تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۶۹۸۵۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: با رأی ندادن چیزی حل نمی‌شود / قبیله ارزشمند است اما نباید در انتخابات دخیل داده شود

۷
۰
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: با رأی ندادن چیزی حل نمی‌شود /  قبیله ارزشمند است اما نباید در انتخابات دخیل داده شود
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع تعدادی از خبرنگاران بر ضرورت همدلی، هم افزایی و عبور از تنگ نظری‌ها و وسعت دید و حمایت از همه داشته‌ها و سرمایه‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.
آیت‌الله حسینی بر ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف و هدفمند در کنار نقد‌های دلسوزانه و تمرکز بر شکوفایی ظرفیت‌ها و همچنین نظارت صحیح بر عملکرد مسوولان و دفاع از حقوق مردم به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیران در عرصه‌های مختلف هم تأکید کرد.
آیت الله سید نصیر حسینی تأکید کرد که خبرگزاری جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با اطلاع‌رسانی به موقع در موضوعات مختلف به ویژه سفر دوم رئیس جمهور از رسانه‌های نقش آفرین موفق و اثربخش در استان بوده که می‌تواند در مسیر برجسته‌سازی مطالبات مردم پیشگام باشد.
وی تصریح کرد: تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف به ویژه محرومیت زدایی از خدمات این رسانه است که جای قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ورود به موقع خبرگزاری جمهوری اسلامی و جریان‌سازی خبری به ویژه در موضوعاتی مانند بالگرد فوریت‌های پزشکی از محور‌های مطالبه‌گری این رسانه بوده است که مصداقی بر تلاش همه جانبه برای توسعه استان است.
آیت الله سید نصیر حسینی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره نیاز‌های توسعه استان گفت که نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی در استان انجام داده که نمونه‌هایی از آن در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در بهره‌برداری از طرح‌های بزرگی چون جاده پاتاوه به دهدشت، کارخانه پتروشیمی گچساران و احیای کارخانه قند از نمونه‌های آن است اما به علت عمق محرومیت‌ها هنوز نیازمند تلاش برای ساختن زندگی آیده آل هستیم.
وی بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار به منظور رونق اشتغال و تولید مهمترین نیاز کهگیلویه و بویراحمد است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای تحقق این امر ابتدا پرواز‌های فرودگاه‌های استان باید به شکل حداقل روزی ۲ بار محقق شود.
آیت حسینی همچنین اتصال کهگیلویه و بویراحمد به راه آهن را از دیگرنیاز‌های توسعه استان دانست و افزود: ایجاد این زیرساخت‌ها به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ جاذبه طبیعی، ۸۷۰ هزار هکتار جنگل، هوای پاک و طبیعت چهار فصل ظرفیت‌های بسیار خوبی برای گردشگری دارد تأکید کرد: در صورت افزایش زیرساخت‌های سفر‌های هوایی و ریلی ضمن کمک به جذب سرمایه‌گذاران زمینه رونق صنعت گردشگری و ایجاد هزاران شغل فراهم می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد احداث سد آبریز در کهگیلویه با مزایای چون کنترل سیلاب‌های مخرب از دیگر نیاز‌های توسعه استان دانست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این مسأله مهم که بهره‌برداری از کارخانه پتروشیمی از شاهکار‌های دولت سیزدهم بوده که امسال به ثمر نشسته است گفت: تکمیل کارخانه‌های پتروشیمی پلیمر و کارخانه پتروشیمی دهدشت از دیگر ضرورت‌های بالندگی استان با توجه به ظرفیت‌های نفتخیزی منطقه است.
وی ساخت مینی پالایشگاه دهدشت و پتروپالایش گچساران را موجب رونق تولید و اشتغال در شهرستان‌های نفتخیز دانست و از آن مسوولان خواست برای تحقق آن اهتمام داشته باشند.
آیت الله حسینی گریزی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه امسال هم زد و از رسانه‌های ارتباط جمعی دلسوز نظام جمهوری اسلامی خواست در راستای جلب مشارکت مردم تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم برای انتخاب نماینده‌های شایسته گام بلندی به سوی توسعه پایدار است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: رای دادن وظیفه عمومی و شرعی است و با رأی ندادن چیزی حل نمی‌شود، انتخابات مظهر اراده ملت ملت در سرنوشت خویش است و بی‌شک کسی که تصمیم نگیرد و اراده نکند به طور حتم برایش تصمیم می‌گیرند.
آیت الله سید نصیر حسینی اظهار کرد: جامعه همچون کشتی است که همه سرنشینان کشتی باید احساس مسئولیت کنند. وی افزود: انتخابات پایه انتخاب و اراده ما در سرنوشت است. چنانچه انتخاب مردم از سر آگاهی و دلسوزی باشد طبیعتا افرادی که در مسند قرار می‌گیرند درست عمل می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حضور در انتخابات به معنای احساس مسئولیت در مورد کشور در زمینه اقتصاد، فرهنگ و سیاست آن است.
آیت الله حسینی تأکید کرد: مردم باید اظهار نظر کنند تا دیگران نتوانند برای آن‌ها تصمیم بگیرند. نظام مربوط به همه است و متعلق به قشر خاصی نیست و همه حق رای دارند. وی ابراز کرد: امنیت و شغل ما مرهون امنیت موجود در کشور است و به هیچ کسی ظلم نمی‌شود.
آیت الله سید نصیر حسینی تأکید کرد: ما باید معیار‌هایمان حق باشد و ببینیم که شاخصه‌های انقلابی‌مان به کدام نامزد می‌خورد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: قبیله خودش ارزشمند است اما نباید در انتخابات دخیل داده شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد آسیب‌های اجتماعی چون طلاق در از نگرانی‌های خود اعلام کرد و افزود: از بین رفتن قبح طلاق که سال‌های گذشته در بین خانواده‌های عشیره‌ای مرسوم بود جای خود را به عادی انگاری این مسأله مهم دانست.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی آینده فرزندان طلاق گفت: جوانان در انتخاب همسر دقت بیشتری داشته باشند.
آیت الله حسینی تصریح کرد: تیراندازی در محافل عروسی و عزا را از سنت‌های غلطی دانست که نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی بیشتری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک سید عزیز سلام علیکم. حضرتعالی بفرمایید قرار است این آقایان چه گلی بر سر این استان بزنند تا ما هم با قدرت در انتخابات حاضر شویم؟ به غیر از وعده در این چند دهه هیچ‌ چیزی ندیدم. لطفا مجلس را خودتان انتخاب کنید تا شاید یکپارچگی کاری کند. این دوره که نشد شاید شاید دوره های بعدی
Iran, Islamic Republic of
مردم با همین دیدگاه در انتخابات شرکت کنند درغیر این صورت مثل همیشه نمی شود
Iran, Islamic Republic of
یکبار هم از پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی در استان و کشور و تسریع در فرایند پرداخت صحبت کنید .
Netherlands
حاج آقا قبیله و طایفه جامعه را تشکیل میدن . قبیله و طایفه حق دارند به فرد مورد نظر خود رای بدهند .و بدون تردید اولویت با فرزند خودشان هست
Iran, Islamic Republic of
بعله،خیلی تاثیرگذار بود!حتما با این سخنان همه چی حل میشه!
Iran, Islamic Republic of
یه عکس بهتری از آقا میزاشتی
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
اعتراض مدنی و درست را چگونه باید نشان داد که به اغتششاس نیانجامد
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1