کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شش سؤال دبیر جبهه پایداری از استاندار کهیگیلویه و بویراحمد؛

آقای استاندار چرا منافع و مصالح نظام و مردم را فدای مصالح و منافع خودتان و نمایندگان کردید؟

27 دی 1401 ساعت 20:05

آقای استاندار چرا منافع و مصالح نظام و مردم را فدای مصالح و منافع خودتان و نمایندگان کردید و قوم و قبیله و طایفه‌گرایی را بر استان حاکم کردید و زمینه نارضایتی اکثر مردم را فراهم کردید؟


پیش از ظهر امروز نشستی بین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و احزاب و تشکل‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور احزاب اصلاح‌طلب در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
با وجود اینکه از رسانه‌های آزاد و مستقل برای پوشش خبری این نشست دعوتی نشده بودند، کبنانیوز با اصرار مخاطبان برای اطلاع‌رسانیِ آن، با یکی از حاضران در این نشست تماس تلفنی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ 

نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کبنا، متن صحبت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبدی‌پور _دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد_  در این نشست، که وی در اختیار کبنانیوز قرار داده به شرح زیر است:
با سلام و عرض ادب و احترام محضر همه حضار محترم
جا دارد از آقای احمدزاده و حوزه معاونت سیاسی ایشان که بعد از 16 ماه استانداری ایشان و آن‌هم در آستانه سفر ریاست محترم جمهور همت کردند اولین جلسه و نشست با احزاب و جریان‌های سیاسی را برگزار کردند قدردانی و تشکر کنم.
و اما چند سؤال از استاندار محترم؛
یک) جناب آقای استاندار! چه شد که تاکنون نشست با احزاب و جریان‌های سیاسی ضرورت نداشت ولی حالا در آستانه سفر رئیس جمهور محترم احساس نیاز به نشست با احزاب و جریان‌های سیاسی کرده‌اید؟
دو) چرا بر خلاف سخنان صریح مقام معظم رهبری که مکرر و با تأکید اینکه مطلقاً نمایندگان حق دخالت در انتصابات را ندارند، غالب انتصابات را به صورت شرکت سهامی بین خود و نمایندگان مجلس تقسیم کرده‌اید و برای جریان‌های سیاسی همسو و همراه با دولت هیچپگونه بهاء و ارزشی قائل نشده‌اید؟
سه) چرا احزاب و گروه‌هایی که از انتخابات سال 1396 تا انتخابات 1400 ریاست جمهوری تلاش کردند تا دولتی همسو و همراه با منویات مقام معظم رهبری بر سر کار آید، شما هیچگونه اعتنایی به آنها نکرده و مدیرانی بسیار ضعیف که توان خدمتگزاری به مردم و نظام را ندارند در استان و شهرستان‌ها منصوب کردید که نارضایتی مردم از عملکرد آنها کاملاً محسوس است.
چهار) آقای استاندار چرا منافع و مصالح نظام و مردم را فدای مصالح و منافع خودتان و نمایندگان کردید و قوم و قبیله و طایفه‌گرایی را بر استان حاکم کردید و زمینه نارضایتی اکثر مردم را فراهم کردید؟
پنج) آقای استاندار چرا برای موضوع جهاد تبیین که مورد تأکید رهبری انقلاب می‌باشد، هیچگونه اهتمامی از سوی شما و مدیران استان به‌خصوص دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی دیده نمی‌شود؟
شش) آقای استاندار برخی افراد در برخی از مناطق استان، تحت عنوان صندوق‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌های مردم برخی مناطق استان را جمع‌آوری کردند و متأسفانه هم خود آن افراد گرفتار شدند و هم مردم سرمایه‌های خود را از دست دادند. سؤال اینجاست که چرا اگر مجوز فعالیت داشتند، عملکرد آنها مورد نظارت قرار نگرفت و اگر مجوز نداشتند چرا جلوی چشم همه مسئولین سرمایه‌های مردم را جمع کردند و هیچ مسئولی مانع فعالیت آنها نشد؟





کد مطلب: 457173

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457173/آقای-استاندار-چرا-منافع-مصالح-نظام-مردم-فدای-خودتان-نمایندگان-کردید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1