تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۶۲۶۵۱
خطاب به رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد؛

سلام آقای شاهینی! کجایی برادر؟

۲۸
۱
سلام آقای شاهینی! کجایی برادر؟
کبنا ؛در حالی که حدود سه ماه از حضور رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، تاکنون صدایی از او شنیده نشده است.
به گزارش کبنا، 9 اسفند 1401 با رفتن علی شهابی‌نسب از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیر شاهینی ریاست این سازمان را بر عهده گرفت.
شاهینی در همان روز معارفه‌اش از برنامه‌های مختلفی سخن گفت. وی عنوان کرد: باید از روش‌های جدید برای جذب اعتبارات بهره ببریم.
وی یکی دیگر از برنامه‌های خود را تدوین نقشه راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده بود.
شاهینی از لزوم رونق صنایع بزرگ و تبدیلی در استان، هوشمندسازی گفته بود و تأکید کرده بود: شورای برنامه‌ریزی استان از بودجه‌محوری خارج خواهد شد و برنامه‌محور می‌شود.
با وجود این‌که حدود سه ماه از حضور شاهینی در این سازمان می‌گذرد، هنوز اقدامی از سوی او دیده نشده، صدایی شنیده نشده و فعل و انفعالی مشاهده نشده است.
شهابی‌نسب رئیس پیشین این سازمان، حضوری فعال در نشست‌ها و جلسات داشت و مدام در نظرها مشاهده می‌شد. اما معلوم نیست شاهینی این روزها کجاست و چه می‌کند.
حتی گفته می‌شود دو نفر از معاونین این سازمان بازنشسته شده و شاهینی آن‌ها را سر جای خود ابقا کرده است. معلوم نیست این اقدام شاهینی با چه منطق و استدلالی انجام شده است. البته از آنجا که خود شاهینی از نیروهای دولت گذشته بوده، به نظر می‌رسد نمی‌خواهد دست به تغییر چینش نیروها بزند. 
در گذشته و پیش از آمدن شاهینی به استان، نقدهای متعددی به خبر انتصاب او به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد شده بود.
هر چند آن روزها نمی‌شد گفت نقدها به‌جا بودند یا خیر؟ اما حالا گویا نقدهای وارد شده به شاهینی در حال به تحقق پیوستن هستند.
واضح است در حال حاضر نمی‌توان به عملکرد شاهینی نقدهای جدی وارد کرد. اما حداقل باید در این ماه‌ها خودی نشان می‌داد. اما اصلاً حضور او مشاهده نمی‌شود. گویا شاهینی شناخت چندانی از شرایط کهگیلویه و بویراحمد ندارد.
لازم است شاهینی از علت نبود خود در فضای عمومی و اداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماه گذشته بگوید و روشن کند برنامه‌هایی را که در روز معارفه خود عنوان کرده بود را تا چه مرحله‌ای پیش برده است. آیا از روش‌های جدید جذب بودجه استفاده کرده یا خیر؟ نقشه راه توسعه استان تا کجا پیش رفته و در راستای هوشمندسازی اداری کهگیلویه و بویراحمد چه مسیری طی شده است؟
گفتنی است کبنا نیوز در آینده با تفصیل و جزئیات، عملکرد رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار خواهد داد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این را به احمد زاده استاندار بگو
محمد
Iran, Islamic Republic of
استان تا ۱۵۰ سال آینده هم درست بشو نیست.چون هیچ مدیر کاربلد و متفاوت در توسعه رو نمیدهند به اینجا.اینجا انتصابات نتیجه انتخابات است و نتبجه نماینگان منتخب
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برادر شاهینی کجایی؟ دقیقا کجایی؟
