کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

جلسه حجاب و عفاف در گچساران حاشیه‌ساز شد / دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر: این جلسه را در‌ شأن نمی‌دانم و بی‌احترامی می‌دانم و تعطیلش کنید /معاون فرماندار گچساران: این را رئیس جلسه تشخیص می‌دهد که جلسه تعطیل شود یا نشود (+فیلم)

28 فروردين 1403 ساعت 0:28

جلسه حجاب و عفاف با حضور اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.


جلسه حجاب و عفاف با حضور اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، این نشست با انتقاد شدید حجت السلام محمد شکوهیان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان گچساران مواجه شد.
شکوهیان در این نشست عنوان کرد: موضوع حجاب و عفاف بسیار با اهمیت می‌باشد؛ اما متأسفانه اکثر مدیران ادارات و همچنین امام جمعه و فرماندار گچساران در این جلسه حضور ندارند و همچنین ساعت و وقت جلسه مناسب نیست و من این را جلسه درشان نمی‌دانم و بی‌احترامی می‌دانم و...
در ادامه جهانگیر علیزاده معاون سیاسی فرماندار گچساران نسبت به انتقاد حجت السلام شکوهیان واکنش نشان داد و اظهار کرد: در این جلسه مدیران نهاد‌ها و ادارات فرهنگی حضور دارند و جمع بسیار خوبی می‌باشد و این را رئیس جلسه و ما تشخیص می‌دهیم که جلسه تعطیل شود یا نشود.
گفتنی است: ادامه انتقاد رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان گچساران و واکنش معاون سیاسی فرماندار گچساران را در ویدئو بارگذاری شده، مشاهده کنید.


کد مطلب: 474884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/474884/جلسه-حجاب-عفاف-گچساران-حاشیه-ساز-دبیر-ستاد-امربه-معروف-نهی-منکر-این-در-شأن-نمی-دانم-بی-احترامی-می-دانم-تعطیلش-کنید-معاون-فرماندار-رئیس-تشخیص-می-دهد-تعطیل-شود-یا-نشود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1