تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۳۷۹۶۳
فیلم

گلایه پیمانکار گچسارانی ازمسئولان شهرستان/ خادمی؛ چرا از ظرفیت، نفت، پتروشیمی و سدچم شیراستفاده نمی کنید ؟(+فیلم)

۱
۳
فایل مرتبط کبنا ؛حاج محمد خادمی یکی از پیمانکاران و خیرین خوش نام شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت نامناسب بیماران کرونایی در شهر نفت خیز گچساران و همچنین عدم استفاده مسئولان شهرستان گچساران از ظرفیت شرکت های ( صنعت نفت، پتروشیمی، سد چم شیر، لرزه نگاری و...) برای کمک به درمان بیماران کرونا (تجهیز بیمارستان، تهیه دارو و تخت و......) بشدت گلایه کرد.
خادمی عنوان کرد: این شرکت ها در قرارداد خود ملزم هستند که پزشک ، پرستار و تجهیزات وامکانات درمان را برای پرسنل خود مهیا کنند این در حالی است که این شرکت ها این موضوع را در این شرایط بسیار سخت کرونایی نادیده گرفته اند و هیچ گونه خدمات پزشکی(کرونایی) به پرسنل خود ارائه نمی دهند بلکه از ظرفیت خدمات پزشکی شهرستان گچساران استفاده می کنند که این موضوع باعث کاهش کیفیت و کمیت خدمات درمان به شهروندان گچسارانی می شود.
خادمی افزود:در شان مردم شریف و فهیم شهرستان گچساران نیست که در راهرو های بیمارستان بستری شوند، مسئولان شهرستان گچساران باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخی نکنه زود زود کیستون خالی شده. پنج سال پیش یه اسهال و استفراغ برا بچه ها بود من دختر م رو بردم همین بیمارستان جای بستری شدن نبود که همون راهرویی که الان برا امثال شماها شده پیراهن عثمان هم گیر ما نیومد ...الان که دیگه تو این بیماری جهان گیر که همه درگیرم باید اینجور باشه چون شماها با اون همه ادعا هاتون کاری نکردید ..نکنه انتظار دارید تو این مدت کوتاه با کمک چوب سحر آمیز سیندرلا درست بشه ..اون هم با اوضاعی که دوستان شما و نماینده به قولا قدر قبلی بوجود آورده
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
فایل های مرتبط
1