تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۳۷۲
در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دادستان یاسوج: برنامه‌های آموزش و پرورش متناسب با تفکر دانش‌آموزان نیست / برنامه‌های فرهنگی تکراری شده و جذبه ندارند و عقب‌گرد داریم / پیش‌قدم: در جبهه خودی باید مواضع‌مان را مقابل هر حرکتی مشخص کنیم / مصباح‌نژاد: منشأ بروز منکرات و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی وضعیت معیشتی و اقتصادی است

۵
۰
دادستان یاسوج: برنامه‌های آموزش و پرورش متناسب با تفکر دانش‌آموزان نیست / برنامه‌های فرهنگی تکراری شده و جذبه ندارند و عقب‌گرد داریم / پیش‌قدم: در جبهه خودی باید مواضع‌مان را مقابل هر حرکتی مشخص کنیم / مصباح‌نژاد: منشأ بروز منکرات و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی وضعیت معیشتی و اقتصادی است
کبنا ؛نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر امروز به ریاست آیت‌الله  سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور فرمانده سپاه فتح استان، داستان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس استان، مسئولان نهاد‌های حوزوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای این ستاد در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.
آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این نشست اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون هزاران انسان شایسته به ثمر نشسته که مرهون زحمات اولیای الهی است، همان انقلابی که امروز جهان را تحت تأثیر قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به طراحی نقشه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: توطئه‌های سنگینی تاکنون طراحی شده که به عنایت الهی و منویات رهبری، دشمنان به نتیجه نرسیده و شکوه نظام ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در مقابله با توطئه‌های دشمن باید برنامه‌ریزی کرد که عمده برنامه‌های دشمن برای آ سیب رساندن به جامعه اسلامی حول دو محور بوده یکی برنامه‌های اقتصادی و یکی هم مسأله اخلاقی و فرهنگی است.
آیت‌الله حسینی، ترویج بی‌حجابی و هنجارشکنی را از حربه‌ها و توطئه‌های دشمن دانست و گفت: اگر در سایه شوم بی‌حجابی و ولنگاری مقابله نکنیم و خنثی شدیم منجر به آسیب‌های بسیاری خواهد شد که بعد جبران آن سخت می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از بروز بدحجابی، ولنگاری و بداخلاقی‌ها در جامعه، بیان کرد: باید در این مسیر تدبیر داشته باشیم اجازه ندهیم ولنگاری بر جامعه حاکم شود.
امام جمعه یاسوج تصریح نمود: تذکر لسانی بازدارنده است و در متروی تهران گفته می‌شود آثار ۸۵درصدی داشت. احساس می‌شود هیچ گونه تذکری در سطح استان صورت نمی‌گیرد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عمل کردنی است، گفتنی و شنیدنی نیست و اگر ما اینجا بشینیم جلسه پشت جلسه ولی در میدان و موقع نیازکاری نکنیم. این جلسات هیچ فایده‌ای ندارد.
آیت‌الله حسینی ابراز کرد: بد پوشش‌ها نسبت به جمعیت استان اندک هستند اما اگر جلوگیری نشود وضعیت فرق می‌کند، ظرفیت را دستخوش تعداد اندک قرار ندهیم.
وی به یک مورد تذکر لسانی خود به دختران بدحجاب اشاره کرد و گفت: نوع برخورد آن دختران و دیگران که متوجه تذکر ما شدند نشان می‌دهد جامعه ما تذکر می‌پذیرد اما گا‌هاً به هر دلیلی وظیفه خودمان را فراموش کردیم.
امام جمعه یاسوج اضافه کرد: اصناف نسبت به پوشش طبق دستورالعمل ابلاغی به دستگاه صنعت، معدن و تجارت اهتمام داشته باشند.
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع مشارکت حداکثری را مطالبه حاکم دین دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در جهت تشویق مردم به افزایش هرچه بیشتر مشارکت عمل کرده و نقش و جایگاه خود را مشخص کنند و وظایف خود را بدانند.
به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست حجت الاسلام حمزه پیش‌قدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (علیه السلام) و آغاز ماه رجب، روایت معصومان را زینت بخش محافل دانست و بیان کرد: وجود مقدس پیامبر«ع» در حدیثی، ماه رجب را جزء چهار ماه برتر دانست، که خداوند متعال در این ماه نکاه پر از مهر به بندگان دارد و رجب به عنوان آغاز سال عبادی بندگان است.
