تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۴۱۸۰۵
آنچه دریکصدومین نشست ستاد مقابله باکرونا گچساران گذشت؟

انتقاد مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از وضعیت مدارس/ چرا معلمان ماسک نمی‌زنند؟/ پاسخ جالب معاون آموزش و پرورش گچساران (+فیلم و تصاویر)

۴
۴
توضیحات مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان شهید رجایی و معاون آموزش و پرورش کبنا ؛صدمین نشست ستاد مقابله با کرونا در گچساران با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، محمدصادق رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران و اعضای ستاد کرونا شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، علیرضا اتابک فرماندار گچساران در این نشست اظهار کرد: بحث بیماری کرونا و شرایطی که در حال حاضر نیز وجود دارد، اما نگرانی امروز ما هم بحث مدارس است و اما تلاشی که خود آموزش و پرورش و خود ستاد کرونا باید در رابطه با مدارس و دانشگاه‌ها باید داشته باشد تا از استرس و نگرانی خانواده‌ها هم بکاهد.
اتابک افزود: بنابراین امروز خانواده‌هایی هم به فرمانداری گچساران مراجعه می‌کردند و حساسیت‌ها و دغدغه‌هایی در این خصوص نیز داشتند هرچند شایعاتی هم در سطح شهر مبنی بر بیماری تعدادی از دانش آموزان نیز حساسیت این کار را دوچندان کرده است.
اتابک تصریح کرد: به هرحال آموزش و پرورش به دلایل مختلفی هم کمتر آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را دارد دلایلی که مدارس به خاطر کرونا تعطیل بوده و مکان‌های آموزشی نیز با توجه به شرایط کرونا نیز تعبیه نشدند، بنابراین ممکن است دانش آموزان بازهم نیازمند آموزش‌های جدیدی در بحث کرونا باشد با این وجود آموزش و پرورش هم بایستی مربیان تربیتی بیشتری به این امر نیز اختصاص بدهند.
وی عنوان کرد: هرچند مشکلاتی بعضاً در برخی مدارس هم وجود دارد که این موضوعات نیز حمایت سایر دستگاه‌های را می‌طلبد و این خیلی مهم است که ما دچار پیک دانش آموزی کرونا نشویم  و همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با کرونا عزم جدی در شهرستان داشته باشند.
اتابک عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی در آن شرایط سخت کرونا به داد مردم رسید که چنین طرح‌های نیز می‌طلبد که همچنان تداوم داشته باشد، بنابراین همه باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم و از تجمعات نیز پرهیز شود، متاسفانه برخی شهروندان ماسک‌ها را برداشته‌اند و این به نوعی خودش یک آفت است حتی استفاده از یک ماسک ساده هم می‌تواند در پیشگیری از بیماری کرونا مؤثر باشد.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: به هرحال آقای فتحی، رئیس هلال احمر گچساران  تودیع شدند و از آقای فتحی که در این مدت تلاش کردند قدرانی می‌کنم چرا که مدیر پرتلاشی بودند و برای آقای افرازیان مدیر جدید هلال امر نیز آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
اتابک افزود: به هرحال بحث واکسیناسیون مهم است و الان هم تزریق دوز سوم مطرح شده است، از اصحاب رسانه و خبرنگاران  که در موضوع کرونا بسیار همکاری و همراهی کردند به نوبه خود تشکر و قدردانی می‌کنم.
فرماندار گچساران در پایان گفت: دغدغه امروز ما آموزش و پرورش است که با توجه به بازگشایی مدارس همه تلاش‌ها باید به روی آموزش و پرورش زوم شود تا این جامعه جوان هم آسیب نبینند.












 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای بنده خدا آقای رضایی فکر ایکرد که شاید آموزش و پرورش مثل شبکه بهداشت و درمان مورد لطف و محبت مسولینه
Iran, Islamic Republic of
با آمدن مهندس رضایی تغییر را میتوان در چهر بیمار بهداشت و درمان دید
خسته نباشید خدمت ایشان و همکاران ایشان در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستانها
اولیا دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش دو سه سال هست که خواب رفته و تعطیل شده کو بهداشت در مدارس مرد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باید بحال آموزش ورورش تاسف خورد مدرسه ای که مایع دستشویی نداره مدرسه نیست واقعا باعث تاسف هستس این مدیران ناکارآمد و بی کفایتت بدرد چه می خورند
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1