کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم

گلایه پیمانکار گچسارانی ازمسئولان شهرستان/ خادمی؛ چرا از ظرفیت، نفت، پتروشیمی و سدچم شیراستفاده نمی کنید ؟(+فیلم)

27 مرداد 1400 ساعت 16:25

مسئولان شهرستان گچساران باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند


حاج محمد خادمی یکی از پیمانکاران و خیرین خوش نام شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت نامناسب بیماران کرونایی در شهر نفت خیز گچساران و همچنین عدم استفاده مسئولان شهرستان گچساران از ظرفیت شرکت های ( صنعت نفت، پتروشیمی، سد چم شیر، لرزه نگاری و...) برای کمک به درمان بیماران کرونا (تجهیز بیمارستان، تهیه دارو و تخت و......) بشدت گلایه کرد.
خادمی عنوان کرد: این شرکت ها در قرارداد خود ملزم هستند که پزشک ، پرستار و تجهیزات وامکانات درمان را برای پرسنل خود مهیا کنند این در حالی است که این شرکت ها این موضوع را در این شرایط بسیار سخت کرونایی نادیده گرفته اند و هیچ گونه خدمات پزشکی(کرونایی) به پرسنل خود ارائه نمی دهند بلکه از ظرفیت خدمات پزشکی شهرستان گچساران استفاده می کنند که این موضوع باعث کاهش کیفیت و کمیت خدمات درمان به شهروندان گچسارانی می شود.
خادمی افزود:در شان مردم شریف و فهیم شهرستان گچساران نیست که در راهرو های بیمارستان بستری شوند، مسئولان شهرستان گچساران باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
 


کد مطلب: 437963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/437963/گلایه-پیمانکار-گچسارانی-ازمسئولان-شهرستان-خادمی-چرا-ظرفیت-نفت-پتروشیمی-سدچم-شیراستفاده-نمی-کنید-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1