کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاشیه‌های یک نمایشگاه در شهر سی سخت؛

باقری: چرا کسی از آقای روزبهان دلیل این همه قانون گریزی را پیگیری نمی‌کند / پاسخگوی این همه شکایت چه کسی است؟

10 شهريور 1402 ساعت 21:50

برگزاری یک نمایشگاه در شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا اعتراضاتی برخی از مسئولان و کسبه را به دنبال داشت.


برگزاری یک نمایشگاه در شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا اعتراضاتی برخی از مسئولان و کسبه را به دنبال داشت.
«سیروس باقری»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه برپایی نمایشگاه مبلمان، کالای خواب، لوستر و سوغات در شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا غیرقانونی است، به ایسنا گفت: برگزار‌کننده این نمایشگاه هیچ گونه مجوزی ندارد و درخواست رسیدگی فوری و برخورد با خاطیان و توقف فعالیت این نمایشگاه را داریم.
وی اظهارکرد: طی اعلام نارضایتی انجام شده از طرف برخی شهروندان سی سختی مبنی بر گرانفروشی و ارائه نکردن تضمین کافی جهت ارسال کالا، به شرکت نمایشگاه‌ها مراجعه کردند. برخی از مشتریان با این تفکر که شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان متولی برگزاری نمایشگاه است طی تماس با بنده بعنوان مدیرعامل و یا دفتر شرکت و دیگر همکاران شکایاتی را مطرح کردند که هیچ ارتباطی به ما نداشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با استناد به مصوبه کمیته فنی و فعالیت نمایشگاه‌های استان خاطرنشان کرد: طبق مصوبات انجام شده در سازمان صنعت ومعدن استان، برگزاری هرگونه نمایشگاه باید مطابقت با تقویم مصوب کارگروه توسعه اشتغال استان شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان و با اجازه این شرکت برگزار شود.
باقری تصریح کرد: از بی‌خیالی مدیران استانی و شهرستانی سازمان صنعت معدن و تجارت گلایه دارم که چرا با علم به غیرقانونی بودن نمایشگاه هیچ برخوردی با این نمایشگاه انجام نمی‌دهند.
وی ادامه داد: چرا هیچ کس از آقای روزبهان (مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان) دلیل این همه قانون گریزی را پیگیری نمی‌کند چرا نباید با وجود این همه جوان بیکار در استان، از فرزندان بومی جهت اجرا و چاپ بنر، تبلیغات، اسپیس و دیگر موارد استفاده شود که بتوانیم از این طریق نان بر سفره جوانان بومی بگذاریم و این امر به کسی واگذار شود که هیچ تعهدی نسبت به مردم استان ندارد و هیچ نظارت و ضمانت نامه چند لایه جهت تضمین کالای مردم گرفته نشود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اکنون این همه شکایات مردمی را چه کسی باید پاسخگو باشد چرا با تخلفات اعلام شده این نمایشگاه، شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان بدنام شود و اعتباری که در یکی دوسال اخیر به دست آورده‌ایم و قطره قطره جمع کرده‌ایم، از بین برود.
باقری با بیان اینکه از طریق مراجع قضایی پیگیر این مسأله خواهم شد، بیان کرد: از فرماندار محترم شهرستان دنا، مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های قضایی، امنیتی و سازمان بازرسی تقاضا دارم با ورود به این مورد مهم، از پایمال شدن حق و حقوق نمایشگاه و جوانان بیکار استان جلوگیری کرده و با دست اندرکاران این نمایشگاه برخورد کرده و از ادامه فعالیت این نمایشگاه غیرقانونی جلوگیری کنند.
«کریم روزبهان»، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: نمایشگاه کالا، مبلمان و سوغات سی سخت با مجوز اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برپا شده، قانونی و مصوب کمیته نمایشگاه‌های استان با حضور اعضاست.
وی افزود: با توجه به سردسیری بودن شهر سی سخت تنها زمان این نمایشگاه تغییر کرده است والا قانونی بوده و در تقویم کمیته نمایشگاه‌های استان است.


کد مطلب: 466502

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/466502/باقری-چرا-کسی-آقای-روزبهان-دلیل-این-همه-قانون-گریزی-پیگیری-نمی-کند-پاسخگوی-شکایت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1