کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

جلسه هم اندیشی فرماندار گچساران با معتمدین قشقایی گچساران / استقبال سرد قشقایی‌ها / داد از بی عدالتی و نابرایری در گچساران / شعر سوزناک محمد فرهمندیان / آیا قشقایی‌ها در انتخابات آینده یکپارچه می‌شوند (+تصاویر، فیلم)

10 دی 1400 ساعت 19:54

این نشست با حضور فرماندار گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون فرماندار، مسئول حراست فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد


این نشست با حضور فرماندار گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون فرماندار، مسئول حراست فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
        

در این نشست «علی پناهپوری»، «کسری زلفی پور»، «اسکندر روز خوش»، رمضان عباسی، ابراهیم حسین زاده، محمد فرهمندیان، حاج ایاز آقایی، اکبر بمانی، حاج حسین جعفری، فرهاد عربی، محسن طیبی، سعید کردلو، محمد حیدری، کوهکن و...  دیگر معتمدین این ایل، حضور داشته و پیرامون انتصابات، استخدامی‌های بدون ضابطه، بی عدالتی در جذب نیرودر ادارات و پتروشیمی، مسئله عشایر منطقه هلیگان، نادیده گرفتن حقوق شهروندی قشقایی‌ها گچساران و دیگر مشکلات روستاهای قشقایی نشین، عشایر قشقایی در شهرستان گچساران گفت و گو شد.
گفتنی است: این دیدار با استقبال سرد معتمدین، بزرگان و نخبگان قشقایی مواجه شد که جا دارد مسئولان شهرستان  نسبت به این اتفاق (استقبال سرد) بی تفاوت نبوده و این موضوع را یک معضل جدی در نظر گرفته و نسبت به برطرف کردن مشکلات عدیده شهروندان قشقایی و عشایر منطقه و بی مهری‌ها و کوتاهی‌های که نسبت به این قوم اصیل، نجیب، پر افتخار شده است، همت جدی و نگاه ویژه‌ای داشته باشند. شهروندان قشقایی از ساکنین بومی و از بنیانگذاران این شهر بوده که با تقدیم 3 شهید در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران نقش پررنگی و بی بدیلی داشته و همچنین تقدیم صدها شهید در 8 سال دفاع مقدس و تقدیم تنها شهید مدافع حرم شهرستان و حضورچشمگیر این قوم در تمام صحنه‌های انقلاب و ولایت مداری و وطن دوستی ازویژه گی های بارز این قوم بزرگ و اصیل است.
گفتنی است: محمد فرهمندیان یکی از جوانان صاحب نام قشقایی و فعال سیاسی و اجتماعی صحبت‌های خود را با شعری،
درد من کشته شمشیر بلا می‌داند/ سوز من سوخته داغ جفا می‌داند، آغاز کرد.








 


کد مطلب: 443000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/443000/جلسه-هم-اندیشی-فرماندار-گچساران-معتمدین-قشقایی-استقبال-سرد-قشقایی-ها-بی-عدالتی-نابرایری-شعر-سوزناک-محمد-فرهمندیان-آیا-انتخابات-آینده-یکپارچه-می-شوند-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1