تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۹۱۹۲
کبنا گزارش می دهد

دادِ کارگران شهرداری دهدشت از بی نانی/یک کارگر شهرداری: شورای ششم برای ریاست توی سر هم می زنند!

۰
فایل مرتبط کبنا ؛کارگران خدماتی شهرداری دهدشت امروز در اعتراض به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان، بار دیگر اعتراض صنفی خود را مقابل ساختمان فرمانداری کهگیلویه برگزار کردند.
 به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، یکی از کارگران شهرداری دهدشت گفت:به ما قول به روز شدن حقوق را داده بودند ولی الان سرپرست شهرداری،معاون شهرداری،ناظر کجاهستند؟همه رفتند و در خواب ناز هستند فقط با ما موش و گربه بازی می کنند.!
این کارگر ادامه داد:حق دفاع از حقوق خود را نداریم تهدید به اخراج می شویم،شورای شهر جدید هم که برای ریاست توی سر یکدیگر می زنند،جوابگوی هیچکدام از ما نیستند.!
کارگر دیگری بیان کرد:چهار ماه هست که یک ریال حقوق نگرفتم و بخاطر فقر و نداری مجبور شدیم گوشی فرزندم را بفرشیم و امسال نمی تواند در کلاس های مجازی شرکت کند.
وی افزود: حتی در این شرایط بحرانی ویروس کرونا پول خرید یک جفت دستکش هم نداریم و شهرداری لوازم بهداشتی در اختیار کارگران قرار نمی دهد.
کارگر دیگری، می‌گوید دیگر نمی‌توانم در چشم زن و بچه‌ام نگاه کنم،به هر جایی مراجعه می‌کنیم فقط به این و آن پاسمان می‌دهند،شهرداری می‌گوید مطالبه شما با پیمانکار است و پیمانکار می‌گوید باید شهرداری پول بدهد تا من به کارگر بدهد.
وی افزود: فرماندار، شهردار و بقیه مسئولان خودتان  اگر یک یا دو ماه حقوق نگیرید جلوی زن و بچه‌‌تان شرمنده نمی شوید؟!


کارگر بعدی می‌گوید: از کل مغازه‌های محل زندگی‌ام قرض کرده‌ام و دیگر هیچ مغازه‌ای حاضر نیست جنس نسیه به من بدهد،حتی توان خرید نان را هم ندارم.
کارگر دیگری گفت: مستاجرم و در این مدت که حقوق دریافت نکردم  کرایه خانه نتوانستم پرداخت کنم و همین امروز فرداست که صاحبخانه بساطم را بیرون بریزد.
یکی دیگر از کارگران می‌گوید ما بیخیال حقوق می‌شویم،یکی بیاید ریش سفیدان را جمع کند این شورای‌های جدید را با هم آشتی بدهید، چندین جلسه برگزار کردند اما با هم به تفاهم نمی رسند و حب قدرت و جایگاه آنها را رها نمی کند به مشکلات شهر بپردازند.
فرماندار کهگیلویه نیز در جمع کارگران شهرداری دهدشت گفت: برخی از اعضای شورای جدید رای مردم را گرفتند ولی خیانت کردند و هیچ قدرت تصمیم گیری ندارند بلکه طایفه،پدر یا برادر آنها تصمیم گیرنده هستند، اگر مشکل انتخاب شهردار حل نشود به مردم می گوییم که چه کسانی نمیگذارند مشکلات حل شود.
کریمی نژاد ادامه داد: شما حق دارید، پیگیر مطالباتتان هستیم، نماینده کهگیلویه نیز که با وی تماس داشتیم از مبادی وزارت کشور حوزه شهرداری ها دنیال حل مشکل هستند، مطالبات هم در سطح استان تهاتر شود و پرداخت شود و از شما عذر می خواهم.
به گزارش کبنا از دهدشت،پای درد دل کارگران که بنشینی،خواهی دید که حقوق هر ماه کفاف مخارج همان ماه را هم نمیدهد،لذا عقب افتادن چندماه حقوق این کارگران به نظر فاجعه‌ای است که نیازمند پیگیری جدی مسئولان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
فایل های مرتبط
1