تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۳۸۵۴
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| توپ «زارع» به هدف نخورد

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح پروژه‌های روستای علی‌آباد و منصور خانی توابع دهستان کاکان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: سالن چندمنظوره ورزشی علی‌آباد و کاکان شهرستان بویراحمد بااعتباری بالغ‌بر 2.4 میلیارد تومان افتتاح شد.
زارعی افزود: از میزان اعتبارات برای فضای اقامتی و مهمانسرای ورزش که سال‌های سال در قلب شهر یاسوج نیمه‌کاره مانده بود که برای این فضا نگرانی زیادی داشتیم که مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی این بخش اختصاص پیدا کرد.
همچنین بیش از 2 میلیارد تومان برای سرای کوهنوردان شهر سی‌سخت که بیش از 15-بیست سال بلااستفاده باقی‌مانده بود، اختصاص داده شد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: حدود 7 پروژه ورزشی تا پایان هفته تربیت‌بدنی در شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود که از این تعداد 4 سالن
کناری در ادامه افزود:4 سالن ورزشی و زمین مصنوعی و همچنین زمین سوارکاری در شهرستان بویراحمد افتتاح خواهد شد، این مجموعه اولین مجموعه سوارکاری در استان هست.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دو پروژه دیگر نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین 4 پروژه چمن مصنوعی در مرکز استان، شهرستان گچساران و شهر دهدشت کلنگ زنی شده است. برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 پروژه را در دهه مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد که این نوید بسیار خوبی برای ایجاد و ساختار سخت‌افزاری برای حوزه ورزش که به سرانه ورزشی کمک کند و رکورد خوبی را در طول یک سال اخیر برای استان خواهیم داشت.
به گزارش کبنا، در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد «غلام محمد زارعی» پنالتی را به تیر دروازه زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

jahan
اقای نماینده ومدیرکل ...
بویراحمدکه همش علی ابادودشت روم وسپیدارچنارستان ونیست حداقل برای رضای خدا ووجدان خفته خودتان سری هم به بویراحمدسفلی لوداب مارگون سادات محمودی زیلایی پاتاوه بزنین وحداقل یک سالن هم افتتاح کنید تاآه این مردم دامنتونو نگیره ونسوزونه ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1