وی در ادامه موضوع ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را یاد‌آور شد و گفت: این قانون ضمن معرفی اعضا ستاد، در تبصره ۲ مصوبات ستاد را لازم اجرا می‌داند و دستگاه‌ها موظفند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای قانون هر شش ماه یکبار به ستاد استان ابلاغ کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ابلاغ شما را در مورد اهتمام مسئولین دستگاه‌ها در تعظیم شعائر دینی و تکریم بانوان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز زن به دستگاه‌ها ابلاغ نمودیم که از بین تمام ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌ها و... تنها ۱۵ دستگاه گزارش عملکرد خود در این خصوص را به ستاد استان ارسال نموده و سایرین علی رغم گذشت بیش از یک هفته از روز زن تاکنون گزارش عملکرد خود را ارسال ننموده‌اند و خود مصداق بارز ترک فعل مسئولین است و ما طبق قانون، گزارشات مربوطه را به دستگاه‌های ذی ربط جهت پیگیرد‌های لازم ارسال خواهیم کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در بخش دیگری از صحبت خود به «ماده ۲۳» قانون حمایت اشاره کرد و گفت: علاوه بر بودجه مصوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بنا بر جدول شماره ۹ به دولت اجازه داده می‌شود که از بودجه فرهنگی دستکاه‌های اجرایی، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهد که در این موارد هم علی رغم امکان قانونی تاکنون دستکاه‌ها همراهی مناسب و قابل ذکری نداشته‌اند و‌امیدواریم که از این پس در اجرای این قانون همت بیشتر به خرج بدهند.
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام حمزه پیش قدم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ظرفیت‌های بالقوه عضو شواری ستاد اشاره کرد و گفت: ما در جبهه خودی مواضع خود را در مقابل هر انحراف و هر حرکتی از حرکات دشمن مشخص کنیم. بعضاً کار می‌شود اما موضع ما مشخص نیست و هرکس برای خود کار انجام می‌دهد و طبیعی است اگر هر کس بخواهد برای خود کار کند به نتیجه نمی‌رسد و باید موضع‌گیری‌های مشترک داشته باشیم.
وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر بخشی از فرهنگ دینی و عرفی ماست باید عملیاتی شود و تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی در برابر منکرات اولین مرحله امر به معروف و نهی از منکر است.
این مسئول با بیان اینکه ظرفیت برخی دستگاه‌ها می‌تواند در تذکر لسانی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر مؤثر باشد، درخواست نمود: در صورت امکان سپاه و بسیج ضابطین قضایی و نیروی انتظامی ظرفیت ناظرین را در اختیار معتمدین ستاد قرار دهد.
به گفته حجت الاسلام پیش قدم اگر پشتوانه این دو نهاد به کمک ستاد بیاید عملکرد مؤثری خواهد داشت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در ۲۵ گفتار انتخاباتی خود طی چهار دهه اخیر، بصورت جدی به مشارکت مردم در انتخابات اشاره فرموده‌اند.
حجت الاسلام پیش قدم در ادامه موضوع مشارکت حداکثری را مطالبه حاکم دین دانست و افزود: تمامی دستگاه‌ها اجرایی باید به وظایف خود در جهت تشویق مردم به افزایش هرچه بیشتر مشارکت عمل کرده و نقش و جایگاه خود را مشخص کنند و وظایف خود را بدانند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به سخنان ریاست جمهور در یکی از جلسات هیئت دولت گفت: رئیس جمهور نیز در جلسه هیئت دولت بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد این چهار اصل به ویژه مشارکت مردم تأکید داشته و گفت: تمام دستگاه‌ها با‌امید به آینده در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پر نشاط تلاش کنند.
این مسئول بیان کرد: رئیس جمهور در راستای تحقق این اصل دستور دادند همه امکانات و ظرفیت‌ها بکار گرفته شود، اما آیا دستگاه‌ها نسبت به مشارکت انجام وظیفه کرده‌اند یا نه؟
حجت الاسلام پیش قدم دومین نکته مهم در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات را پایبندی آحاد جامعه مترقی به عمل به قانون و فرهنگ عمومی کشور دانست و گفت: یکی از نیاز‌های ضروری جهت رشد و ترقی پایبندی به قانون است که باید از این ظرفیت برای تشویق جامعه به افزایش مشارکت استفاده برد.
وی سومین نکته را اعتقاد، پایبندی و تقید انسان مؤمن به احکام شرعی دانشت و ادامه داد: طبق فتوای مقام معظم رهبری و اکثریت قریب به اتفاق مراجع عظام تقلید شرکت در انتخابات در نظام اسلامی برای افراد حائز شرایط یک وظیفه شرعی و الهی است و از آن به عنوان واحب عینی یاد کردند که خود نشانگر ضرورت و اهمیت پشتیبانی از نظام اسلامی با شرکت در انتخابات است و باید به این نکته توجه خاص داشت.
