کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فضای مجازی /

حرف‌‌های تند یک جوان به علی مژدهی‌پور

2 ارديبهشت 1403 ساعت 19:48

یکی از فعالان فضای مجازی مطالب و درد دل‌هایی در خصوص معضلات و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که قابل توجه است.


یکی از فعالان فضای مجازی مطالب و درد دل‌هایی در خصوص معضلات و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که قابل توجه است.
    
فیلم فوق در فضای مجازی منتشر شده و مشخص نیست که مربوط به چه زمانی است.

به گزارش کبنانیوز، یکی از فعالان فضای مجازی در حضور علی مژدهی‌پور نامزد انتخابات سال گذشته مطالبی را به عنوان درد دل و معضلات موجود جامعه عنوان کرد و گفت: ما زاگرس نشین‌ها نیازی به قند و روغن‌های شما پایتخت نشین‌ها نداریم، ما به واسطه سیاست‌های غلطی که اعمال شده فقر خانه‌های ما را گرفته است.
وی گفت: به پایتخت نشین‌ها بگویید سیاست‌های اشتباه شما باعث شد این روز بر ما برود. استانی که بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات داشته است، ولی بیشترین خودکشی و بیکاری و فقر را دارد.
طی ۴۸ روز گذشته ۲۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خودکشی کرده‌اند، که اراذل نبودند. اگر واقعاً می‌خواهید کاری کنید، در تهران برای منطقه خود تلاش کنید.
لازم به ذکر هست که اظهارنظر درخصوص دلایل خودکشی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، نباید خلاصه در یک علت شود و نیازمند بحث‌های تخصصی است، چنین اظهارنظراتی آسیب‌زا است و سلبریتی‌ها و فعالان فضای مجازی می‌بایست از اظهارنظر غیرتخصصی دوری کنند.


کد مطلب: 475058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/475058/حرف-های-تند-یک-جوان-علی-مژدهی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1