تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ محمدپور به سئوالی در رابطه با کنار رفتن سید قدرت حسینی‌بحرینی / منتظر رد صلاحیت کسی نیستم / تا آخر می‌مانم / برای آرامش جامعه و خدمت به مردم آماده‌ام / از آراء طوایف مختلف در سبد رأی من وجود دارد

۳
۰
فایل مرتبط کبنا ؛ریحان محمد پور که از او به عنوان پدیده انتخابات 1400 گچساران و باشت یاد می‌کنند، صبح امروز (پنجشنبه 12 فروردین ماه 1400) همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور در فرمانداری گچساران برای ماراتن نفس‌گیر انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.
  
فیلم کامل صحبت‌های ریحان محمدپور با رسانه‌ها؛ از سید قدرت حسینی تا نمره به تاجگردون

به گزارش کبنا از دوگنبدان، ریحان محمدپور ده‌بزرگ بعد از ثبت‌نام در انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.
او پاسخ جالبی به سئوالات خبرنگاران داد. محمدپور در پاسخ به سئوالی در خصوص کنار رفتن «سید قدرت حسینی‌بحرینی» به نفع او، اظهار داشت: ما استقبال می‌کنیم، پیشنهادهای در این رابطه [نشست مشترک با سید قدرت حسینی] داشته‌ایم. هر کسی که احساس می‌کند، به نفع مردم است، و به نفع بنده کنار برود، استقبال می‌کنیم. رمز موفقیت جامعه ما در اتحاد و همبستگی است. با توجه به توانایی‌های که بنده دارم و ارتباطی که در تهران دارم، در این رقابت حضور پیدا کردم و به نظرم به نفع مردم هم باشد.
محمد‌پور ده‌بزرگ گفت: هیچ کدام از کاندیداها را رقیب برای خودم نمی‌بینم، همه اینها، همشهری‌ها و دوستان ما هستند، برادران و خواهران ما هستند. آزمونی هست که مردم برای آن تصمیم می‌گیرند.

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432587-1.jpg

نامزد انتخابات میاندوره 1400 گچساران و باشت، گفت: مسائل قومی، جناحی و طایفه‌گرایی برای من معنا ندارد و مردم ما خیلی فهیم هستند و پایبند به مسائل قومی و جناحی نیستند و شایسته سالاری را مدنظر قرار می‌دهند. بنده آرا طوایف مختلف را در سبد خودم دارم.
وی افزود: منتظر رد صلاحیت کسی نیستم و اگر بودم، الان اینجا نبودم. تا آخر هستم و می‌مانم، 100 درصد.
محمدپور گفت: برای حفظ آرامش منطقه آمده‌ام، برای خدمت به مردم آماده‌ام و نیامده‌ام که در دو دستگی‌ها قرار بگیرم و آرامش جامعه را بهم بزنم و بر تنش‌‌ها بیفزایم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بروباباتوهم
Iran, Islamic Republic of
خت بره
United States
درود بر حاج ریحان محمد پور ده بزرگ ما هستیم کنارت
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1