کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا شخصیت‌های برجسته استان را معرفی می‌کند؛

بخش یازدهم) شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال‌الدین آسپار؛ مدیری که برج ندارد

4 خرداد 1402 ساعت 21:20

کهگیلویه و بویراحمد علیرغم این‌که از نظر اغلب شاخص‌های توسعه، در رده استان‌های کم‌برخوردار قرار دارد، اما در نیروی انسانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


کهگیلویه و بویراحمد علیرغم این‌که از نظر اغلب شاخص‌های توسعه، در رده استان‌های کم‌برخوردار قرار دارد، اما در نیروی انسانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
به گزارش کبنا، استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص‌هایی مثل سطح توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سلامت و بهداشت جز چند استان آخر کشور قرار دارد، اما از نظر نیروی انسانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
پایگاه خبری کبنانیوز در سلسله مطالبی به اختصار به معرفی برخی از چهره‌های شاخص کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.
جلال‌الدین آسپار از چهره‌های شاخص کهگیلویه و بویراحمد است که سابقه ریاست سازمان آموزش و پرورش استان و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان را در کارنامه خود دارد و در تهران و چند استان دیگر نیز سابقه حضور و فعالیت دارد.
علاوه بر این، آسپار یک بار در دهه شصت و بار دیگر در سال 1386 در حوزه انتخاباتی بویراحمد، نامزد حضور در مجلس شورای اسلامی شده بود.
این مدیر کهگیلویه و بویراحمدی علاوه بر سبک مدیریتی جدیدی که پایه نهاده بود، در بین شهروندانی که از دوران مدیریتش خاطراتی دارند، به عنوان انسانی سالم و پاکدست معرفی می‌شود.
به گفته یکی از مدیران فعلی آسپار از معدود مدیرانی است که برج ندارد. در حالی که برخی از مدیران و مسئولین کشوری، هر کدام کاخی برای خود ساخته‌اند، رئیس اسبق سازمان آموزش و پرورش، مال و مکنتی که سهم همه شهروندان است را به نام خود نزده و از زحمت دیگران برای خود کاخ نساخته است.
هر چند در حال حاضر تنها خاطرات اندکی از دوران حضور او در استان در بین برخی از مدیران آن دوره وجود دارد، اما همگی بر سر خلوص، پاکدستی و بی‌حاشیه‌ای او اجماع دارند.
وجود چنین مدیرانی از سرمایه‌هایی است که باید آنها را قدر نهاد و در صدر نشاند. به گفته رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اصلی‌ترین روش‌های پاسداشت نخبگان فکری و مدیریتی، گفتن و نوشتن از آنهاست. اما با این وجود اطلاعات چندانی از جلال الدین آسپار در فضای رسانه‌ای نیز وجود ندارد.
آسپار از آن دسته مدیرانی نیست که برای کوچک‌ترین اقدامات دوربین و رسانه‌ای را با خود همراه می‌کنند. با وجود آن‌که اقدامات ارزنده‌ای انجام داده اما رد چندانی از او در رسانه‌ها و فضای مجازی وجود ندارد.
جهت پاسداشت این مدیر کهگیلویه و بویراحمدی، مخاطبان می‌توانند اطلاعاتی که در مورد جلال‌الدین آسپار دارند را زیر این خبر به صورت کامنت درج کنند.
______________________________________
پی‌نوشت: به دلیل آن‌که به عکس جلال‌الدین آسپار دسترسی نداشتیم، در این خبر از عکس تزئینی استفاده شده است.


کد مطلب: 462774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/462774/بخش-یازدهم-شخصیت-های-استان-کهگیلویه-بویراحمد-جلال-الدین-آسپار-مدیری-برج-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1