کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشنواره مالک اشتر مطرح شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: باید به سوگندی که خورده‌ایم راسخ‌تر از گذشته به رسالت خودمان پایبند باشیم

26 مهر 1402 ساعت 17:28

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکوه پوشالی و هیمنه تبلیغاتی رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه با جریان مقاومت و طوفان الاقصی شکسته شد و این اقدام یک حمله معمولی نبود.


 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکوه پوشالی و هیمنه تبلیغاتی رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه با جریان مقاومت و طوفان الاقصی شکسته شد و این اقدام یک حمله معمولی نبود.
سردار حمید خرمدل روز چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر در یاسوج، اظهار کرد: اقدام این رژیم سفاک در بمباران شب گذشته (سه شنبه) بیمارستان غزه جنایت جنگی و اقدامی از روی ترس، بزدلی و وحشیگری بوده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان و کودکان و بیماران و مجروحان نمی‌تواند برای یک رژیم و مدعی ابرقدرت جهانی یک هنر محسوب شود بلکه اقدامی از روی استیصال و ضعف این رژیم منحوس است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: اقدام رژیم صهونیستی یک جنایت آشکار جنگی و همه جانبه‌ای بود که در این بیمارستان حدود هزار نفر از کودکان و زنان مظلوم غزه به شهادت رسیدند.
وی تصریح کرد: سیاست اسرائیل این است که با بزرگنمایی، تبلیغات و پول به صورت مجازی خود را با هیبت و با شکوه جلوه می‌دهند اما مردم دیدند با یک غافلگیری تمام شکوه پوشالی اسرائیل در هم شکست.
وی تأکید کرد: سنگر اسرائیل شکسته شده است و بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع را به شهادت می‌رسانند.
سردار خرمدل عنوان کرد: باور ما این است که رهبر ایران اسلامی صادق الوعد است و وعده نابودی اسرائیل صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جشنواره مالک اشتر تقارن خوبی با جشنواره امروز و تجلیل از مدیران و فرماندهان در رده‌های مختلف دارد که می‌طلبد راسخ‌تر از گذشته و محکم‌تر پیش برویم.
این جشنواره مزین به مالک اشتر است کسی که در بعد سیاسی و نظامی و دینی سرآمد روزگار بود و‌امین امام متقیان بود.
جشنواره مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت‌امیرالمؤمنین علی (ع) است، نمادی از تکریم و تجلیل از از بزرگان و مدیران در عرصه‌های مختلف و در یک حکومت دینی اسلامی است.
سردار خرم دل با بیان اینکه این خون‌های ریخته شده و جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل نوید بخش پیروزی جبهه مقاومت و فلسطین است و در روز‌های آینده نیز شاهد تحولات جدیدی خواهیم بود، گفت: همه ما باید به سوگندی که خورده‌ایم معتقد‌تر، راسخ‌تر و محکم‌تر از گذشته به رسالت خودمان پایبند باشیم.


کد مطلب: 468257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/468257/فرمانده-سپاه-فتح-کهگیلویه-بویراحمد-باید-سوگندی-خورده-ایم-راسخ-تر-گذشته-رسالت-خودمان-پایبند-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1