کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش ارسالی؛

تحلیلی بر نشست منتظریان با ورزشکاران؛ جوانان با منتظریان چه می‌کنند؟

10 خرداد 1402 ساعت 20:57

نادر منتظریان: حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران و درخشش آنان در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی، بیش از هر عامل دیگری می‌تواند به معرفی شایسته از استان و جاذبه‌ها و ظرفیت آن به سایر مناطق کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس بینجامد و متعاقب آن حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران و خلق پول و ثروت برای استان را به دنبال خواهد داشت.


در پی نشستی که نادر منتظریان با جامعه ورزش استان داشت، یکی از مخاطبان با ارسال متنی به این پایگاه خبری، این نشست را تحلیل کرد. متن ارسالی عیناً در زیر منتشر می‌شود.
در نشست هم‌اندیشی جامعه ورزش با نادر منتظریان که به دعوت قشر عظیمی از جوانان و نخبگان به مناسبت دهه کرامت و ولادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد، تعدادی از ورزشکاران و رؤسای هیات‌های ورزشی با انتقاد از بی‌مهری و کم‌توجهی به این قشر فعال، بانشاط و تاثیرگذار، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات حوزه ورزش پرداختند.
نادر منتظریان فعال فرهنگی و اجتماعی  به عنوان آخرین سخنران این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار خوب نیروی انسانی در حوزه ورزش استان، بیان داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش اعم از قهرمانی و همگانی و توجه به جامعه ورزش و ورزشکاران، به معنای مقابله با افسردگی، اعتیاد و تزریق روح اُمید و نشاط به جامعه هدف و به تبع آن به کل جامعه و کاستن از بار حوزه درمان و سلامت است.
وی افزود: حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران و درخشش آنان در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی، بیش از هر عامل دیگری می‌تواند به معرفی شایسته از استان و جاذبه‌ها و ظرفیت آن به سایر مناطق کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس بینجامد و متعاقب آن حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران و خلق پول و ثروت برای استان را به دنبال خواهد داشت و ما برای غلبه بر برخی مشکلات و ارتقاء عمومی استان، ناگزیر به گذر از مرزهای جغرافیایی استان هستیم و این یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
اما آنچه که در این نشست صمیمانه که با حضور ترکیبی از رؤسا و نواب رئیسان هیات‌های ورزشی، نخبگان، قهرمانان ملی و منطقه‌ای و بین المللی، جامعه ورزش دانشگاهی و کارگری، جامعه ورزش روستایی و جمعی از شاخصین و الگوهای جوانان و مربیان برگزار شده بود، به چشم می‌خورد، حضور جوانان از طوایف و دهستان‌های مختلف و با تفکرات و سلیقه‌های متفاوت بود و این اقبال کم‌نظیر  و آن هم در این بُرهه زمانی، نشان از شناخت دقیق و درک صحیح منتظریان و علاقه ایشان به نسل جوان و مطرح کردن حرف دل قشر جوان دارد.
این حرکت عظیم جوانان و مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و شور و اشتیاق آنان، بیش از همه و پیش از هر چیز، گویای علاقه و وفاداری مردم به مملکت‌شان و طلب خدمت صادقانه از ناحیه مسئولان است.
به هر روی این حضور جوانان و تشکیل جلسات و استقبال کم‌نظیر در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و حلقه اتحاد و انسجام آنها پیرامون منتظریان که اکثریت‌شان در ادوار گذشته انتخابات در کنار دیگر کاندیداها دیده می شدند نوید از اُفق روشنی برای ایشان دارد.









کد مطلب: 463010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463010/تحلیلی-نشست-منتظریان-ورزشکاران-جوانان-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1