تاریخ انتشار
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۷۵۲۵۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

وزیر علوم: نیروهای امنیتی و نظامی وارد دانشگاه‌ها نمی‌شوند / در اعتراضات ۱۴۰۱ به‌جای اینکه گارد نظامی و پلیس وارد دانشگاه شود، به شخصه به دانشگاه صنعتی شریف رفتم / ما به داشتن چنین نظامی و داشتن آزادی و حرمت در دانشگاه‌هایمان می‌بالیم

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛
وزیر علوم گفت: در اعتراضاتی که اتفاق می‌افتد، نیروهای امنیتی و نظامی وارد دانشگاه ها نمی شوند، چون نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام برای جامعه دانشگاهی ارزش زیادی قائل است.
    

به گزارش کبنا نیوز، محمدعلی زلفی گل اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ که اعتراضات حدود ۳ ماه طول کشید، بجای اینکه گارد نظامی و پلیس وارد دانشگاه شود، به شخصه به دانشگاه صنعتی شریف رفتم و صحبت دانشجویان شنیده شد، هیچ برخوردی صورت نگرفت و جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد.
زلفی گل بیان کرد: در دانشگاه‌هایی که ادعای مهد آزادی می‌کنند، آزادی لگدمال شد و دیدیم که چطور در فرانسه گارد نظامی وارد دانشگاه‌ها شد و با دانشجو‌ها برخورد صورت گرفت.
وی افزود: دانشگاهیان ما این مسائل را می‌بینند، و ما به داشتن چنین نظامی و داشتن آزادی و حرمت در دانشگاه‌هایمان می‌بالیم.
زلفی گل اظهار کرد: از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا که به ندای وجدان خود پاسخ گفتند و در مقابل نسل کشی اسرائیل و کشتن غیرنظامیان حساسیت به خرج دادند تقدیر می‌کنیم.
وزیر علوم گفت: دنیا در مقابل چنین خواسته‌ای تمکین خواهد کرد و سازمان ملل هم اعتراضات دانشجویی را خواهد دید، دانشگاه‌های کشور ما نیز امروز برنامه‌هایی دارند و با دانشگاه‌هایی که از مظلومان دفاع کردند مکاتبات دارند، ‌امیدواریم وحدت بین دانشگاهیان دنیا در مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم نتیجه خرسندکننده‌ای داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دولت و آمارسازی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1