کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم تودیع و معارفه معاون اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاجگردون در تودیع یاری: من چنین حسی ندارم که نباید باشم / خیلی این روزها برای پست آویزان می‌شوند، ارزش ندارد ( + فیلم )

12 دی 1400 ساعت 18:35

نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با کنایه به کسانی که برای پست به دیگران آویزان هستند، گفت: پست خیلی ارزش ندارد و به قول مولایمان حضرت علی (ع) مقام و پست به اندازه یک آب بینی بزغاله‌ای ارزش ندارد.


نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با کنایه به کسانی که برای پست به دیگران آویزان هستند، گفت: پست خیلی ارزش ندارد و به قول مولایمان حضرت علی (ع) مقام و پست به اندازه یک آب بینی بزغاله‌ای ارزش ندارد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی «یاری» از آموزش و پرورش با حضور «تاجگردون» (+ تصاویر)


به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مراسم تکریم و تودیع «اردشیر یاری‌پور» معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع  اداره‌کل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد سخنرانی کرد و با بیان اینکه به فرموده مولا حضرت علی (ع) مقام و پست ارزش آب بيني بزغاله‌اي ندارد، اظهار داشت: خیلی از انسان‌ها برای پست این روزها آویزان هستند، اما آقای یاری‌پور همچنین فردی نبود و ایشان جایی خدمت کرد که دلش آنجا بود و در دوران استانداران کهگیلویه و بویراحمد (خادمی، کلانتری، احمدی) از ایشان برای معاونت استانداری می‌خواستند، استفاده کنند که بنده به ایشان به دلیل اعتمادی که وجود داشت، گفتم؛ آقای یاری هر کجا دلتان آنجا است، خدمت کنید. اما من چون می‌دانستم، آقای یاری، یک همچنین جایی می‌توانست خدمت کند و حقیقتاً ایشان ایثارگری کردند. 
     
تاجگردون در ادامه به علت حضورش در این مراسم گریزی زد و گفت: گوشه‌ای از آخرت این جلسات است. بعد از 35 سال از خدمت، آدم اول باید قلب خودش راضی باشد. آدم باید احساس کند که رضایت و دعا و زبان خیر همکارش دنبالش هست.  اگر اینها در شماها شکل گرفت. بدانید که خدا هم از شماها راضی است. امروز آغازی برای زندگی دیگری برای کسانی هستند که امروز بازنشسته شدند.
وی در ادامه به موضوع رد اعتبار نامه‌اش اشاره کرد و گفت: بعد از رد اعتبار نامه و پایان دوره نمایندگی من، دوستان گفتند که مراسم تجلیل بگذاریم. من چون می‌دانستم اگر بگذاریم، اتفاقاتی خواهد افتاد. من به آنها اینگونه گفتم که من چنین حسی ندارم که نباید باشم، شما همچنین حسی نداشته باشید که نباید باشید و وجودتان باید تا آخرین لحظه برای خدمت و تلاش باشد.
تاجگردون در ادامه به قول یکی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از سخت‌ترین کارهای ما این است که مدیریت آموزش و پرورش استان را چگونه تغییر بدهیم و چه کسی جایگزین این سیستم بشود. من می‌دانم یکی از سخت‌ترین تصمیمات است. ان شاء الله خدا کمک‌شان کنند که تصمیم بهتر بگیرند. دوستان عزیز، هر کسی را که احساس کردید، خدمت می‌کند. دست‌ش را ببوسید. ولو جریان سیاسی او را قبول نداشته باشید.




کد مطلب: 443066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/443066/تاجگردون-تودیع-یاری-چنین-حسی-ندارم-نباید-باشم-خیلی-این-روزها-پست-آویزان-می-شوند-ارزش-ندارد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1