کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان:

طرح نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

16 اسفند 1402 ساعت 21:14

مدیرکل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از امروز در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از امروز در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: 15 گروه بازرسی در مناطق مختلف استان در قالب گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسان سایر سازمان‌ها، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار را در سطح عرضه و عملکرد صنوف به صورت ویژه و شبانه‌روزی رصد می‌کنند.
موسویان با اشاره به اینکه مردم  هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نرخ‌نامه و صادر نشدن صورت‌حساب  می‌توانند به روش های مختلف پیگیری کنند افزود: تلفن ۱۲۴، سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت معدن و تجارت به نشانی www.124.ir و مراجعه حضوری به اتاق اصناف از جمله راههای ارائه شکایات و پیگیری تخلفات صنفی است.
وی ادامه داد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.
مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: گشت های مشترک بازار استان با همکاری پلیس امنبت اقتصادی، پلیس اماکن نیروی انتظامی، بارزسی، اصناف، جهاد کشاورزی، اداره استاندارد،  دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری و اداره حمل و نقل و پایانه های استان در این مدت کار نظارت و پایش بازار را انجام می دهند.


کد مطلب: 473529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/473529/طرح-نظارت-بازار-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1