کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

فیلم| مردم مشکلات خود را از طریق سامانه «سامد» مطرح کنند

9 آبان 1397 ساعت 22:59

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم می‎توانند از طریق سامانه 111 سامد مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند.


محمود مؤمن نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این سامانه ارتباطی باهدف تکریم ارباب‌رجوع و صرفه‌جویی در وقت راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای مختلف طبق برنامه زمان‌بندی مقرر دعوت می‌کنیم تا زمینه پاسخ‌گویی را برای مردم هم در روستا، محل، شهر و حوزه اقامتی خود به‌راحتی با مسئولین ارتباط داشته باشند.
مؤمن نسب در ادامه افزود: مردم فهیم استان می‌توانند از طریق سامانه سامد نسبت به موفقیت‌ها، برخوردهای مناسب و همچنین قصور یا بی‌توجهی احتمالی بعضی مدیران و دستگاه‌های اجرایی گفتگو کنند.
وی بیان داشت: از طریق سامانه تلفنی 111 پاسخگوی درخواست‌ها، اظهارات و دیدگاه‌های مردم استان در بخش‌های اقتصادی، تولیدی، تعاونی، سرمایه‌گذاری، صنعتی، کشاورزی، دامداری، امور بانکی، تسهیلات اشتغال، وضعیت بازار، کالا و مایحتاج عمومی و نیز وظایف نظارتی بر روند میزان تحقق برنامه اصلاح نظام اداری و نحوه اجرای برنامه‌ها و مصوبات شورای اداری استان هستیم.


کد مطلب: 404203

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/404203/فیلم-مردم-مشکلات-خود-طریق-سامانه-سامد-مطرح-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1