کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

انتقاد شدیداللحن دادستان شهرستان گچساران از مدیران نفت (+ فیلم)

16 دی 1401 ساعت 22:24

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور امام جمعه گچساران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه گچساران،انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران و جمعی از مدیران ادارات و اعضای این شورا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور امام جمعه گچساران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران و جمعی از مدیران ادارات و اعضای این شورا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با دستور کار (برق آموزشگاه فضیلت، آسفالت مدارس کم برخودار، بازسازی ورودی درب آموزشگاه شهید بهشتی، فضای خالی آموزشگاه متوسطه دوم شهید جهان آراء، جذب۱ درصد مدارس خاص جهت پژوهشسرا، تعیین تاریخ همایش شورای آموزش و پرورش و تقدیر از اعضای شورا)، برگزار شد.
در این نشست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران دستورات و تذکرات لازم را به ادارات خدمات‌رسان برای هرچه سریعتر اجرایی شدن مصوبات این نشست را صادر کرد.
یکی از مواردی که باعث ورود دادستان دلسوز، پرتلاش، انقلابی و توانمند شهرستان گچساران شد، حدفاصله بین مدرسه پسرانه شهید جهان آرا و مدرسه شهید تندگویان(روبروی بیمارستان نفت، جنب پارک قوری نفت) فضای خالی و نامناسبی وجود دارد که محل تجمع افراد ناسالم شده است.
با توجه به اینکه این مکان ناسالم نزدیک فضای آموزشی قرار دارد و احتمال ارتکاب و وقوع جرم وجود دارد باعث شد تا حجت السلام محمد صدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با حساسیت ویژه‌ای این موضوع را بررسی و تذکرات لازم را صادر کند.
قابل ذکر است: درحالی ازمدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انتظار می‌رفت، فردی را بعنوان رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز انتصاب می‌کرد که فردی دلسوزتر، توانمندتراز افراد قبلی باشد که متأسفانه به اعتقاد خیلی‌ها چنین انتصاب شایسته‌ای صورت نگرفته و مدیریت روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضعیف می‌باشد و سؤال افکار عمومی از مدیرعامل نفت گچساران این است؟ چرا در حالی که مهندس علی جعفری دیزگانی و حسن عنبریان از نیرو‌های بومی، دلسوز و توانمند و آشنایی کامل به مجموعه بزرگ نفت و جامعه بزرگ شهری گچساران داشتند در عین شایستگی برکنار شدند.
اما دیدگاهی دیگر هم عنوان می‌شود که این نقش سیاسیون و جریانات سیاسی درنصب و عزل‌ها در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است که باعث شده است به افراد ناکارامد و بی‌تجربه مسئولیت بزرگ واگذار شود و این موضوع باعث لطمات و آسیب‌هایی به خود سازمان و همچنین مردم شهرستان گچساران می‌شود.
البته این موضوع را باید عنوان کرد: عملکرد ضعیف مسئولان این شهر یکی از عوامل دیگر این عدم همکاری می‌باشد، چون قدرت و توان مطالبه‌گری را از نفت ندارند، چرا که در سنوات گذشته مسئولان شهرستان گچساران با مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تعامل و همکاری بسیار خوبی با هم داشتند و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خدمات ارزنده و ارزشمندی به جامعه شهری گچساران در زمینه‌های مختلف ارائه کرده است.
 خدمات نفت در شهر‌های نفت خیز باید یکسان باشد، چطور می‌شود درحال حاضر شهر‌های نفت خیز دیگر خدماتی بهتر و بیشتری از نفت می‌گیرند اما وقتی که نوبت شهر گچساران می‌رسد مدیریت و بخصوص روابط عمومی نفت گچساران به بهانه دستورالعمل‌ها و تبصره‌ها از ارایه خدمات خودداری می‌کنند.
در پایان خاطر نشان می‌سازد که حق مردم شهرستان گچساران از تولید میلیون‌ها بشکه نفت و می‌عانات گازی، نباید فقط آلایندگی و... باشد بلکه باید بهترین خدمات باشد.
 کبنا نیوز آمادگی درج جوابیه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را دارد.


کد مطلب: 456677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/456677/انتقاد-شدیداللحن-دادستان-شهرستان-گچساران-مدیران-نفت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1