویش خود هستیم اگه پرفسور حسابی یا پرفسور خدادوست هم بیاد گچساران نمیتونه یکساعت کار کنه با این مردم. .....خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار ای آدمهای طهمت زن خدا بترسید. ..
ف از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون ئمرد خوبی کمک کنید کار کنه
نوید ارو
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آقای حسین نویسنده نظر ۲۱ درود بر شما، اشکال نداره شما راس میگی اما از همینجا واسم هم قسم بخوری اشکال نداره باور میکنم چند تا از شما با پارتی اونجا نیستید؟؟؟
نوید ارو
Iran, Islamic Republic of
جوابی دیگر در پاسخ ب حسین جان نویسنده نظر ۲۱، عزیز دلم بیشتر کارکنان شرکت نفت بعد از استخدام شدن در شرکت نفت اونم با کاغذ بازی و کمک واسطه ها.....برای بهبود حقوق و بالا رفتن پایه شغلی ب گرفتن مدرک اونم ن از برای سواد در دانشگاه ای آزاد همین گچساران اقدام میکنند خوب عزیزم به این میگی سواد؟؟!! سوادی ک اکثرا ی بار در کلاس ها حضور ندارن فقط سر جلسه امتحان حاضر میشن اونم دیگه مجبورن، به به ب این ۹۳ درصد سواد........
شهروند عسلویه
Iran, Islamic Republic of
سلام. ما با ۱۵سال داشتن شرکت گاز حق مردم بومی استان رو از شرکت گرفتیم و هنوز معترض هستیم شما گچسارانی ها با وجود این همه بیکاری در مردم بومی ساکت نشسته اید
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ، خدایی یکی مثل فاطمی که مدرک داره ولی درک ندارد بدرد چه می خوره وتا جامعه ما تا زمانی از این افراد برای ریاست ادارات استفاده می کند روز به روز خراب تر و ویرانه تر خواهد شد چرا که ایشان به اسم عدالت هر کی پارتی در اداره اطلاعات دارد سرکار می آید چرا که می نیروهای اطلاعات از ایشان حمایت کنن والان همینطور هست واگر کسی گفت فاطمی مشکل دارد اداره اطلاعات با ایشان برخورد خواهد کرد واز زمان احمدی نژاد شرکت نفت را به بیراهه کشانده و مسائل سیاسی را را رواج داده وکسی را بر اساس لیاقتش انتخاب نکرده اند از جمله فاطمی ،وما به حال مملکتمان دلمان باید بسوزد
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
آقایی که می گو یی میدان به نسل جوان باید داد نسل جوان آرزوی ما اولا فقط یک مدرکی یدک می کشند دوما تجربه بهتر است تا تئوری چرا که تجربه آدم را آب دیده و محکم می کند وبا تعقل وتجربه ای که دارد با مسائل ومشکلات عاقلانه برخورد میکند ومثل بعضی ها با زیر مجموعه مثل موش آزمایشگاهی برخورد نمی کند یک روز در بیاورد وروز دیگر بیا مسئولیت بدهد مثل فاطمی یک روزی همه را در می آورد یک روز فلانی ضدانقلاب است ودو روز بعد شاه رگ اصلی انقلاب محسوب می شه ودیگر اینکه نیروهای جوان به خاطر حفظ قدرت خودشان از قوانین هیچ پیروی نمی کنن وفقط اسبانشان را می تازند وفقط خودشان را می بینند ودیگر ان را به حساب نمی آورند نسل جوان واقعاً گمراهند واین مسائل باعث از بین رفتن یک نظام کشور می شود وهر کس هم از آنها عیب وآباد گرفت دشمن اسلام ونظام است پس چرا نسل جوان چرا ؟چرا؟چرا؟...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1