تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۶۸۳۸
در جمع مردم مطرح شد

پزشکیان درباره مناظره‌ها: نگران آن نباشید / کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند / تقوا یعنی اقتصاد را درست کنیم / باید کاری کنیم که دست‌پاک‌ها به قدرت برسند

۱
۰
پزشکیان درباره مناظره‌ها: نگران آن نباشید / کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند / تقوا یعنی اقتصاد را درست کنیم / باید کاری کنیم که دست‌پاک‌ها به قدرت برسند
کبنا ؛مسعود پزشکیان در پاسخ به این سؤال که انشاءالله در مناظره‌ها محکم می‌آیید، گفت: نگران آن نباشید. او با اشاره به حدیثی از پیامبر درباره مساوی بودن سیاه و سفید و عرب و عجم تأکید کرد: کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند و برتری فقط به تقواست؛ تقوا هم یعنی یعنی حرکت بدون خطا، یعنی اقتصاد را درست کنیم و درست مدیریت کنیم. ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست پاک‌ها به قدرت برسند نه آدم‌هایی که به خاطر قدرت، تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و آبروی آدم‌ها را میریزند.
مسعود پزشکیان در پاسخ به این سؤال که انشاءالله در مناظره‌ها محکم می‌آیید، گفت: نگران آن نباشید. او با اشاره به حدیثی از پیامبر درباره مساوی بودن سیاه و سفید و عرب و عجم تأکید کرد: کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند و برتری فقط به تقواست؛ تقوا هم یعنی یعنی حرکت بدون خطا، یعنی اقتصاد را درست کنیم و درست مدیریت کنیم. ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست پاک‌ها به قدرت برسند نه آدم‌هایی که به خاطر قدرت، تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و آبروی آدم‌ها را میریزند.
به گزارش کبنا، نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: حضرت‌امیر فرمودند این پست‌ها و مناصب هیچ ارزشی ندارد جز آن‌که قدمی برای مردم برداشته شود.
    
وی گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.
پزشکیان در ادامه به فرصت کوتاه باقی مانده تا انتخابات اشاره کرد و افزود: هر کدام از شما نمایندگان عزیزی که به من اعتماد دارید، منتظر تشکیل ستاد و ساختار رسمی نباشید و کار‌های لازم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای را انجام دهید.
مسعود پزشکیان در پاسخ به این سؤال که انشاءالله در مناظره‌ها محکم می‌آیید، گفت: نگران آن نباشید. او با اشاره به حدیثی از پیامبر تأکید کرد کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند و برتری فقط به تقواست؛ تقوا هم یعنی یعنی حرکت بدون خطا، یعنی اقتصاد را درست کنیم و درست مدیریت کنیم. ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست پاک‌ها به قدرت برسند نه آدم‌هایی که به خاطر قدرت، تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و آبروی آدم‌ها را میریزند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد به امید پیروزی💚💚💚💚
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1