تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۶۸۹۸۴
بعد از صحبت‌های عجیب پدر شهید عجمیان در تلویزیون؛

مشاور ولایتی: در ماجرای وساطت پرونده شهید عجمیان، صرفا پس از طومار ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی یکی از محکومین پرونده، طی نامه‌ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام، درخواست بررسی بیشتر صورت گرفته / هیچ مکاتبه‌ای با قوه قضائیه در کار نبوده

۳
۰
مشاور ولایتی: در ماجرای وساطت پرونده شهید عجمیان، صرفا پس از طومار ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی یکی از محکومین پرونده، طی نامه‌ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام، درخواست بررسی بیشتر صورت گرفته / هیچ مکاتبه‌ای با قوه قضائیه در کار نبوده
کبنا ؛صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.
به گزارش کبنا به نقل از فارس، صالح اسکندری یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورین دفتر علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی طی یادداشتی ضمن بیان اطلاعات جدیدی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان به برخی انتقادات پاسخ داد. مشروح این یادداشت در ذیل از نظرتان می گذرد؛

بیشتر بخوانید:

قهر پدر شهید روح‌الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی / دیگر من را دعوت نکنید!


در ماجرای شهید عجمیان و مصاحبه تلویزیونی اخیر پدر شهید چند نکته حائز اهمیت است؛
۱- پدر شهید عجمیان مثل تمام خانواده های شهدا مایه فخر و مباهات ملت ایران هستند و تا دنیا دنیاست ما به این خانواده ها مدیون هستیم.
۲- شهدای امنیت و نیروهای بسیجی، انتظامی و ... که سال گذشته در اغتشاشات ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت رسیدند به خصوص شهدای دهه شصتی، هفتادی و هشتادی از جایگاه ویژه ای در بین شهدای انقلاب اسلامی برخوردارند و آن اینکه در زمانه فتنه ها و شرارت ها و در هنگامه آمیخته شدن حق به باطل و کتمان حقایق با پیروی از خط روشن ولایت توانستند در این آزمون دشوار پیروز شوند."وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ" بقره آیه 42
۳- دکتر ولایتی نیز یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مدیران جمهوری اسلامی است که مورد اعتماد امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال گذشته بوده است.
۴- در ماجرای وساطت دکتر ولایتی برای یک پزشک که یکی از محکومین پرونده قتل شهید عجمیان است پس از درخواست ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و و طومار بیش از ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی وی و نیز پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی و تماس های مکرر انجمن های پزشکی با ایشان طی نامه ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام صرفا درخواست بررسی بیشتر کرده است و هیچ مکاتبه ای با قوه قضائیه در کار نبوده است.
فیلم| قهر پدر شهید روح‌الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی + واکنش قوه قضائیه

۵- دکتر ولایتی به عنوان یک پزشک قدیمی معتمد جامعه پزشکی کشور است از این منظر صرفا حامل پیام بخش موثری از جامعه پزشکی سراسر کشور بوده است.
۶- شواهد بسیاری وجود دارد که منتقدین وساطت دکتر ولایتی در این ماجرا، برای هم صنفی های خود نامه های مشابهی را به قوه قضائیه نوشته اند و درخواست بررسی بیشتر کرده اند.
۷- قوه قضاییه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.
۸- پدر شهید عجمیان داغدار است و به خاطر این داغ سنگین و اطلاعات غلطی که به ایشان توسط برخی افراد مغرض داده شده در برنامه تلوزیونی نکاتی را بیان کرده است.
۹- دکتر ولایتی در موضوع این گزارش به یقین رسیده اند و یقین پایه حجت شرعی است. ولایتی اهل سیاست بازی نبوده و نیست که جهت خوشایند یک جریان سیاسی و یا علیه جریان سیاسی دیگر موضعی اتخاذ کند.
۱۰- برخی از واکنش های رسانه ای قابل پذیرش بود و ناشی از تعصب و غیرت جامعه انقلابی ایران روی خانواده شهدا به عنوان نور چشمهای ملت ایران بود. اما برخی از واکنش ها حکایت از نوعی تسویه حساب سیاسی با آقای ولایتی، خانواده شهدا و انقلاب داشت که از هر دو طرف غائله می شد اینها را فهمید و انگیزه های سیاسی پنهان آنها را مورد تحلیل قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چند شغل داره این ولایتی
یکی از /مملکت
شهید قلب تاریخ است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینکه پزشک بوده خونش از بقیه رنگینتر بود ؟ چرا واسه بقیه وساطت نکرد؟
سید
United Arab Emirates
مگه ۶۰۰۰ پزشکی که نامه دادن حقوق دان هستن
اگه بچه خودشون بود هم همینکارو میکردم
دنیا رو بهم میریختن
خودشون که مالیات نمیدن کافیه بهشون بگی مالیات باید بدی
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1