کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

موسوی: می‌ترسم که «رئیسی» رئیس جمهور است / چرا یک نفر 10 جا هیئت مدیره است ( + فیلم )

2 آذر 1400 ساعت 22:16

سیده زهرا موسوی، عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا نخبگان جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند تا امروز شاهد مهاجرت آن‌ها باشیم، اگر نمایندگان مجلس به وضعیت استخدام‌های فله‌ای نظارت داشتند این مسائل به اینجا کشیده نمی‌شد، باید پست‌های مدیریتی و مسئولیت را به افرادی دهیم که دلسوز نظام باشد. همه ما خلاف عمل می‌کنیم و نگران این هستیم که اعتماد مردم به جمهوری اسلامی کم شود.


نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
    

فیلم) موسوی در نشست شورای وحدت اصولگرایان با نماینده مجلس

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه (۲ آذرماه ۱۴۰۰) نشست صمیمی هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد و در این نشست «سیده زهرا موسوی» نماینده بانوان و عضو شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتماد به عدالت از بین رفته است، گفت: چرا نخبگان جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند تا امروز شاهد مهاجرت آن‌ها باشیم، اگر نمایندگان مجلس بر وضعیت استخدام‌های فله‌ای نظارت داشتند این مسائل به اینجا کشیده نمی‌شد، باید پست‌های مدیریتی و مسئولیت را به افرادی دهیم که دلسوز نظام باشد. همه ما خلاف عمل می‌کنیم و نگران این هستیم که اعتماد مردم به جمهوری اسلامی کم شود.
 


کبنا را در اینستاگرام دنبال کنید؛
www.instagram.com/kebnanewsir


کد مطلب: 441612

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/441612/موسوی-می-ترسم-رئیسی-رئیس-جمهور-چرا-یک-نفر-10-جا-هیئت-مدیره-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1