کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پیام بنیاد مسکن به مردم شهر زلزله زده سی‌سخت ( + فیلم )

4 فروردين 1400 ساعت 21:20

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهر سی‌سخت با تلاش، کوشش و همکاری با بنیاد مسکن به ساخت هر چه سریعتر منازل کمک کنند.


حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنابا بیان اینکه 4 هزار واحد مسکونی خسارت قطعی داشتند، اظهار داشت: از این تعداد 1200 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارند. او گفت: 160 ماشین آلات بنیاد مسکن هم اکنون در حال آواربرداری هستند.
    

فیلم ) پیام بنیاد مسکن به مردم شهر زلزله زده سی‌سخت

وی در ادامه گفت: در این ایام نوروز و سال تحویل فعالیت‌ها ادامه دارد و بالغ بر 300 واحد مسکونی کار آوار برداری و تخریب آنها انجام گرفته است. 
جنتی گفت: در خود شهر سی‌سخت، 700 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شدند که باید بازسازی شوند و برای 200 واحد مسکونی پروانه ساخت صادر شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 نفر از کارکنان بنیاد مسکن که از 15 استان وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شده‌اند، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
به گفته جنتی، هزار تن میلگرد و سیمان رایگان و سایر مصالح ساختمانی را وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شده و شهر سی‌سخت با مشارکت مردم بهتر و مقاوم‌تر از گذشته ساخته می‌شود.
جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: مردم شهر سی‌سخت با تلاش، کوشش و همکاری با بنیاد مسکن به ساخت هر چه سریعتر منازل کمک کنند.

 


کد مطلب: 432372

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/432372/پیام-بنیاد-مسکن-مردم-شهر-زلزله-زده-سی-سخت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1