کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد: تسهیلات تبصره 18 پاسخگو نیست / 112 واحد تولیدی راکد داریم

17 خرداد 1402 ساعت 11:01

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۲ واحد تولیدی راکد در استان وجود دارد که ۵۳ مورد از آن‌ها شرایط برگشت به تولید را دارند.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۲ واحد تولیدی راکد در استان وجود دارد که ۵۳ مورد از آن‌ها شرایط برگشت به تولید را دارند.
به گزارش کبنا، کریم روزبهان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی یاسوج به ریاست سید احسان عسکری، معاون امور اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیری عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: با بازگشت این ۵۳ واحد تولیدی راکد 700 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
وی افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان باید به این ۵۳ واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شود تا به چرخه تولید برگردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته ۲۷ راکد و سال ۱۴۰۰ هم ۱۹ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.
روزبهان تأکید کرد: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی دولت فعال‌سازی واحد‌های راکد است که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد.
کریم روزبهان_ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد_ همچنین در این جلسه با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ پاسخگوی مشکلات تولید استان نیست، تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۹ واحد تولیدی دارد که ۱۱۲ واحد راکد هستند و از این تعداد ۵۳ واحد شرایط بازگشت و احیاء را دارند.


کد مطلب: 463267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463267/مدیرکل-صنعت-معدن-تجارت-کهگیلویه-بویراحمد-تسهیلات-تبصره-18-پاسخگو-نیست-112-واحد-تولیدی-راکد-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1