تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۶۱۴۶۵

آقای میرسلیم پاسخ دهند

۱
۰
آقای میرسلیم پاسخ دهند
کبنا ؛آرمان امروز نوشت: در روزهای اخیر و با تشدید شرایط نابسامان بازار خودرو که وزیر صمت را تا مرز برکناری کشانده است، گویا فاطمی امین توانسته سیاست گذاران کشور را برای واردات خودروهای کارکرده متقاعد کند. به نظر می رسد این تلاش وزیر صمت در راستای کاهش فشارها و ناامیدی از تاثیر واردات خودروهای صفر بر بازار باشد. اما این طرح مخالفانی نیز دارد که یکی از آنها مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی است. وی در توییتی در اینباره نوشت: «در مقابل اراده نظام که با شعار سال و مواضع دقیق رئیس‌جمهوری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید داخلی دیگر به دنبال تعبیر خواب آشفته واردات محصولات مستعمل خارجی نباید ماند.»
البته وی همواره از مخالفان واردات بوده است و از همان ابتدا که طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو در مجلس مطرح شد، میرسلیم جزء جدی ترین مخالفان بخش واردات آن بود و به عناوین مختلف نیز این نظر خود را بیان کرده و می کند. این اظهارات آقای میرسلیم با واکنش جدی مردم همراه شد بطوریکه بسیاری از آنها در فضای مجازی اعلام کردند که همین خودروهای بقول او مستعمل کیفیت بالاتری از خودروهای بی کیفیت داخلی دارد که با قیمت گزاف به دست مصرف کننده می رسد. هرچند که برخی از آنها، میرسلیم را متهم به داشتن منافع شخصی میکنند که ایشان بشدت آن را تکذیب می‌کند. اما باید از ایشان به عنوان یکی از اعضای اصلی حزب موتلفه که رابطه خوبی با چینی‌ها دارد، پرسید که چرا ایشان تاکنون مخالفتی با خودروهای بی‌کیفیت چینی نداشته که با چندین برابر قیمت اصلی در بازار ایران به فروش می‌رسد؟
باید به آقای میرسلیم گفت که در این شرایط بازار خودرو، نباید مصرف کننده را حق مسلم خود محروم کرد و باید به ایشان یادآور شد که ایران تنها کشور جهان است که واردات خودروی کارکرده به آن ممنوع بوده، آیا شرایط صنعت بهتر شده یا بدتر؟
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Iran, Islamic Republic of
اگه این نمایندگان خودشون به خواب نزده بودن طرح خودروهای وارداتی کارکرده که توسط فاطمی امین به مجلس ارائه شد بود رو مینداخت اشغال دان و میگفتن حرف به درد خودت میخوره اون طرح خودروهای نو و بعد دو سال به کجا رسوندی دروغگو که این دومیش باشه
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1