کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم) اقدام بی‌نظیر یک خانواده یاسوجی در مراسم یادبود فرزندشان

24 آذر 1399 ساعت 2:25

ضرورت دارد که صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر نسبت به شناساندن این خانواده‌ها و جوانان شجاع به مردم و نسل امروز همت بگمارد.


در این شرایط سخت کرونایی و روزگاری که مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر مردم وارد می‌کند، برخی‌ها با حرکت‌های انسان دوستانه و خداپسندانه خود، نشان می‌دهند که هنوز مرام، مردانگی، جوانمردی، ایثار، فداکاری، محبت و دوستی برقرار است. رفتار این انسان‌ها امید را در دل انسان‌های آزاده و خداباور و خداترس ایجاد می‌کند.

به گزارش کبنا، خانواده نوع دوست یاسوجی یادگاری‌ها و سرمایه‌ها و هزینه یادبود فرزند فقیدشان را به پاکبانان شهرداری هدیه کردند.
زنده یاد سامان اکرم‌کیش قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو تیم ملی پاورلیفتینگ و جانباز مدافع وطن پارسال در حین تمرین ورزشی دچار سانحه شد و به دیار باقی شتافت.
خانواده این بسیجی دلاور در سالروز وفات این پهلوان هزینه مراسم یادبود و یادگاری‌ها و سرمایه فرزندشان را در قالب کارت هدیه به پاکبانان شهر یاسوج هدیه کردند.
این جوان بسیجی دلاور چند مرحله به صورت خود جوش در جنگ با گروهک‌های تروریستی غرب کشور و دفاع از امنیت وطن شرکت کرد که  پارسال در سن ۲۲ سالگی در منطقه عملیاتی غرب به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
  
ضرورت دارد که صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر نسبت به شناساندن این خانواده‌ها و جوانان شجاع به مردم و نسل امروز همت بگمارد.
 


کد مطلب: 428508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/428508/فیلم-اقدام-بی-نظیر-یک-خانواده-یاسوجی-مراسم-یادبود-فرزندشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1