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
وی در ادامه گفت: با توجه به نکاتی که بیان شد ضروریست تمام دستگاه‌ها با نگاه به انتخابات به عنوان یک معروف که عمل به آن واجب است، هماهنگ و در کنار هم با عملکرد هرچه بهتر در خدمت‌رسانی به مردم در راستای افزایش مشارکت عمومی مردم تلاش کنند و این وظیفه همه است که مردم را به مشارکت و اثر‌گذاری در آینده کشور و جامعه دعوت کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمدتأکید کرد: برای دعوت به مشارکت هیچ شخصی منع قانونی ندارد و همه باید همسو در این راستا تلاش کنیم.
حجت الاسلام پیش قدم تأکید کرد: هیچ مسئول و کارمندی به هیچ عنوان حق استفاده از بیت المال را برای حمایت از کاندید خاص را ندارد و در صورت وصول گزارش و یا مشاهده موارد اینچنین به جد از طریق دستگاه‌های متولی و قضایی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.
پیش قدم تصریح کرد: حکم شرع راه دیگر حضور حداکثری است، مردم بدانند شرکت در انتخابات واجب عینی است.
سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود، اظهار کرد: در مجموعه سپاه ظرفیت خوبی برای امر به معروف و نهی از منکر فراهم بوده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امر به معروف را صرفاً در تذکر ندانیم و کار را به یک موضوع تقلیل ندهیم.
وی با اشاره به عواقب تذکرات در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: معاونت اجتماعی سپاه فتح در ابعاد مختلف برای امر به معروف و نهی از منکر برنامه دارد و پرسنل سپاه و بسیج تحت آموزش و مقررات لازم قرار گرفتند.
این مسئول از راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی لباس در راستای پاسخگویی به مطالبه بانوان محجبه خبر داد و گفت که طراحی لباس با همکاری آموزشکده فنی خواهران انجام می‌گیرد.
سردار خرمدل با اشاره به عملکرد فضای مجازی سپاه افزود: متناسب با معضلات موجود از قبیل تیراندازی که دغدغه همه مسئولان است، اقدامات خوبی صورت گرفته است، این آسیب تقلیل پیدا کرده اما جای کار دارد.
وی بیان کرد: تذکر لسانی در استان با مشکلاتی مواجه می‌شوند، ادامه داد: باید این فرهنگ نهادینه شود که اگر در جامعه کسی تذکر می‌دهد از لحاظ تحقیر نیست صبر کنند.
خرمدل گفت: با توجه به بافت سنتی و سبقه مذهبی در استان فرصت‌های خوبی البته وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.
سردار مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: استان ما در حوزه حجاب و عفاف به واسطه بافت سنتی و تعصبات قومی قبیله‌ای که دارد درگیر کشف حجاب و موارد این چنین نیست؛ هر چند یک مورد هم زیاد است و تلاش بر این است این موضوع رعایت شود.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایفی که قانون بر عهده نیروی انتظامی قرار داده است، افزود: طرح ناظر یک تا چهار نظارت بر سرنشینان خودرو‌ها و کشف حجابی که احتمالاً صورت بگیرد اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: در خصوص صنوف و اماکن و فضای مجازی بر اساس تکلیف اقدامات لازم انجام گرفت تذکرات به موقع صادر شده و اقدامات قانونی به عمل آمد.
این مسئول با بیان اینکه در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر بیشتر نیازمند توجه هستیم، تیراندازی و استفاده بی‌مورد از سلاح و نزاع دسته جمعی را به عنوان دغدغه‌های حوزه انتظامی در استان اعلام کرد.
وی گفت: در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به صورت مؤکد دستورات لازم صادر شد یکی از از اولویت‌های مأموریت ما حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکری است که در جریان تذکر با مقاومت و رفتار‌های ستیزجویانه مواجه می‌شوند.
این مسئول انتخابات پیش رو را یادآور شد و افزود: استان ما در مشارکت انتخابات زبانزد است نیروی انتظامی قرارگاه انتخابات راه‌اندازی کرده است.
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
به گفته سردار مصطفایی فراجا با احصای موارد لازم در پی جلب مشارکت کارکنان مجموعه و خانواده آن‌ها و نیز ارباب رجوع است که با رعایت این موارد بیشترین مشارکت را خواهیم داشتـ.
وی ادامه داد: در این راستا کلاس‌های آگاه‌سازی برای کارکنان و خانواده آن‌ها برگزار شد و تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت.
