کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام جهانی 2022 قطر؛

ببینید | قیچی‌برگردان تماشایی جهانبخش در شب صعود | کامبک شیرین با درخشش ستاره ایرانی

26 دی 1401 ساعت 0:37

تیم فاینورد شب گذشته با درخشش علیرضا جهانبخش موفق به شکست زوله شد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.


تیم فاینورد شب گذشته با درخشش علیرضا جهانبخش موفق به شکست زوله شد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.
 

به گزارش کبنا به نقل ازهمشهری‌آنلاین، تیم فاینورد شب گذشته در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی هلند به مصاف زوله رفت و این دیدار که با درخشش علیرضا جهانبخش نیز همراه بود با برتری ۳-۱ فاینوردی‌ها به پایان رسید.
جهانبخش که در دیدار این هفته فاینوردی‌ها مقابل اوترخت با گلزنی در لحظات پایانی صدرنشین لیگ برتر هلند را از شکست نجات داده بود در این دیدار از ابتدا در ترکیب فاینورد قرار گرفت و درحالیکه فاینورد با یک گل از زوله عقب افتاده بود با پاس گل تساوی تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد.
فاینورد ۵ دقیقه بعد از گل تساوی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه نخست تیم برتر میدان باشد.
در آخرین دقایق نیمه نخست یک توپ روی دروازه زوله ارسال شد و علیرضا جهانبخش از این فرصت برای ضربه آکروبایتک استفاده کرد اما قیچی‌برگردان تماشایی ستاره ایرانی با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ علیرضا جهانبخش با زدن تکل و شوت زمینی قصد داشت دروازه زوله را باز کند که مدافع حریف توپ را دفع کرد و در ادامه مهاجم نوک فاینورد از این توپ استفاه کرد و فاینورد به گل سوم رسید.
علیرضا جهانبخش با یک پاس گل و تاثیر روی ساخت گل آخر نقش بسزایی در کامبک فاینورد و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی ایفا کرد.


کد مطلب: 457088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457088/ببینید-قیچی-برگردان-تماشایی-جهانبخش-شب-صعود-کامبک-شیرین-درخشش-ستاره-ایرانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1