کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بازدید نماینده گچساران از مجتمع طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت + قول سید ناصر حسینی‌پور (+فیلم، تصاویر)

1 بهمن 1401 ساعت 9:03

قطعا این امر مهم با همکاری و دلسوزی مسئولان شهرستان گچساران رقم می خورد که امیدواریم مسئولان شهرستان گچساران نهایت همکاری را برای توسعه مجتمع بزرگ طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت، داشته باشند


سیدناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت از مجتمع طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت گچساران بازدید بعمل آورد.
به گزارش کبنانیوز: ابتداء سیدناصر حسینی پور از بخش های مختلف مجتمع طب سنتی (آموزشگاه گیاهان دارویی، فروشگاه سلامت، دپارتمان سنگ های درمانی،مرکز اعمال یداوی، واحد مشاور طب ایرانی)بازدید کرد.
در این بازدید دکتر ایمان جمال مقدم مدیر مجتمع طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت گزارش و توضیحات جامع و کاملی از فعالیت این مرکز ارائه داد.
جمال مقدم در بخشی از صحبت های خود به مشکلات این مرکز اشاره کرد.
مدیرمجتمع پیک سلامت گچساران عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم گچساران و شهرهای اطراف از مجتمع طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت و همچنین با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای این شهرستان دربحث طب سنتی و گیاهان دارویی در استان و منطقه جنوب ما را برآن داشت تا این مجتمع را توسعه داده، که در این راستا نیاز به فضا و مکان بزرگ تر و مناسب تری می باشد تا بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان و... ارائه دهیم.
جمال مقدم افزود: قطعا این امر مهم  با همکاری و دلسوزی مسئولان شهرستان گچساران رقم می خورد که امیدواریم مسئولان شهرستان گچساران نهایت همکاری را برای توسعه مجتمع بزرگ طب سنتی و گیاهان دارویی پیک سلامت، داشته باشند.
در ادامه نماینده شهرستان گچساران ضمن ابراز رضایت و تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات دکتر جمال مقدم مدیر و پرسنل خدوم پیک سلامت، عنوان کرد: ظرفیت منطقه در این زمینه خیلی گسترده و بالاست.
سیدناصر حسینی پور افزود: از فعالیت های دانش بنیان و توسعه صنعت و گردشگری و بخصوص در حوزه سلامت ( طب ایرانی واسلامی و گیاهان دارویی) و همچنین از پروژه بزرگ و ارزشمند توسعه مجتمع پیک سلامت از ابتداء پروژه تا مرحله پایانی (بهره برداری) به جد و با تمام توان حمایت خواهیم کرد.



 


کد مطلب: 457327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/457327/بازدید-نماینده-گچساران-مجتمع-طب-سنتی-گیاهان-دارویی-پیک-سلامت-قول-سید-ناصر-حسینی-پور-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1