کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

هزینه پروانه ساخت و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی شهر زلزله سی سخت رایگان است ( فیلم )

4 اسفند 1399 ساعت 2:45

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه پروانه ساخت و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی مناطق زلزله زده شهر سی سخت رایگان است.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه پروانه ساخت و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی مناطق زلزله زده شهر سی سخت رایگان است.
کیامرت حاجی‌زاده در گفت‌وگو با کبنانیوز با بیان اینکه آسیب بسیار زیادی به منازل شهر زلزله زده سی‌سخت وارد شد، اظهار داشت: بعضی از خانه‌ها از نو باید ساخته شوند و منازلی هم نیاز به تعمیر اساسی دارند.
وی با قدردانی از دستگاه‌های خدمات رسان، افزود: همه برای خدمات رسانی به مردم شهر سی سخت و برگشت زندگی عادی از همان ابتدای وقوع زلزله پای کار آمدند، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و دستگاه قضا پای کار آمدند.
حاجی‌زاده گفت: کمیته‌های را از جمله؛ کمیته ارزیابی و کمیته پاک سازی و آوار برداری در حوزه عمرانی فعال شد.
   

( فیلم ) هزینه پروانه ساخت و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی شهر زلزله سی سخت رایگان است

وی با بیان اینکه پاکسازی معابر انجام گرفت، افزود: تردد در شهر به خوبی در حال انجام است. نانوایی‌ها و اصناف فعالیت‌شان را شروع کرده‌اند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کمیته ارزیابی کار خودش را به اتمام رسانده و منازل مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته و میزان خسارت‌ها مشخص است.
حاجی‌زاده گفت: بنیاد مسکن کار آوار برداری و بازسازی را از امروز آغاز خواهد کرد و تسهیلات نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی گفت: چند ماهه کار ساخت و احداث منازل تخریب شده انجام می‌گیرد. از فردا کار تخریب و آواربرداری آغاز می‌شود. و ستاد بازسازی را امروز رسماً افتتاح خواهیم کرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: صدور پرواخت ساخت و عوارض رایگان خواهد بود.


کد مطلب: 431153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/431153/هزینه-پروانه-ساخت-عوارض-خانه-های-تخریبی-شهر-زلزله-سی-سخت-رایگان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1