کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بر تنور انتخابات کهگیلویه دمیده شد / بزرگواری خطاب به موحد: آقای موحد توصیه می‌کنم که از اطرافیان چاپلوس بر حذر باش که این از خدا بی‌خبر‌ها ما آخوند‌ها را به جهنم می‌برند

20 فروردين 1402 ساعت 13:51

استارات تبلیغات‌های انتخاباتی در حوزه کهگیلویه بزرگ و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و کاندیداهای احتمالی به گشت و گذرهای سیاسی مشغول هستند. در شورای اداری بخش چاروسا با حضور حجت‌الاسلام سید محمد موحد و فرماندار شهرستان کهگیلویه صحبت‌های شد که بر تنور انتخابات اسفند 1402 دمید.


استارات تبلیغات‌های انتخاباتی در حوزه کهگیلویه بزرگ و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و کاندیداهای احتمالی به گشت و گذرهای سیاسی مشغول هستند. در شورای اداری بخش چاروسا با حضور حجت‌الاسلام سید محمد موحد و فرماندار شهرستان کهگیلویه صحبت‌های شد که بر تنور انتخابات اسفند 1402 دمید.
عبدالعزیز موسوی_ فرماندار شهرستان کهگیلویه_ در جلسه شورای اداری چاروسا خطاب به موحد، نماینده مجلس، گفت، پیگیری‌هایی که برای ورزشگاه قلعه رئیسی توسط شما در سال گذشته انجام شد بسیار بیشتر از ۱۸ سال گذشته بوده و از سه طریق متمم سفر، بودجه استانی و ملی سعی پیش‌بینی بودجه برای ورزشگاه صورت گرفته که تخصیص دست ما نیست.
وی در بحث راهداری اظهار داشت، خدماتی که در سال ۱۴۰۱ انجام شده نسبت به ۱۲-۱۰ گذشته قابل مقایسه نیست و اداره راه چنان پروژه‌های بسیاری دارد که شرکت‌های مشاور به کمبود ناظر برخوردند من به یاد دارم طی سال‌های گذشته هیچ پروژه‌ای در راهداری فعال نبود به طوری که فقط ۵ کیلومتر محور قلعه رئیسی درسال ۹۹ بود که به علت کمبود پروژه ۵ ناظر برای پروژه بود و یکی از مسئولین باندپایه استانی بعد از خط کشی جاده بیان کرد جاده قلعه رئیسی ۴ بانده شده است.
فرماندار کهگیلویه گفت: بحث زیرسازی، بهسازی و آسفالت بسیاری از روستا‌ها در دستور کار قرار دارد و بودجه‌ای برای روستا‌های زیر ۲۰ خانوار نیز وجود دارد. دکل ایرانسل نیز برای روستا‌های المور، گراب و چندار پیش‌بینی شده است.
حجه الاسلام سید محمد موحد_ نماینده کهگیلویه بزرگ_ در این جلسه گفت: در بحث راه روستایی اگر بعد از نمایندگی من ذره‌ای آسفالت اضافه شده باشد بیان کنید. در این مدت کار‌های بسیاری انجام شده اما حق مردم بیشتر است و تلاش می‌کنیم.
وی افزود: هنگامی که آمدم ورزشگاه یک زمین خالی بود و تلاش‌هایی جهت اعتبار داشته‌ام و دارم و شما دقیقاً برآورد کنید برای پایان ورزشگاه چقدر بودجه نیاز است.
موحد تاکید کرد: در چندین مورد از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درخواست داشتیم به استان بیایند و مشکلات مناطق گردشگری را پیگیری کنند و هنوز عملی نشد اما قطعاً در تهران پیگیر مشکلات مناطق گردشگری خواهیم بود.
حجت الاسلام موحد مهم‌ترین کار را شهرستانی شدن قلعه رئیسی دانستند و بیان داشتند راه خروج از بن بست چارؤسا محور پل بریم به چرام، دهدشت و اتصال به باغملک است و انشاالله سال جدید پیشرفت خوبی داشته باشد.
به گزارش کبنا، صحبت‌های موحد در شورای اداری چاروسا با واکنش‌های تند حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دوره‌های نهم و هشتم روبرو شد و در یادداشتی تند نوشت:
جناب آقای موحد نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ سلام علیکم تقبل الله ان شاءالله
همکار و هم لباس عزیز چقدر از مردم و مخصوصاً جوانان بخاطر کم و زیاد گفتن ما‌ها در لباس دین از خدا و پیغمبر و اهل‌بیت و قرآن بریده‌اند و خسارت جبران ناپذیری به اسلام و ارزش‌ها وارد کرده‌ایم آیا بهتر نبود شما که ۲۰ سال نماینده این مردم بوده‌اید اول از ادراه کل راه استان و مسئولین قبلی راه شهرستان آمار بگیرید و بعد در جلسه شورای اداری (خود و ایادی و اذناب شما )خلاف واقعیت بزرگ را به مسئولین و مردم تحویل دهید به آمار زیر که در دوره نمایندگی بنده در چارؤسا و دیشموک انجام پذیرفته است نظر بیندازید و بعد خودت را در برابر برداشت مردم قضاوت کنید آیا با این تبلیغات عوامفریبانه وسیاه نمایی‌های ریاکارانه صلاحیت این را داریم که مردم پشت سرمان نماز بخوانند تا چه رسد که به ما رای دهند و به عنوان عصاره خود به مجلس بفرستند تبلیغات دروغین زود رس به چه قیمتی
۱-دیشموک به مورخانی ۱۰ کیلومتر
۲-دیشموک به سربیشه ۴
۳-رود ایک به اسفندان ۳
۴-سردو به سرهنگ و به تنگ چویل ۱۱
۵-روکش الگن به گراب ۴
۶-چاراه به جاده شوتاور ۲
۷-ادرز به جاده اصلی ۵
۸-قلعه ریسی به سربیشه ۱۴
۹-سربیشه به بردله ۶
۱۰-ده احمد به دلی ۵
۱۱-درغک به کوشک تلخ و ۱۲-تنگ کوشک سفلی ۳
۱۳-موشمی به ده انار ۹
۱۴-جاورده به نوردین عباس ۵
۱۵-سیدی محمید به آبچندار و چال کلاغ ۵
۱۶-دهدشت به قلعه ریسی ۴
۱۷-جاده می‌رسالار ۳ کیلومتر
۱۸-کمردوغ به آبله ۶ کیلومتر
۱۹_ جاده اصلی دهدشت به قلعه ریسی و دیشموک که کنار پامپ بنزین قلعه ریسی کلنگ زنی شد و قرار بود این پروژه از دهدشت تا دیشموک تعریض شود و در دوره ما ۵ کیلومتر اجرا گردید و متأسفانه یکی از مدیرانی که از همان مگسان دور شیرینی هستند در جلسه شورای اداری اشاره‌ای به همین پروژه داشتند و کاش بعد از ما حداقل تا جاورده انجام می‌گرفت.
آقای موحد همان گونه که حضرت امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی به مرحوم منتظری فرمودند اطرافیان شما را به جهنم نبرند شما را هم توصیه می‌کنم که از اطرافیان چاپلوس بر حذر باش که این از خدا بی‌خبر‌ها ما آخوند‌ها را به جهنم می‌برند.
والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی محمد بزرگواری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲


کد مطلب: 460810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/460810/تنور-انتخابات-کهگیلویه-دمیده-بزرگواری-خطاب-موحد-آقای-توصیه-می-کنم-اطرافیان-چاپلوس-حذر-باش-این-خدا-بی-خبر-ها-آخوند-ها-جهنم-می-برند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1