سید علی ملک حسینی، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جوانان و نوجوانان امروز در فضایی سیر می‌کنند که تذکرات و جلسات ما جواب نمی‌دهد، برنامه‌های آموزش و پرورش متناسب با تفکر دانش‌آموزان نیست برخورد سلبی نتیجه عکس هم خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی دهه ۷۰ با الان قابل مقایسه نیست در فرهنگ عقب‌گرد داریم و برنامه‌ها بی‌محتوا و آماری است.
این مسئول قضایی ادامه داد: در گذشته محفل شبی با قرآن با حضور اساتید مصر در استان برگزار می‌شد حالا سالهاست از این برنامه‌ها نداریم، برنامه‌ها تکراری شده و جذبه ندارند، هنر نیست برای قشری که اهل آن موضوع هستند برنامه اجرا کنیم باید دیگران که فاصله دارند را جذب کنیم.
ملک حسینی با اشاره به فعالیت‌های مقابله با اسلحه در قالب «نه به تیراندازی» گفت: با عوامل تیراندازی در دادگستری برخورد داریم و هیچگونه کوتاهی نداریم، اما به تازگی اتفاق دیگری روی داد که نشان می‌دهد برنامه‌ای برای کنترل این آسیب وجود ندارد.
وی اضافه کرد: با جوانی که در تبلیغات انتخابات با هدف قدرت نمایی تیراندازی کرده برخورد کردیم اما وقتی بخواهیم جلوی یک آسیب را بگیریم باید برنامه‌ای جایگزین برای کنترل داشته باشیم، برای کنترل هیجان جوانان و بکارگیری استعداد آن‌ها چه برنامه‌ای اجرا شده؟ چند باشگاه تیراندازی راه‌اندازی شده است که استعداد‌ها به این سمت سوق داده شود.
دادستان مرکز استان گفت: برخورد سلبی کارساز نیست باید الگوی مناسب تعریف شود برخورد سلبی به حداقل برسد و برنامه فرهنگی اجرا شود. برنامه جایگزین و شادی آفرین داشته باشیم.
امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلوبه و بویراحمد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برنامه‌های فرهنگی به نسبت اعتبارات کم نیست اگر چه اجرای برنامه فرهنگی هیچ گاه به حد مطلوب نمی‌افتد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلوبه و بویراحمد در خصوص معضلات و آسیب‌های اجتماعی در استان با اشاره به اینکه وقتی اتفاقی روی می‌دهد نگاه‌ها به سمت نهاد‌های فرهنگی است، برگزاری نشست با معتمدان و ریش سفیدان با حضور نماینده ولی فقیه را از جمله برنامه‌های انجام شده در این راستا عنوان کرد.
درخشان گفت: در حوزه دانش‌آموزی سال تحصیلی امسال هفت هزار دانش‌آموز از یاسوج در سینما فیلم دیدند و اتفاق بی‌سابقه بود.
وی اضافه کرد: اعیاد و جشن‌ها به همت متولیان فرهنگی برنامه‌های قابل توجهی برگزار شد و استقبال بی‌سابقه همراه بود در حوزه نمایش یک اثر با موضوع خودکشی از جشنواره منطقه‌ای به مرحله بین‌الملل راه یافت.
این مسئول یادآور شد: ۱۷فیلم امسال تولید شده و به اجرا رفت شرایط اعتبار دستگاه‌های فرهنگی مانع اجرای بیشتر شده است.
وی انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را خوب پیش‌بینی کرد و گفت که رسانه‌ها در شورآفرینی نقش دارند هرچند نقد‌هایی هم به برخی رسانه‌ها وارد است.
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام مصباح‌نژاد: رئیس دارالقرآن آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: منشأ بروز منکرات و عامل بسیاری از آسیب‌ها، وضعیت معیشتی است و وضعیت اقتصادی بغرنج مردم منجر به آسیب و معضل اجتماعی می‌شود.
حجت‌الاسلام مصباح با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در ارائه خدمات به مردم گفت: بانک‌ها تسهیلات را قفل کرده‌اند و حتی وام با بهره ۲۳درصد اکنون پرداخت نمی‌شود بخشی از مردم به ویژه قشر کارگر انگیزه رأی دادن ندارند.
وی بی‌توجهی ادارات نسبت به خدمات‌رسانی را از دیگر عوامل نارضایتی مردم و دلسردی نسبت به انتخابات دانست و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و نهاد‌های حمایتی این روز‌ها به جای خدمات‌دهی گره‌ها را بیشتر می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، به وظیفه ذاتی خود عمل نمی کنند !!!
هیچ گزارشی از نحوه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ارائه نشد !!
