کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شریفی:

محمد باقر شریفی: دخالت نمایندگان در کوچکترین مسائل تا جابجایی یک آبدارچی باعث آسیب می‌شود

20 آبان 1402 ساعت 19:04

شریفی از دخالت نمایندگان در انتصابات و امور شهرستان‌های گچساران و باشت انتقاد کرد و گفت: این مسائل در توسعه شهرستان خلل وارد می کند.


شریفی_ فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد_ از دخالت نمایندگان در انتصابات و امور شهرستان‌‌های گچساران و باشت انتقاد کرد و گفت: این مسائل در توسعه شهرستان خلل وارد می‌کند.
    

به گزارش کبنانیوز، محمدباقر شریفی_ فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های گچساران و باشت_ در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: دخالت در کوچکترین امورات شهرستان از انتصاب مدیران گرفته تا جابجایی یک کارمند و حتی آبدارچی باعث آسیب می‌شود.
شریفی بیان کرد: جوانانی که با امید زنده هستند، نیاز دارند حرف آنها شنیده شود، مردم نیاز دارند قوانینی تصویب شود که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد ولی متأسفانه نماینده درگیر مسائل حاشیه‌ای است.
وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: نماینده‌ها بجای توجه به توانمندی مدیران، به جناح و جبهه آنان نگاه می‌کنند، این اشتباه است و باید این نگاه‌ها برداشته شود.


کد مطلب: 469141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/469141/محمد-باقر-شریفی-دخالت-نمایندگان-کوچکترین-مسائل-جابجایی-یک-آبدارچی-باعث-آسیب-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1