کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد /

واکنش تاجگردون به سفر قالیباف؛ مردم ما مهمان‌نواز هستند، خدمت تعطیله، فقط زحمت پمپ آب را بکشید

24 آبان 1399 ساعت 1:26

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت گفت: شنیدم دکتر قالیباف قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و قاعدتاً گچساران را داره. مردم ما مهمان نواز هستند. فعلاً که خدمت به این مردم تعطیله. جاده و برق واسشون رفت فقط در حد تهیه پمپ برای اون منطقه پیچاب که آب را روی زمینشان بیارن زحمت بکشند ممنون میشم.


 غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت و منتخب مردم این شهرستان‌ها در انتخابات یازدهم مجلس به سفر محمد باقر قالیباف به استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود با قرار دادن فیلمی در اینستاگرام نوشت: شنیدم دکتر قالیباف قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و قاعدتاً گچساران را داره. مردم ما مهمان نواز هستند. فعلاً که خدمت به این مردم تعطیله. جاده و برق واسشون رفت فقط در حد تهیه پمپ برای اون منطقه پیچاب که آب را روی زمینشان بیارن زحمت بکشند ممنون میشم. چون امسال می‌خواستیم این کار را انجام بدهند. من که ارتباطی با ایشان ندارم. لطفاً دوستانشون در منطقه این پیام را به ایشان برسانند.
  

 فیلم ) دیدار تاجگردون با مردم منطقه پیچاب باشت
 
بیشتر بخوانید:

موحد با هشتگ بازگشت عزت: قالیباف رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427513-2.jpg


کد مطلب: 427513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/427513/واکنش-تاجگردون-سفر-قالیباف-مردم-مهمان-نواز-هستند-خدمت-تعطیله-فقط-زحمت-پمپ-آب-بکشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1