تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۴۴۱۵۷۵
کبنا گزارش می‌دهد؛

بخش سوم) هزینه‌های هنگفتی که اهالی مورزرد زیلایی به دلیل نبود راه‌های ارتباطی متحمل می‌شوند (+ فیلم)

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛
راه‌های ارتباطی یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه در هر منطقه است. در مکانی که راه‌های ارتباطی قوی و گسترده وجود دارد، نائل شدن به توسعه بسیار سهل‌تر از مناطقی است که از این نعمت محروم هستند. در مورزرد زیلایی به دلیل نبود راه‌های ارتباطی مناسب، ساکنین این منطقه از بسیاری از اصلی‌ترین نیازهای زندگی محروم هستند.
     
با اولین بارش‌ها ارتباط روستاها با شهر قطع می‌شود. این منطقه ظرفیت‌های بسیاری دارد؛ هم از لحاظ گردشگری و هم دامداری دارای ظرفیت‌های بسیاری است؛ مخصوصاً با وجود دو دریاچه که می‌توان طرح‌های گردشگری بسیاری در آن اجرا کرد. طرح‌های گردشگری که می‌توانند باعث محرومیت‌زدایی هم برای مورزرد زیلایی و حتی استان شود.
علاوه بر این، آنتن‌دهی در این منطقه بسیار ضعیف است. در بعضی نقاط برای دسترسی به اینترنت باید مسافت بسیاری طی کرد. اهالی این منطقه برای رفع برخی از کوچکترین و جزئی‌ترین نیازها باید به مارگون سفر کنند و هزینه این سفر نیز چیزی حدود یک میلیون تومان خواهد شد. مهمتر از همه مردم این منطقه به آب آشامیدنی نیز دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید:

بخش دوم) نبود راه‌های ارتباطی در مورزرد زیلایی؛ از سقط جنین تا مرگ استعدادهای کشف‌نشده / چه کسی پاسخگوی این مشقات است؟ ( + فیلم)

بسیار تعجب‌برانگیز است که چرا تاکنون فکری به حال رفع مشکلات ارتباطی در این منطقه نشده است. نبود راه‌های ارتباطی مناسب در منطقه مورزرد زیلایی یکی از اصلی‌ترین دلایل وجود مشکلات و مصائب این مردم است. استاندار محترم، معاون عمرانی استاندار و سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ورود کنند تا بیش از این، مردم این منطقه در مشقت نمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعد 40 سال که منابع بود و کارشناسی کار نشد محرومیت مانده ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
فایل های مرتبط
1