کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

درخواست سیدناصر حسینی‌پور از پیمانکار جاده گچساران-باباکلان تا صحبت‌های شفاف امیرهوشنگ رویین‌تن (+فیلم)

25 شهريور 1402 ساعت 20:41

قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول 3،5 کیلومتربا حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت،معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد


قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول 3.5 کیلومتربا حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت،معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.
گفتنی است: پیمانکار این پروژه امیر هوشنگ روئین تن یکی از پیمانکاران بومی استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در این نشست با صحبت های صریح وشفاف، پرمحتوا، جالب و زیبا مورد تحسین حاضران قرار گرفت.
  مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر با قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.

محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در آئین کلنگ زنی پروژه قطعه سوم گچساران، بابا کلان اظهار داشت: راه و شهرسازی برای اجرا و تکمیل پروژه هاز خود در سطح استان و گچساران به جد تلاش می‌کند.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتربا قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان ۲۴ ماهه مدت قرار داد این پروژه تصریح کرد: قطعه اول مسیر گچساران باباکلان نیز بطول ۵۸ کیلومتر، که ۵ کیلومتر ابتدایی آن با قرار داد اولیه ۳۵ میلیارد تومان تا پل کمبل قبلاً بهسازی و آسفالت شده و از کیلومتر ۵ الی ۲۱ در حال اجرا است.
راستا با بیان اینکه  این پروژه تأثیر مهمی بر تردد ایمن در مسیر ترانزیتی گچساران دارد، عنوان کرد: مابقی مسیر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل نیاز دارد.


کد مطلب: 467034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/467034/درخواست-سیدناصر-حسینی-پور-پیمانکار-جاده-گچساران-باباکلان-صحبت-های-شفاف-امیرهوشنگ-رویین-تن-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1