کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از ورود به ایران پس از سفر به آمریکا در جمع مردم:

(فیلم) رئیسی: حرف حق را می‌شنویم، زیربار اغتشاش نمی‌رویم

1 مهر 1401 ساعت 20:52

رئیس جمهور بعد از ورود به ایران پس از سفر به آمریکا، در جمع مردم گفت: دشمنان می‌خواهند سوار موجی شده و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. ما حرف و اعتراض را می‌شنویم اما کسی زیر بار اغتشاش نخواهد رفت. ما در هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد.


رئیس جمهور بعد از ورود به ایران پس از سفر به آمریکا، در جمع مردم که به استقبال او آمده بودند، گفت: دشمنان می‌خواهند سوار موجی شده و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. ما حرف و اعتراض را می‌شنویم اما کسی زیر بار اغتشاش نخواهد رفت. ما در هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد.
        
رییس جمهوری گفت: ما بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی یا هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما کسی زیر بار اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور و مردم نمی‌رود.
 سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند.
وی افزود: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.

رئیسی یادآور شد: امروز ملت منسجم است و همه پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم خدمتگزار این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.
رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند صدای ملت ایران شنیده نشود، گفت: صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود و در این زمینه دشمنان در برنامه‌ریزی برای شنیده نشدن صدای مردم موفق نبودند.
رئیسی مجمع عمومی سازمان ملل را فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها و تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمنان و معاندان تلاش بسیاری کردند که صدای ملت ایران در آنجا شنیده نشود اما برآوردهای رسانه ای بیانگر آن است که دشمنان حقیقتاً ناکام ماندند.

رئیس جمهور گفت: صدای ملت ایران صدای اقتدار و مظلومیت شهدای بزرگ انقلاب اسلامی مثل حاج قاسم سلیمانی، صدای ضرورت رفع تحریم های ظالمانه، صدای تعامل با تمامی کشورهای جهان اعم از شرق و غرب بود.
رئیسی افزود: اجتناب از یکجانبه گرایی و اعتراض به استانداردهای دوگانه و چندگانه غرب در موضوعاتی مثل تروریسم، حقوق بشر و مسائل هسته ای از مباحثی بود که در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد.
رئیس جمهور گفت: حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، همچنین زمینه ای را برای بیان مظلومیت ملت فلسطین و ملت های دیگر که امروز تحت ظلم و ستم قرار دارند فراهم کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان برای شنیده نشدن صدای ملت ایران در خارج از کشور ناکام ماندند افزود: ملت عزیز ما در درون کشور هم دشمنان را ناکام گذاشتند به طوری که امروز جلوه زیبایی از حضور مردم را در همه کشور شاهد بودیم.
رئیس جمهور گفت: حضور امروز مردم جلوه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است.
وی افزود: این همان صدایی است که بنده به عنوان خدمتگزار ملت تلاش کردم بتوانم آن را بیان کنم.
رئیس جمهور گفت: این همان عظمتی است که ملت بزرگ ایران آفریدند و اقتداری است که شهدای بزرگوارمان خلق کردند.
رئیسی به دیدارهای خود با سران کشورهای آسیایی، اروپایی، امریکای لاتین و آفریقایی اشاره کرد و افزود: در این دیدارها توسعه روابط دو جانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی مطرح شد.

رئیس جمهور ضرورت همکاری جمهوری اسلامی ایران با این کشورها، ارتقاء روابط تجاری و اقتصادی را از محورهای گفتگوهای خود با سران کشورهای مختلف اعلام کرد.
رئیسی تصریح کرد : امروز رغبت کار اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی بالاست.
همچنین رئیس جمهور به دیدار خود با دبیرکل سازمان ملل هم اشاره کرد و گفت: آقای گوترش هم به نقش، جایگاه و ظرفیت بالای جمهوری اسلامی ایران در حل مسایل منطقه اذعان داشت.


کد مطلب: 452744

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/452744/فیلم-رئیسی-حرف-حق-می-شنویم-زیربار-اغتشاش-نمی-رویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1