کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اساس شنیده‌ها؛

استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای چندنبش / با چه استدلالی قرار است معاونت عمرانی استانداری به عیسی شهامت برسد؟

21 مهر 1403 ساعت 11:27

با وجود آن‌که عیسی شهامت در دولت گذشته مدتی سرپرست معاونت عمرانی و مدتی نیز مشاور استاندار بود، گویا باز هم قرار است معاون عمرانی استاندار شود.


با وجود آن‌که عیسی شهامت در دولت گذشته مدتی سرپرست معاونت عمرانی و مدتی نیز مشاور استاندار بود، گویا باز هم قرار است معاون عمرانی استاندار شود.
به گزارش کبنا، طبق شنیده‌ها ظرف روزهای آینده در اقدامی عجیب و غیرمنتظره «عیسی شهامت» به‌عنوان معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد.
گفته می‌شود شهامت از طرف نماینده کهگیلویه که حامی قالیباف و جلیلی بود، معرفی خواهد شد.
شهامت که در دولت قبل مورد ارج و قرب ویژه احمدزاده استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، در مقطعی به‌عنوان سرپرست معاونت عمرانی استاندار و در ادامه به‌عنوان یکی از مشاورین استاندار فعالیت داشت.
اکنون در دولت جدید که نسیم تغییرخواهی و تحول‌طلبی شروع به وزیدن کرده، به‌جای نیروهای نزدیک و حامی دولت، افراد چندنبش که به طرق مختلف در دولت‌ها مسولیت می‌گیرند در حال ابلاغ خوردن هستند.
نکته جالب توجه این‌جاست که ضعف عمده‌ی احمدزاده رکود و خاک خوردن پروژه‌های مهم استان بود و در این میان شهامت را باید یکی از مسببین شرایط موجود دانست.
بنابراین، معاونت عمرانی می‌تواند اولین چالش جدی یداله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باشد که مخالفت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.
به اذعان خیلی‌ها، شهامت یکی از نیروهای متخصص و باتجربه است و بعضی‌ها در گفت‌وگو با کبنانیوز این انتصاب را شایسته و به‌جا می‌دانند و اطلاعات این خبر را رد کردند.
کبنانیوز آمادگی پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.


کد مطلب: 491648

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/491648/استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-نیروهای-چندنبش-استدلالی-قرار-معاونت-عمرانی-عیسی-شهامت-برسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1