شهروند
United States
شاهینم من قفس
نجات
Iran, Islamic Republic of
عملکردسازمان برنامه درسال ۱۴۰۱ تاالان بهتراز۶ سال گذشته هست.نزدیک به ۹۰ درصداعتبارات محقق شدندو
.۹۰ درصدتخصیص هانقدهستند.
Iran, Islamic Republic of
ها
این موضوع و تحقق اعتبارات خاص استان ما نبوده و کل کشور با استفاده از برداشت از صندوق ذخیره ارزی در تخصیص ها وضعیت خوب و حتی بهتر از استان ما داشته اند.
دلسوز ایران
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا نیوز بابت این مقاله یا اعتراض نامه بسیار متشکریم
شما اگر این پرسش را از جناب آقای سید ناصر حسینی و جناب آقای استاندار و سید قدرت حسینی به‌عنوان مثلث حمایت بی‌چون‌وچرای ایشان از جناب آقای شاهینی بپرسید خیلی مؤثرتر بوده و شفاف‌سازی بهتری انجام‌شده است، حمایت سیاسی از فردی غیربومی و بسیار ناکارآمد و ضعیف که در استان خودش هیچ محلی از اعراب نداشت برای تسلط بر مهمترین و تخصصی ترین دستگاه اجرایی استان که کمر اقتصاد و برنامه ریز طرح های عمرانی استان میباشد قرار می گیرد .
بسیار مهم است که این جایگاه به فردی متخصص و کارآمد و باتجربه و خوش نام و مردمی که در ضمن همه اینها تحصیلات و تحربیاتش حتما مرتبط با سازمان برنامه و بودجه باشد تعلق گیرد اما متاسفانه علی الرغم پیگیریهای تعدادی از دلسوزان استان از افراد بومی که صاحب صلاحیت بودند حریف آقایان استاندار و سید قدرت حسینی برادر نماینده گچساران و باشت نشدند تا اینکه منجر به انتصاب اقای شاهینی بوشهری شد که صرفا پیگیر کسب این جایگاه به عنوان رزومه کاری بود و بس ،در رقابت با اقای شاهینی اقای دکتر فتاحیان رییس اداره نظارت و بررسی های فنی دیوان استان که کوله باری از تجربه و تخصص را در حوزه های مالی و اقتصادی و برنامه ریزی و تجربه کار در گمرک _بانک ها و شرکتهای بین المللی امارات متحده عربی و تجربه کار در بیش از پنجاه دستگاه اجرایی استان را در کارنامه کاری خود داشته و‌مورد حمایت بزرگان و متخصصین برنامه و بودجه استان بوده و به جهت شخصیت کاریزماتیکی و محبوبی که داشتند از حمایت تمامی جبهه های سیاسی استان نظیر آقایان دکتر روشنفکر ،دکتر هدایت خواه ،دکتر غریب پور برخوردار بودند و همگی بر مدیریت و توانمندی ایشان در سطحی بالاتر از سازمان برنامه دیده میشدند اما نظر مدیریت ارشد استان و سید قدرت حسینی ترحیح دادند فردی ضعیف از استان بوشهر سکان دار مهمترین دستکاه اجرایی استان شود که بعد از شش ماه می بینیم اقای شاهینی نه تنها هیچ عملکردی نداشته بلکه مشخص نیست کجا تشریف دارند لذا از نمایندگان و استاندار محترم و اصحاب رسانه و اشخاص متنفذ و خیرخواه خواهش می کنیم از افراد متخصص با تجربه و دلسوز بومی نظیر آقایان حسینی, کرمی عیوض زاده و دکتر فتاحیان که دارای تحربه تخصص و مدیریت کارآمد بوده و از سعه صدر و شناخت عالی نسبت به تاریخ و فرهنگ و آسیبهای استان دارند استفاده شود تا شاهد جهشی در رشد و توسعه ی استان باشیم جناب اقای استاندار خواهش میکنیم نسبت به اقای شاهینی تجدید نظر بفرمایید چون هر چه جلوتر برویم‌مشکلات سازمان برنامه و استان بیشتر خواهد شد تا دیر نشده اقدامی کنید
Iran, Islamic Republic of
شاهینی کوگی گرهت مابین دو بر مال

