کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار در گفتگو با کبنانیوز

همه ما در حال آماده باش هستیم/ فردا محدودیت های جدید در گچساران اعمال می شود/ صحبت های فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در برای بستری بیماران کرونایی در گچساران +فیلم

18 مرداد 1400 ساعت 0:30

همه ما در حال آماده باش هستیم تا این پیک را کنترل کنیم و دراین چند روز هم توانسته ایم تا اندازه ای وضعیت این بیماری را ثابت نگه داریم.
فرماندار گچساران گفت: همه مردم باید در خصوص کنترل این بیماری کمک کنند و ما به همکاری و کمک مردم نیاز داریم، رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضو در دورهمی ها و مراسمات و تجمعات از نکات مهمی است که مردم باید در نظر داشته باشند


فرماندار گچساران در گفتگو با حبیب قلندری خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت:خوشبختانه در خصوص بستری بیماران کرونایی در شهرستان گچساران اقدمات خوبی انجام شده و همچنین در این چند روز در خصوص  تعطیلی تالارها، رستوران، قهوه خانه ، سالن های ورزشی و....محدویت های خوبی اعمال کرده ایم.
علیرضا اتابک افزود:بیماران کرونایی بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی را به بیمارستان نرگسی انتقال داده ایم که بیماران رضایت کامل از ارائه خدمات درمان در این بیمارستان را دارند.
اتابک تصریح کرد:بخش آی سی یو بیمارستان نرگسی راه اندازی شده وتعدادی بیماردر این بخش بستری هستند.
وی عنوان کرد: همه ما در حال آماده باش هستیم تا این پیک را کنترل کنیم و دراین چند روز هم توانسته ایم تا اندازه ای وضعیت این بیماری را ثابت نگه داریم.
فرماندار گچساران گفت: همه مردم باید در خصوص کنترل این بیماری کمک کنند و ما به همکاری و کمک مردم نیاز داریم، رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضو در دورهمی ها و مراسمات و تجمعات از نکات مهمی است که مردم باید در نظر داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت:154 بیمار کرونایی در چهاربیمارستان شهرو صنعت نفت بستری می باشند.
دکتر آرین غلامیان افزود: امروز بخش داخلی کرونایی بیمارستان نرگسی گچساران با ظرفیت 25 تخت راه اندازی شد .
غلامیان بیان کرد:کادر درمان شهرستان گچساران بشدت خسته هستند و از آنجایی که بیماران شهرستان باشت در بیمارستان گچساران بستری می شوند از مسئولان بهداشست و درمان شهرستان باشت انتظار داریم که تعدادی از کادر درمان این شهرستان را به مجموعه ما اضافه کرده تا بتوانیم خدمات بهتری به بیماران ارائه بدهیم.
وی در پایان از مردم درخواست کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و مراسمات ما را در کنترل این پیک همیاری و کمک کنند.
 


کد مطلب: 437670

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/437670/همه-حال-آماده-باش-هستیم-فردا-محدودیت-های-جدید-گچساران-اعمال-می-شود-صحبت-فرماندار-رئیس-شبکه-بهداشت-درمان-خصوص-آخرین-اقدامات-انجام-شده-بستری-بیماران-کرونایی-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1