تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۴۱۶۰۵
در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

درخواست وکیل پایه یک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از نماینده رهبر انقلاب / 4 مشکل اساسی استان (+فیلم)

۶
۱
فایل مرتبط کبنا ؛نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه (۲ آذرماه ۱۴۰۰) نشست صمیمی هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد و در این نشست حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای وحدت به سخنرانی پرداخت و چهار مشکل مهم استان کهگیلویه و بویراحمد را برشمرد و اظهار داشت: یک درخواست مهم از نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد دارم که چتر حمایتی خود را بر روی همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و مردم استان قرار دهد.
 
حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد همچنین به ذکر خاطره‌ای از حضورشان در جبهه با شهید قباد روشنفکر برادر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: شما یادگار شهید روشنفکر هستید و مکلف به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستید.


پیشوا بیان کرد: در طول این چهل سال انقلاب کارها و خدمات بی‌نظیر و زیادی انجام گرفته، اما بخشی از دعاوی بین سیاسیون تنها به‌دلیل قدرت و منافع شخصی بوده و همچنین برخی از استخدام‌ها و مسئولیت‌ها تحت لوای امور سیاسی بوده است. امروز گسل‌های سیاسی، منطقه‌ای و قبیله‌ای به اوج خود می‌رسد بدین ترتیب باید مراقب باشیم و حواسمان را جمع کنیم.
     
فیلم) صحبت‌های پیشوا در جلسه شورای وحدت اصولگرایان با نماینده مجلس

وی با اشاره به مراسم تشییع خواننده محلی مرحوم سجاد رزمجویی و تأکید بر آسیب شناسی در مسائل فرهنگی و اجتماعی افزود: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دچار گسل‌های زیادی شده‌اند و در کنار این گسل‌ها، گسل‌های طایفه‌ای و قومی بسیار خطرناک است.
در طول این چهل سال تمام امور زیربنایی و کارها در استان نه بخاطر منافع مردم بلکه تحت شعاع مسائل سیاسی پیش رفته و موفق نبوده‌ایم.
پیشوا خاطرنشان کرد: امروز به یک شخصیت بزرگ علمی و کاریزما داریم که بتواند این مسائل را مدیریت کند نیاز داریم و این خلأ احساس می‌شود که این خلأ با حضور شخصیتی چون نماینده ولی‌فقیه در استان قابل جبران است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امممممم
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
تو استان بخت برگشته کهگیلویه و بویراحمد خیلی‌ از کسانی که مثلن حرف سیاسی می زنند و یا در تشکیلات سیاسی دنبال کسب جایگاهی برای خود هستند که کم‌ترین شناخت و آگاهی را از واقعیت های موجود را دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
یا حسین
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
آغای پیشوا جان :::مرغ یه پاداره در موارد خواسته شده !!!!!چرا که مقام عظمای ولایت :::::با زبان واشاره ومکتوبا ::::ونیابتها و توسلها :::::شبانه روز گفته اند و میگویند :::اما آیا درهمان تهرون عمل شده تا چه رسد به روستای ک. ب. شما ها ؟؟؟؟ تنها به یه دلیله ::::منافع شخصی وعدم ایمان کافی ::::تازمانی حرف به حرف سخنان ولایت امر را عمل نکنند ::::وزیر چتر ولی امر نباشند درعمل نه درسخن ::::مرغ یه پا داره ::::آیا اجازه به رسانه ها می دهند آزادانه وبدون مانع رازگشایی کنند ؟؟؟؟((((آب را از سرچشمه باید بست )))))از تهرون شروع شود
Iran, Islamic Republic of
همان وکالتت را بچسب ...شماها مردم را به این روز انداختید...لابد یه پولی جمع کردی فیلت هوای مجلس کرده...راستی چه میزان برای عدالت کار کردین جناب وکیل...مراسم سجاد رزمجو نشان داد شماها پیش مردم رفوزه شده اید...
Iran, Islamic Republic of
ها‌خدا‌وکیلی‌درسته‌
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1