نه صدای شاهینی ایا نه کوگ ایزنه بال
Iran, Islamic Republic of
😁😂👏👏👏
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
جناب شاهینی لطفا منال شیپور کدخدا کمایی را پرداخت کن که اوضاع خراب میشه و عرصه رو بر تو تنگ می کنند تا الان پرداخت نکردی این پورسانت رو شانس آوردی
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
چهل سال اتفاق خاصی نیفتاده کبنا نیوز میخواد سه ماهه شق القمر بشه همه میدونن تو سر گردنی میخواهی کبنا خان
Iran, Islamic Republic of
آقای ه//چپ میاد باهاشه راست میاد هم باهاشه لطفا دیگه تمومش کنید
عرض سلام وخسته نباشی خدمت آقای کمایی،بله آقای کمایی گل فرمودی 3ماه ازانتصاب شاهینی بعنوان رئیس سازمان برنامه وبودجه میگذرد، تغییری که نداده هیچ بلکه 2نفرازهمکاران ایشون بنام هرمزیویوسفی بازنشسته شده اند وبقول شاهینی اینها علامه دهرهستندوبایدهمچنان به خدمت ادامه دهند///موردبعدی قرارهست چندنفرنیرو برای روشنفکر درسازمان بدون آزمون بکاربگیردازجمله آقای بهروزی که بچه لوداب هست،ماازسازمان بازرسی عاجزانه تقاضاداریم جلوی این بی عدالتی ها گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
بولوار بویراحمد /سازمان مدیربیت و برنامه ریزی استان اونجاست
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
رستم
با سلام.
گروهی داخل سازمان و بیرون از آن،منافع و رانتهای خود را در خطر می بینند، آقای شاهینی اهل باج دادن نیست، شخصی منطقی و یا برنامه می باشد.ایشان ارتباط قوی در مرکز برای جذب اعتبار و همچنین برنامه های ویژه ای دارد، اما گفته اید پایان سال مالی آمده است، لطفا صبور باشید. حتما می دانید آقای نوروزی رییس مد نظرتان چه کارهایی کرده بودند....پس منتظر بمانید.
لاغر اندام دنانشین
Iran, Islamic Republic of
اصلا. واصالتا آقای شاهینی فردی ساکت،،وکم حرفه،،،طوری نیست یه کم اطرافیانش باش حرف بزنند. راه و چاه رانشونش بدن،،،دریت میشه خودش به حرف میاد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
سرکارشه...وکوچنه😂🤣😅😁
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی تا دیروز که خوب اقای شهابی رو تخریب میکردی و می نوشتی معلوم نیست کجاستاما الان اقرار می کنی که شهاب حضور فعالی داشت.دیگه مث شهابی گیرتون نمیاد.کدوم نتصاب استاندار محترم خوب بوده که این دومیش باشه
France
شاید از اینهایی هست که ادعا میکنه و در میره و جوابگو نمیشه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی چراکامت هارامنتشرنمیکنی،میترسی
Iran, Islamic Republic of
رفته گل بچینه
کمایی بل تا مدیرل بیان و مستقر وابون بعد وشون پیل بسون!

بوشهری ها معمولا آدم های خوبی هستند و احتمالا بتونی خوب ازش پول بگیری - دو تا خبر دیگه بزنی سر کیسه رو شل میکنه مثل بقیه مدیرهای استان
اینقدر خبر سازمان برنامه و بودجه بی اهمیت شده که کسی حتی حاضر نیست بخونه و کامنت بذاره

حیف که سازمان برنامه و بودجه به این حال و روز رسیده!

کاش زودتر یه رئیس از بچه های بودمی استان بذارنو شاهین هم بره همون بوشهر خودشون کار کنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر جاویدبخت کجایی چه خبر
تیتر بزنید لطفا
در راه تمدید حکم اتصال پایدار به منابع طبیعی در مسیر تهران هستم
کارشناس برق استان
Iran, Islamic Republic of
همان جایی که مدیر عامل جدید برق هست
حیف است بچه های فعال و پرتلاش استان را امثال شما تخریب کردید تا نفرات کارآموز از استان های دیگه فرستادند بالای سرتون
در پیشگاه مردم به خاطر تخریب های ناروای علیه فرزندان خوب استان باید پاسخگو باشید جناب کمایی
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1