کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

پاسخ یزدان‌پناه به ابهاماتی در خصوص واکسن کرونا؛ تمام اطلاعات تزریق واکسن کرونا در اختیار وزارت بهداشت است ( + فیلم )

1 ارديبهشت 1400 ساعت 23:40

پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی که واکسن می‌زند در سامانه‌های مربوطه به ثبت می‌رسد، و تمام تزریق‌های واکسن در استان ثبت شده و اطلاعات آن در اختیار وزارت قرار گرفته است.


در خصوص تزریق واکسن کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد حواشی زیادی به وجود آمد و در فضای مجازی نیز به این مقوله پرداخته شد، البته حواشی مربوط به واکسن کرونا در این استان نبوده، بلکه سایر استان‌های دیگر با این حواشی روبرو شدند. پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز به موضوع پرداخت و اظهار داشت: واکسن کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد مطابق با دستورالعمل‌های سند ملی کرونا به افراد واجد الشرایط تزریق شد و هیچ واکسنی خارج از آن تزریق نشده است.
  

توضیحات پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره تزریق واکسن کرونا در این استان
وی افزود: هیچ کسی حق ندارد، خارج از نوبت واکسن بزند.
پرویز یزدان پناه گفت: هر کسی که واکسن می‌زند در سامانه‌های مربوطه به ثبت می‌رسد، و تمام تزریق‌های واکسن در استان ثبت شده و اطلاعات آن در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.
 


کد مطلب: 433296

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/433296/پاسخ-یزدان-پناه-ابهاماتی-خصوص-واکسن-کرونا-تمام-اطلاعات-تزریق-اختیار-وزارت-بهداشت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1