کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اعتراض به وضعیت اقتصادی؛

 تجمع دانشجویان علیه دولت مقابل وزارت صنعت + فیلم و عکس

19 آذر 1399 ساعت 20:54

بعد از ظهر امروز (19 آذرماه) دانشجویان با برگزاری تجمعی مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت به افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی اعتراض کرده و از دولت خواستند تا فکری برای این وضعیت آشفته کند.


بعد از ظهر امروز (19 آذرماه) دانشجویان با برگزاری تجمعی مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت به افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی اعتراض کرده و از دولت خواستند تا فکری برای این وضعیت آشفته کند.
به گزارش کبنا، فرارو نوشت: خبرگزاری فارس از تجمع جمعی از دانشجویان بسیجی مقابل مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعتراض به افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی خبر داده است. 
    

براساس این گزارش دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته هایی همچون «دولت بی کفایت؛ عامل رنج ملت»، «وزارت (وزارت صمت) خجالت، نظارت؛ نظارت» و «خواسته کل ملت؛ صداقت، صداقت» و ... به اوضاع نابسمان اقتصادی و افزایش بی‌رویه قیمت ها اعتراض کردند.
تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی مانند «امان از این گرانی؛ بس کن دیگه روحانی»؛ « ننگ ما، ننگ ما؛ دولت بی درد ما»، ما حامی ملتیم؛ معترض دولتیم» و... از سیاست‌های دولت انتقاد کرده و در شعارهای خود گفتند دولت در حوزه اقتصادی بی برنامه است.

تجمع بسیجیان

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع گفت: «دولت 7 سال از عمرش را صرف مذاکره کرد که هیچ نتیجه ای به دنبال نداشت. دولت بازار و اقتصاد را کاملا رها کرده و گویا اصلا مهم نیست مردم با چه وضعیتی زندگی می کنند.»
    

مشخص نیست که این تجمع با مجوز قانونی فرمانداری و استانداری بوده است یا خیر، اما این تجمع اعتراضی با عنوان «فریاد مستضعفان» و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران برگزار شده است و دانشجویان قرار است هر هفته در روزهای چهارشنبه‌ برگزاری این تجمع را در مکانهای مختلف ادامه دهند.

تجمع بسیجیان

درچند هفته اخیر تجمه های دیگری علیه برجام، سیاست خارجی دولت برگزار شده بود. 

تجمع دانشجویان انقلابی در اعتراض به افزایش قیمت‌ها | انتقاد تجمع کنندگان از ناکارآمدی دولت
 


کد مطلب: 428369

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/428369/تجمع-دانشجویان-علیه-دولت-مقابل-وزارت-صنعت-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1