آوری
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از همه مسئولان، در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان و تلاش آنان،
هر برنامه ای امروزه جهت اجرا نیاز به عمل دارد،
.گفتگو کردن در راستای تنویر افکار عمومی خوب است و بیشتر از این نمی‌تواند اثرات بیشتری داشته باشد،
در این جلسه آنچه بیشتر به واقعیت نزدیک بود :
یک مطلب دادستان استان :
که بر نامه های آموزش و پرورش برای نسل جدید طراحی نشده و کارایی ندارند ، و برای زدودن هر آسیب باید برنامه جایگزین آن مشخص باشد ،
دوم، صحبت مهم رئیس دار القرآن که گفتند :
مسائل معیشتی باعث این ناهنجاری‌ هاست که مطلب ایشان بسیار مهم و دقیق است
و اینکه سازمان‌ها در ارائه خدمات به مردم سخت گیری دارند .واقعیت همینه که ایشان گفتند ،
الان شما تمام بانک‌ها را بگردید ۵ میلیون وام نمی‌دهند
مردم گرفتار معیشت هستند ،
مشکلات اقتصادی باعث بسیاری لز ناهنجاری‌هاست ،
، اصلا بحث بی حجابی در حقیقت باید بپذیریم یک نوع اعتراض به وضع موجود است
مسئولان باید به این واقعیت فکر کنند و راهکار و چاره بیندیشند ،
در این جلسات باید آنچه واقعی است گفته شود ،
قطعا اگر وضع خانواده ها خوب باشد ،
دختر خانواده عزت خود را حفظ می‌کند وحاضر نیست برهنگی را ترویج بدهد،
هر چه وضع خانواده بهتر باشد،
عزت نفس بیشتری خواهد کرد
و در برابر آسیب مقاوم تر است،
و حاضر نیست قانون‌شکنی کند ،
پس رفع مشکلات مردم ، وضعیت اشتغال
رفاه خانواده ها و کارکرد در این زمینه
با توجه به محرومیت استان ،
کسب اعتبارات بیشتر ،و فعال سازی پرداخت وام در استان،
توجه به تولید در استان، ساماندهی بازار ،
کنترل قیمت‌ها و کمک با کاهش آن بد اجرای ،.فروشگاه های زمستانه و بهارانه ،
همکاری ادارات با مردم ،
نظارت اداری در خصوص عدم ناراضی تراشی ،
قطعا اجرای این موارد، در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر ثمر خواهد بود،
فلذا ستاد امر بمعروف و نهی از منکر باید از برگزاری جلسات صرف ،صرفنظر کند ،
با دعوت از نخبگان و کارشناسان مرتبط،
و اقشار تاثیر گذار ،بدنبال راهکارهای عملی و اجرای باشد
تا کم کم این موضوع تبدیل به فرهنگ گردد ،و کف جامعه بپذیرد که در جامعه مسئولیت دارد و باید همکاری کند ،
پیشبرد بر نامه های ستاد امر به معروف و نهی با در نظر گرفتن این موارد قطعا از شتاب بیشتری برخوردار خواهد شد ،
Iran, Islamic Republic of
سلام

پیشنهاد به این ستاد این است که بصورت پژوهشی و آسیب شناسی برای هر قشر ‌از جامعه بررسی و تصمیم گیری نمایند
نکته مهمی که لازم است توجه شود بررسی و تحقیق در موردافراد پرورشی در آموزش و پرورش است اینکه خود چقدر پایبند به وظایف و توانمند به این مهم هستند.
نکته مهم دیگر تبعیض و بی عدالتی در ادارات و سازمانها توسط افراد خاص است
در استان ما بعضا بغلت بافت قبیله و فامیلی برخی افراد دارای مسولیت از نماینده گرفته تا.... برخی عملکردشان تاثیر سوء دارد و اثرخود را می گذارد
Iran, Islamic Republic of
مگه استان کهگیلویه و بویراحمد هم آموزش و پرورش دارد!!!؟؟؟؟
صالحی
Iran, Islamic Republic of
اقایون برادران
مردم گرسنه اند، فرزندانشون با وجود تحصیلات عالیه بیکارند بفکر نان مردم باشید این جلسات چه دردی از فقر و نیاز این مردم رو رفع میکنه؟ والا شماه بنظرم گرسنگی نکشیدید که روی موارد حاشیه ای بیشتر از مسائل مهم معیشتی و بیکاری تاکید میگذارید.. نکنید برادران.. اگر شکم سیری دارید برای رضای خدا بفکر جوانان این استان باشید و بیخود مسائل حاشیه ای رو بزرگش نکنید خدارو خوش نمیاد والله آخرتی هم هست.
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1